חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות הסרת שיער

מאת: נחמה לוינשטייןהסרת שיער17/08/2010908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


במדינה ים תיכונית כמו שלנו, יש ימים רבים שבהם האקלים משוט מכריח ללבוש בגדים קצרים וחשופים. הבעיה היא שהרוב הגדול היו מרגישים יותר בנוח אם אולי חלקים אלו או אחרים בגוף היו נראים טיפה שונה. זאת אחת הסיבות שכל-כך הרבה אנשים בוחרים ללכת לעבור ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים - במטרה לשדרג קצת את הלוק - צעד שאם מבצעים אותו במיומנות, ברוב המקרים מוביל גם לשיפור בדימוי-העצמי.

טוב, החלטתם לעבור ניתוח קוסמטי, מה הלאה? השתדלו לחשוב על הדבר כאפשרות לשיפור קל של החזות החיצונית, שיפוץ קל שאולי יגרום לכך שתהיו יותר מרוצים מתכונותיכם הגופניות. דעו שאין בנמצא שום ניתוח בעולם שמסוגל לשנות באופן קיצוני את המראה החיצוני שלנו.

אז מה חשוב לשאול כשרוצים לעבור טיפול קוסמטי, וממה חשוב להיזהר? רוצים לקבל פרטים על הסרת שיער השוואת מחירים? להלן כמה טיפים שבעזרתם תוכלו להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר:

- בניתוח אף:
בכמה הימים הראשונים לאחר שהאף מנותח, יש להגביה את הראש בזמן שישנים, בשביל לצמצם הנפיחות, ובכדי למנוע הצטברות של נוזלים באזורים סביב האף.

- אחרי הניתוח מאד רצוי להשתדל לנשום שאיפות ונשיפות עמוקות. נשימה בצורה הזו מסוגלת לעזור לשיכוך כאבים ואף מורידה את הסיכוי להופעת חום לאחר הטיפול.

- ניתוח חזה: הרוב הגדול של המכונים מציעים אפשרות של הדמיה ויזואלית באמצעות מחשב. ניתן לבקש מהמומחה שיראה לך איך תראי עם החזה החדש שלך. באופן זה תהיי משוכנעת כי בחרת את המידות והצורה הרצויות לך.

- לאחר ביצוע ניתוח חזה מומלץ להתהלך בגו זקוף ובחופשיות ולהקפיד שלא להגביל את אזור הכתפיים והצוואר. הגבלה בתנועות אלה עלולה לגרום להתכווצויות שרירים ולכאבים עזים באזורים אלה.

- טיפול פנים: אחוזי חומרי אלפא הידרוקסי המותרים לשימוש אצל קוסמטיקאיות ובמכונים הם לא יותר מ עשרה אחוזים. טיפול פילינג עם חומרים מריכוז גבוה מזה של חומצת אלפא-הידרוקסי מותר לביצוע אך ורק על-ידי דוקטור לרפואה.

- אם בדרך כלל את נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, רצוי לחדש את הצבע כמה שיותר קרוב לזמן ניתוח המתיחה בכדי שלאחריו יהיה אפשר לחכות כמה שיותר זמן עד לצביעה נוספת של השיער. זאת משום שכדאי להימנע ממגע של צלקות הניתוח עם החומרים בהם משתמשים בעת צביעת שיער.

תחום האסתטיקה הוא תחום שתמיד ניתן ללמוד עליו יותר, אם תרצו לשמוע עוד על נושא מכון הסרת שיער או על הסרת שיער בפנים, משתלם לכם להציץ במאמרים הבאים העוסקים בנושא הסרת שיער גברים או לבקר באתר המומלץ הסרת שיער נשים. רק שתעברו את הטיפול בצורה בטוחה ושהתוצאות יהיו לרוחכם. וכמובן, רק בריאות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101570 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107122 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818407 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184326 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142348 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142581 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144023 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144376 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148374 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica