חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישראספורט - בלוג ספורט חדש

מאת: דניענפי ספורט24/08/20103145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם הרבה בלוגים באינטרנט. בלוגים בנושא טכנולוגיה, בלוגים בנושא אופנה, בלוגים בנושא מוסיקה. אבל אין יותר מידי בלוגים בנושא ספורט, ואם יש, לא כולם רציניים מאוד.
יש את הבלוג של רונן דורפן - דה באזר, הבלוג של דורון קרמר, הבלוג/אתר כדורסל של ערן סלע, כדורסלע, ויש בלוג ספורט חדש - ישראספורט. ישראספורט הוא בלוג ספורט אשר סוקר, מביע דעות וטורים על כל מקצוע ספורט הקיים בעולם. בישראספורט גם קיימים פוסטים מיוחדים אשר לא נמצאים באף אתר אחר. כגון, טור על ליגת הכדורגל הקטנה בעולם המונה רק 2 קבוצות אשר משחקות אחת נגד השניה כ - 20 פעמים בעונה, וכל עונה. פוסט על מקצועות הספורט המוזרים ביותר הקיימים בעולם - תחרות רדיפה אחרי גבינה, תחרות זריקת גמדים ועוד.

בנוסף, בישראספורט יש טורים "רגילים" על מקצועות ספורט רגילים כגון כדורגל, כדורסל, NBA, טורים על נבחרת ישראל בכדורסל, על ליגת העל בכדורגל, על שחקני NBA כגון לברון ג'יימס ועוד.

העיצוב בישראספורט הוא ייחודי, צבעוני ומאוד ידידותי למשתמש. הבלוג מחולק לקטגוריות, כאשר כל קטגוריה היא ענף ספורט למעשה.
לישראספורט יש כותבים אורחים אשר כותבים מפעם לפעם פוסט אורח ומביעים את דעותיהם על כל מה שמתרחש בעולם הספורט כיום. אפשר למצוא טורי אורח על מכבי תל אביב, על הליגה האיטלקית, על הכדורסל הישראלי ועוד.

בנוסף, כיאה לכל אתר/עסק חדש, לישראספורט יש דף מעריצים בפייסבוק, בדף מעריצים של ישראספורט ניתן לקבל עידכונים על פוסטים חדשים, לראות סרטוני ספורט מעניינים ומשעשעים, וגם עידכונים חדשים בקשר לאתר, כגון הצעות לקטגוריות חדשות, פינות מעניינות בבלוג ועוד.

ישראספורט הוא אתר חדש מאוד (עלה לאוויר לפני כחודש וחצי) והוא גדל מיום ליום, עוד ועוד כותבים מעוניינים לכתוב באתר, אז בהחלט כדאי לבקר בו ולהביע גם את דעתכם בכל מה שקשור לעולם הספורט.

למעבר לישראספורט - אתר הספורט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דני ב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דני

מאת: דניספורט וכושר גופני - כללי06/09/101174 צפיות
הספורט בישראל הוא לא מקצועני, אומנם יש כאלה אשר מרוויחים כמו מקצוענים, אך יש להם עוד דרך ארוכה להגיע למקצוענות

מאת: דנימשחקי כדור22/08/101142 צפיות
בליגה הישראלית בכדורסל יש יותר מידי זרים, מה עושים בשביל לשפר את הליגה?

מאת: דניקורות חיים18/08/101993 צפיות
פורטל דרושים AllJobs נותן לכם מספר אפשרויות לכתיבת קורות חיים מקצועיים

מאת: דנימשחקי כדור16/08/101326 צפיות
אליפות העולם בכדורסל בפתח - סקירה קצרה על הנבחרות הבולטות

מאת: דנימשחקי כדור02/08/101346 צפיות
יריבויות בספורט הן דבר נפלא, אך לפעמים הן עלולות לגלוש למקומות לא נעימים

מאמרים נוספים בנושא ענפי ספורט

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143501 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: ירון כהןענפי ספורט25/03/147470 צפיות
יורם קראוס: "טיפוס הרים איננו הספורט המסוכן ביותר מבין ענפי הספורט המבוצעים בשטח. אפילו ניתן לומר שטיפוס הרים הרבה פחות מסוכן מרכיבה על אופניים, גלישה על סנובורד או סקי אולם, נשאלת השאלה, מה קורה בתחום הזה במהלך השנים האחרונות, בו נרשמה עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם." עוד מוסיף יורם קראוס כי עלייה גדולה במספר העוסקים בטיפוס הרים בכל העולם. עד כמה שזה ישמע מפתיע, אבל למרות העלייה הדרמטית במספר האנשים העוסקים כיום בספורט הטיפוס על סוגיו השונים, לא חלה עלייה סטטיסטית במספר הנפגעי

מאת: דודו דגמיענפי ספורט27/01/148525 צפיות
שנת 2003 מהווה נקודת מפנה בכדורגל הישראלי. בשנה זו עשתה מכבי חיפה היסטוריה, והייתה לקבוצה הישראלית הראשונה שמעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות. זה הזמן להיזכר במסע המופלא של הקבוצה במפעל האירופאי החשוב ביותר כיום.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131706 צפיות
הכשרת מדריכי חדר כושר בישראל מתבצעת בכמה בתי ספר מובילים לחינוך גופני. בתי ספר כמו מכללת וינגייט או סמינר הקיבוצים מציעים לימודי תואר ראשון בחינוך גופני, לימודים לתארים מתקדמים יותר ולימודי תעודה.

מאת: שירי פלגענפי ספורט13/02/131730 צפיות
אם אתם מעוניינים באימון כושר בו המאמן מרכז את מלוא תשומת הלב שלו רק בכם, אימוני כושר אישיים הם הפתרון. כמעט כל מאמן כושר מוסמך מציע כיום גם אימונים אישיים מחוץ לחדר הכושר.

מאת: Primal Moveענפי ספורט03/01/138520 צפיות
האם התעמלות לילדים יכולה להיות התשובה ל-ADHD? טעות רווחת כשמתייחסים לילדים ונוער עם הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD) היא המחשבה שאם הילד היפראקטיבי, הוא בטח בכושר טוב, ויכולותיו המוטוריות ככל הנראה טובות. הרי הוא זז כל הזמן, לא?

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128823 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica