חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אורטופדיה - נעליים אורטופדיות

הכל מתחיל בכף הרגל. כל היציבה שלנו. מהמגע של כף הרגל עם הקרקע דרך הקרסול ושוק הרגל, אל השרירים והעצמות, הברכיים, הגב התחתון והעליון, אל הכתפיים והצוואר... כל כובדה של המערכת הזו, ושל הגוף כולו, עומדים על אותן שתי כפות רגליים. עליהן מוטלת המלאכה הקשה לבלום זעזועים בעת הליכה, לחלק נכון את משקל הגוף על המשטח הקטן שלהן, לאפשר את תנועת הגוף ולסחוב את משקלו כולו.

כפי שכל מומחה אורטופדיה יוכל לומר, כף הרגל היא המפתח ליציבתו של הגוף. אורטופדיה היא תחום המטפל במערכת השלד והיציבה, ופעמים רבות נתקלים מומחי אורטופדיה בבעיות שונות – אם בגב, בקרסול, בעקב או בברך – שכולן למעשה מקורן בבעיות בכף הרגל, הקשורה קשר בלתי נפרד עם שאר מערכת היציבה.

מדרסים הם האביזר הרפואי הידוע ביותר בתחום של אורטופדיה לטיפול בבעיות אורטופדיה שכאלו. אולם פעמים רבות במקום להעביר מדרס מנעל אחת לנעל אחרת, ניתן לבחור באופציה נוחה יותר – נעליים אורטופדיות.

מהם יתרונותיהן של נעליים אורטופדיות על פני נעליים רגילות?

על פי מומחי אורטופדיה, לפעמים הנעליים שאנו נועלים ביום-יום עלולות לגרום לנו כאבים ואפילו לנזקים בריאותיים – במיוחד בכל האמור לגבי נעלי עקב. נעליים אורטופדיות הינן נעליים מיוחדות המיועדות הן לסובלים מבעיות אורטופדיה והן למעוניינים בנעליים בריאות יותר לכף הרגל ולשאר הגוף.

לא פעם אנו נתקלים בפרסומות המספרות על "נעליים אורטופדיות", אולם חשוב לדעת ולהבחין: נעליים אורטופדיות אמיתיות אינן כאלו שנקנות באופן רגיל, ככל נעל אחרת, בחנות נעליים מן המניין. נעליים אורטופדיות הן נעליים שנקנות רק אצל מומחי אורטופדיה מוסמכים, והן מותאמות באופן אישי לכף רגלו ולמצבו הרפואי של האדם הנועל אותן – הן מיוצרות ספציפית עבורו ולפי צרכיו לאחר בדיקת אורתופדיה לאבחון ולהערכה. ישנן אומנם נעליים אורטופדיות קיימות שרק מותאמות (לעתים בהוספת מדרס) לרוכש, אולם הן לא מתאימות לבעלי בעיות אורטופדיה רציניות.

חשיבותן של נעליים אורטופדיות היא בכך שהן בריאות יותר, מקלות על כאבים במערכת היציבה ועוזרות בשיקום לאחר פציעה אורטופדית. נעליים אורטופדיות גם מסייעות במניעת בעיות אורטופדיות עתידיות. הן מצטיינות בחלק קדמי רחב שאינו מועך את אצבעות הרגל, אלא מותיר להם מרווח רב, ובעקב יציב ונמוך. בחלקן הפנימי של נעליים אורטופדיות יהיה מקום עבור מדרסים – שכן ניתן להתאים מדרסים שונים לנעליים אלו לפי הצורך (הרפואי או אם עוסקים בפעילויות ספורט שונות).

בנעליים אורטופדיות לעולם לא יהיה לכם פחות מדי מקום להכניס מדרס, ולא תיאלצו להיאבק עמם לשם כך. הן מותאמות אישית לכל צורך רפואי (למשל, הצורך בשימוש בעור לחולי סוכרת), ועל כן טובות יותר לבריאותכם וליציבתכם. בזכותן תוכלו ליהנות מהליכה ללא כאבים – לא בכף הרגל ולא בשאר מערכת היציבה.

שימו לב! נעליים אורטופדיות קונים רק אצל מומחי אורטופדיה, שהינם בעלי ניסיון רב בתחום, המאפשר להם להתאים לכם את הנעל האורטופדית המושלמת ביותר עבור הצרכים שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111357 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111776 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112152 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111506 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111313 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111415 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111698 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212846 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201428 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181329 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171750 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica