חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער ברגליים

מאת: נחמה לוינשטייןהסרת שיער16/08/2010880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בסך הכל, את די אוהבת את איך שאת נראית, אבל משהו אחד עדיין חסר... מה אפשר לעשות? מזה המון זמן שטיפולים בתחום האסתטיקה אינם פריווילגיה של העשירים בלבד. בעולם של היום, טיפולים קוסמטיים והתערבות כירורגית למטרות אסתטיות קיימים בהישג יד במחירים שווים לכל כיס. המחיר הנוח, ביחד עם פלאי הטכנולוגיה המודרנית, גרמו למצב שבו גברים ונשים רבים מרגישים חופשיים יותר לדבר בפתיחות על הטיפולים שהם עברו. כבר אין סיבות שבגללן יש להיות נבוכים - בדור הזה ניתוח קוסמטי נחשב סימן לטיפוח והרצון להעצמה אישית.

הבחירה לעבור ניתוח קוסמטי זה החלטה מורכבת, כזו אשר דורשת כוחות נפש רבים, חוסן גופני ובתקופת ההבראה, גם סבלנות רבה. בחרו רופא בעל-שם, כזה שאתם סומכים עליו בעינים עצומות והיכנסו לתהליך רק, אבל רק כשאתם שלמים במאה אחוז עם החלטתכם, כיוון שכל שינוי יהיה שינוי סופי.

אז מה חשוב לבדוק אם רוצים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, וממה יש להיזהר? מעוניינים במידע בנושא הסרת שיער? קבלו כמה עצות אשר יאפשרו לכם להיות אלה שמקבלים את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- בניתוח אף:
בשבוע הראשון לאחר הניתוח, מומלץ מאוד להגביה קצת את הראש כשרוצים ללכת לישון, בכדי להוריד הנפיחות והאדמומיות, ולמנוע הצטברות נוזלים ובצקת באזור של האף.

- כשאתם חייבים לקנח את האף ,עשו זאת בשיא הזהירות. נגבו את האף בעדינות רבה תוך שימוש במגבוני טישיו רכים והימנעו מלחיצה על האף.

- ניתוח חזה: מומלץ מאוד לבקש לראות את תיק העבודות המצולם של המומחה שאצלו בחרתן לעבור את הניתוח, זו דרך שבאמצעותה אפשר להיוודע לנסיון שלו ולראות תוצאותיהם של ניתוחי הגדלת חזה שביצע.

- אחרי ניתוח פלסטי בחזה חשוב ביותר להתנועע בגב זקוף ובחופשיות וכן לשמור שלא להגביל את הכתפיים והעורף. הגבלה בתנועה עלולה לגרום להתכווצויות שרירים ולכאבים חזקים באזור זה.

- בטיפולי פנים: אסור בתכלית האיסור לעשות פילינג בכל רמה שהיא לפציינטים ברואקוטן או ברטין A, מכיוון שבמצבם העור דקיק ופילינג עשוי לפגוע בו בקלות.

- יש להמנע מעישון סיגריות כחודש לפני ואחרי מתיחת פנים, כי עישון סיגריות מאט את קצבקרישה ומאריך את תהליך החלמת הגוף והעור מההליך.

תחום הטיפולים האסתטיים הוא תחום מורכב ומלא במידע, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר על נושא הסרת שיער באינפרא אדום ועל הסרת שיער לייזר, מומלץ מאוד לבדוק את הטקסטים הבאים שלנו העוסקים בנושא הסרת שיער בשעווה או לבקר באתר הסרת שיער בפנים. העיקר שתעברו את הטיפולים בהם אתם מעוניינים בסביבה בטוחה ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. ורק בריאות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101570 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107121 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818406 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184326 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142348 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142581 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144023 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144376 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148374 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica