חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לדעת לפני החלפת צילינדר?

מאת: רעות בן דורבית חכם02/09/2010938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו מודעים לכך שאת הדלת פותחים באמצעות מפתח. כל ילד קטן יודע שכאשר הוא יהיה מספיק גדול ומספיק אחראי הוא יקבל לרשותו את מפתח הבית, לא רבים יודעים שמה שגורם למפתח לפתוח את הדלת ולנו-להיכנס דרך הדלת הוא אמצעי פשוט אך מתוחכם שנקרא צילינדר.

ישנם סוגים שונים של צילינדרים, כאשר את ההרכבה שלהם מבצע מנעולן אשר מיומן מספיק ויודע כיצד להתמודד עם מגוון של צילינדרים מסוגים שונים.

אם נדמה לכם שכאן מסתיימת ההיכרות שלכם עם הצילינדרים לדלתות, אתם טועים טעות מרה. לעתים גם נצטרך לבצע החלפת צילינדר , גם מבלי שתכננו זאת.

החלפת צילינדר-מתי?

מנעולן מקצועי ידע למנות לכם סיבות רבות לביצוע החלפת צילינדר, אך אנו נמנה רק את הסיבות המרכזיות לביצועה של החלפת צילינדר. באשר לביצוע הפיזי של החלפת צילינדר מומלץ שהיא תיעשה על ידי מנעולן מקצועי ומיומן, אם אתם בעצמכם אינם מיומנים לעשות זאת.

החלפת צילינדר בעת גניבה או אובדן

כמעט לכולנו זה קרה וגם יכול לקרות: שכחתם את המפתח ואינכם זוכרים היכן, תיקכם האישי נגנב יחד עם צרור המפתחות או שנתתם את המפתח לאדם שאיבד אותו בעצמו. לא משנה מה הסיבה אשר תהא, מפתח דירתכם מצוי כעת ככל הנראה בידיו של מישהו שאינכם מכירים. נשמע מפחיד? זה אכן יכול להיות מסוכן. במקרה זה החלפת צילינדר היא הכרח וחשוב לבצע אותה בפרק הזמן המיידי ביותר האפשרי. כל מנעולן אליו תפנו יוכל לבצע החלפת צילינדר באופן יחסית מהיר.

החלפת צילינדר במעבר דירה

מעבר לדירה חדשה, בין אם מושכרת או קנויה, היא חגיגה של ממש. אך חשוב לזכור כי היא מחייבת זהירות יתרה בכל הנוגע למנעולים שבה. בעת כניסה לדירה חדשה, גם אם מדובר בדירה אשר קניתם ואיש לא גר בה לפניכם, מומלץ לבצע החלפת צילינדר. הסיבה היא פשוטה: אינכם יודעים מי היו הדיירים הקודמים בדירה ומי שהה בדירה בטרם נכנסתם. בכל מקרה שבו יש ספק ואינכם יכולים להיות בטוחים - מומלץ לבצע החלפת צילינדר על ידי מנעולן. לפני כן מומלץ להתייעץ עם מנעולן לגבי סוג הצילינדר העדיף.

החלפת צילינדר כשצריך - וגם כשחושבים שלא

החלפת צילינדר תבוצע על ידינו בדרך כלל כאשר אנו מגלים תקלה בצילינדר עצמו. תקלה בצילינדר מתגלה כאשר איננו מצליחים לנעול את הדלת כראוי או שאיננו מצליחים לסובב את המפתח בחור המנעול. גם במקרה זה מומלץ לפנות אל מנעולן שיסביר לכם איזה סוג של צילינדר לרכוש ואיך לבצע החלפת צילינדר - זאת בהנחה ואתם יודעים כיצד לעשות זאת בעצמכם. אם יש לכם ספק ביכולתכם לבצע החלפת צילינדר בצורה עצמאית, פנו אל מנעולן שיאבחן את התקלה ויבצע בעצמו החלפת צילינדר.

ביצוע החלפת צילינדר ככה סתם

כל מנעולן מסכים כי אחת לכמה שנים (על פי רוב אחת לחמש שנים) צריך לבצע החלפת צילינדר. הסיבה לביצוע החלפת צילינדר כל כמה שנים טמונה בשינויים טכניים העוברים על תחום המנעולים, ולכן צילינדר אשר היה חדיש וקל לתפעול לפני עשר או חמש עשרה שנה, כבר אינו רלבנטי כיום, ולכן מומלץ לבצע עליו החלפת צילינדר אחת לכמה שנים.

בין אם אתם מעוניינים לבצע החלפת צילינדר בגלל תקלה או כהחלפה שגרתית אחת לחמש שנים, חשוב להתייעץ עם מנעולן מקצועי ואמין שידע לתת לכם את המידע המהימן ביותר בנוגע להחלפת צילינדר.

 



תגיות המאמר: מנעולן, החלפת צילינדר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101481 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101704 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica