חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נפטרים מהשומן בקלות

מאת: נחמה לוינשטייןהסרת שיער17/08/2010832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כמה עולה ניתוח פלסטי? איך בוחרים מרפאה ומנתח? למה יש לצפות לפני ואחרי הטיפול? כל המידע בהמשך המאמר. בארץ ים תיכונית כמו שלנו, רבים הימים שבהם מזג-האוויר דורש בגדים קצרים וחושפניים. רק שרובנו היינו מרגישים נוח יותר אם חלקים שונים בגופנו היו בנוים טיפה שונה. זאת רק אחת הסיבות למה נשים וגברים רבים מגיעים להחלטה להעביר עצמם טיפול אסתטי - במטרה לשפר רק קצת את הלוק - מהלך, שאם מתבצע כמו שצריך, לרוב מוביל גם לשיפור בבטחון העצמי.

הבחירה לעבור ניתוח קוסמטי זו החלטה מורכבת, החלטה אשר דורשת המון כוחות נפש, חוסן פיזי ובזמן ההבראה, גם הרים של סבלנות. חשוב שתבחרו ברופא מוכר, כזה שאתם הייתם מוכנים ללכת אחריו בעיניים עצומות והיכנסו לתוך התהליך אך ורק כשאתם שלמים לחלוטין עם הבחירה שלכם, משום שכל שינוי בגוף יהיה שינוי קבוע.

אז מה צריך לשאול כשרוצים לשכור את שירותיו של מנתח פלסטי, ומאילו דברים יש להיזהר? רוצים לקבל פרטים על ניתוח לשאיבת שומן? לפניכם כמה עצות שימושיות שבעזרתן תוכלו להיות אלה שמקבלים את הטיפול הטוב ביותר בעולם:

- ניתוח אף:
אף פעם אין לשפוט את תוצאת הניתוח מיד לאחר שמסירים את התחבושות. חייבים להיות סבלניים, בתוך כמה שבועות הנפיחות תפחת והאף יקבל את צורתו הסופית.

- לאחר ניתוח האף חשוב מאד להמנע מלחשוף את הפנים למקורות חום כשמש, פן, מים חמים ודומיהם, בכדי למנוע הופעתם של שטפי דם תת-עוריים.

- לניתוחי חזה: במשך החודש שלאחר הסרת התפרים כדאי מאוד להשתמש במהלך הרחצה בסבון אנטיבקטריאלי. סבונים מסוג זה מכילים בתוכם חומר עדין המחטא את האזור ועוזר במניעה של זיהום.

- אחרי שעוברים ניתוח חזה מומלץ מאוד להתהלך עם גו זקוף ובצורה חופשית וכן לשמור שלא לכווץ את אזור הכתפיים והצוואר. הגבלה בתנועה עשויה להוביל להתכווצויות שרירים וכאבים עזים באזור זה.

- טיפולי בוטוקס ומתיחת פנים: בטיפולי פילינג בהם משתמשים בחומצות אלפא-ביטא, חשוב לחכות עד החורף. כמו כן, חובה לעשות שימוש בתכשירי הגנה מהשמש בזמן תקופת הטיפול ולאחריו.

- במקרה ואת נוהגת לעשות גוונים בשיער או לצבוע את כולו, עדיף לחדש את הצבע בסמוך לתחילת מתיחת הפנים על-מנת שאחריו יהיה אפשר להמתין כמה שיותר עד לצביעה נוספת של השיער. וזאת מפני שעדיף להימנע ככל האפשר ממגע של צלקות הניתוח עם חומרים כימיים בהם נעשה שימוש בזמן צביעת שיער.

תחום הניתוחים הפלסטיים זהו תחום מעניין ומורכב, אם אתם מעוניינים לשמוע יותר על נפטרים מהשומן או על ניתוח שומן, שווה לבדוק את המאמרים הבאים בנושא שאיבת שומנים או לבקר באתר שאיבות שומן. רק שתעברו את הטיפולים על הצד הבטוח ביותר ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. העיקר הבריאות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן26/08/101430 צפיות
איך בוחרים שמלת כלה מושלמת? אחד הימים החשובים ביותר בחיינו, ואולי החשוב מכולם, הוא יום החתונה שלנו – יום שמוקדש כולו לזוג האוהבים הצעירים, שמגיעים לחגוג אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לאחד את חייהם לעולמים, יהיה מה שיהיה.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101570 צפיות
שמלת כלה לבנה ויפה, זה כל מה שרצית - אבל אז הבנת שזה לא כל כך פשוט...

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/107120 צפיות
מחפשים רהיטים לבית? בואו לקבל עצות טובות שיחסכו לכם הרבה מאוד זמן וכסף.

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101222 צפיות
מי לא רוצה להיות יפה? יופי הוא עניין של גנים, אבל בימינו אפשר לתת גם לטבע דחיפה בכיוון הנכון בעזרת אמצעי טיפוח שונים וטיפולים קוסמטיים רציניים יותר.

מאת: נחמה לוינשטייןשמלות כלה ובגדי חתן22/08/101390 צפיות
באירוע חשוב זה מגיע לך להיות הכי מטופחת ויפה, ומה יכול לעשות את זה טוב יותר משמלת כלולות של מעצב, אשר נותנת לכל אשה להיראות כמו נסיכה ליום אחד?

מאת: נחמה לוינשטייןריהוט 22/08/102815 צפיות
מתי בפעם האחרונה החלפתם את הארונות בבית - בחדר השינה, בחדרי האירוח, במטבח או בחדר האמבטיה?

מאת: נחמה לוינשטייןניתוחים פלסטיים22/08/101465 צפיות
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818406 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184326 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142348 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142581 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144023 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144376 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148374 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica