חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתר ג'ומלה

מאת: יאיר אלוןאחסון אתרים22/08/2010949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם מעוניינים להקים אתר אינטרנט, אחד הדברים הכי חשובים שעליכם לעשות הוא לבחור בשירות אחסון אתרים טוב. שירות אחסון אתרים מקנה לכם שטח אחסון על שרת מיוחד המחובר לאינטרנט באופן רציף ואליו מגיעים הגולשים לכתובת האתר שלכם. שם תאחסנו את הקבצים של האתר שלכם וכך גולשים מכל העולם יוכלו לגשת בכל שעה של היממה אל האתר.

שירותי אחסון אתרים נבדלים אלו מאלו בדרכים שונות כאשר העיקריות שבהן הן השירותים המוצעים על ידי שירות האחסון, גודל שטח האחסון המוצע וגודל נפח התעבורה. גורמים אלו יכולים להשפיע על ביצועי האתר והיכולת שלו להתמודד עם תנועת גולשים גבוהה ולכן חשוב מאוד להתאים את שירות אחסון האתרים לאתר שלכם.

כיצד  שירותי אחסון אתר ג'ומלה

אתרים המבוססים על מערכת ניהול התוכן ג'ומלה דורשים מספר דברים משירותי האחסון שעליהם הם יושבים, ועליכם להיות מודעים לכך אם אתם מעוניינים להקים אתר בעזרת ג'ומלה. ראשית, שירות אחסון אתר ג'ומלה חייב לתמוך בשפת התכנות PHP בגרסה 5 לפחות. זו השפה העיקרית שעליה מבוססת ג'ומלה. בנוסף, אחסון אתר ג'ומלה מתבצע בעזרת מסד נתונים מסוג MySQL ולכן שירות האחסון צריך להיות בעל תמיכה בשירות זה ובשירות Apache.

בנוסף, מומלץ לרכוש שירות אחסון אתר ג'ומלה המכיל תמיכה בקבצי .htaccess, תומך בקידוד UTF-8 (במידה והאתר יהיה בעברית) והכי חשוב – שיהיה שירות יציב ואמין, בעל תמיכה מלאה לאורך כל שעות היממה למקרה של נפילת השרת או תקלה אחרת.

מאפיינים אחרים של שירותי אחסון אתר ג'ומלה הם שטח האחסון וגודל התעבורה המותרת לחודש. כמובן, ככל ששטח האחסון גדול יותר תוכלו להכין אתר גדול יותר, בעל תמונות, קבצי קול וקבצי וידאו. אך שטח אחסון גדול יותר משמעו תשלום גדול יותר ולא תמיד יש לכם צורך להשקיע הרבה כסף בשטח אחסון שלא תשתמשו בו. לכן, התאימו את שטח האחסון לגודל האתר. אותו דבר יש לעשות עם נפח התעבורה אשר צריך להתאים לתעבורה הצפויה באתר. אתר קטן בעל רמת כניסות נמוכה ומעט תעבורה (למשל, אתר שאין בו קטעי סאונד או וידאו) לא צריך נפח תעבורה גבוה כמו אתר שמריץ סאונד או וידאו ומגיעים אליו הרבה גולשים בחודש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14916 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13972 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131116 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131736 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131273 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131098 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121188 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173522 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176219 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163120 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152647 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152833 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152552 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica