חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת אבטחה - אבטחה

מאת: אוריצבא וביטחון07/09/20101268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת אבטחה

ישראל, למי שלא ידע, היא לא סתם מעצמה בתחומים, כגון חדשנות, מדע והיי-טק. ישראל היא גם מעצמה בתחום אבטחה. הסיבות לכך הן רבות, ולרוב לא כה שמחות. לצערנו, מימי ההתיישבות העברית בארץ, אף טרם קום המדינה, היה עלינו להגן על עצמנו. מיטב צעירנו משרתים בצבא עם הגיעם לגיל 18, ובסופו של דבר, גם במסגרת האזרחית, עלינו להתמודד עם צורכי אבטחה שאינם מאפיינים מדינות אחרות. בעקבות מצב זה, שירותי אבטחה הם אף מחויבים על פי החוק, עבור מוסדות, ארגונים ועסקים שונים, על מנת לקבל רישיון פעילות. גם באירועים כגון שמחות, או עצרות והפגנות נדרשת אבטחה. כאן נכנסת לתמונה חברת אבטחה.

מידת האבטחה הנדרשת לעסקים ולמוסדות נקבעת על פי גודל המתקן ולפי תחום עיסוק. מידת האבטחה הנדרשת לאירועים נקבעת על בסיס כמות המבקרים הצפויה. ישנם עסקים המסתפקים במינימום הכרחי זה, ואילו אחרים בוחרים לשדרג את מערך האבטחה שלהם, גם אם אינם מחויבים לכך על פי החוק. כדי להבין טוב יותר את התפקידים אותם מספקות כל חברת אבטחה, יש לעשות הפרדה בין השירותים השונים.

שירותי סדרנות

הדרגה הנמוכה ביותר של השירותים אותם מספקת כמעט כל חברת אבטחה, הם שירותי סדרנות. חברות אבטחה מספקות סדרנים לאירועים שונים, כגון חתונות, חגיגות בר מצווה, אירועי חברה וכיו"ב. הסדרנים אינם חמושים ואינם מבצעים בדיקות ביטחוניות, אך הם לבושים במדים ומכוונים את באי האירוע או המוסד לחנייה, מוודאים כי נכנסים רק מוזמנים וכן הלאה. בקיצור, כשמם כן הם – סדרנים שומרים על הסדר.

שירותי שמירה

שירותי שמירה הם דרגה גבוהה יותר של שירותי חברת אבטחה, כאשר כאן מה שמקבלים הוא שומרים (להבדיל ממאבטחים). שומרים חייבים להיות ללא עבר פלילי, ובמידה שהם חמושים, עליהם לשאת רישיון נשיאת נשק. עם זאת, שומרים יכולים להיות בכל גיל, מגיל שחרור ועד גיל פרישה, ובמקרה שהם אינם נושאים נשק, אף יותר מבוגרים. אולי נשמע הדבר פשטני, אך תפקידם של שומרים הינו לשמור בלבד. כלומר, הם יכולים לשמור מפני גניבות, או מפני חדירה של אנשים לא רצויים ומפני יציאה אסורה. עם זאת, אם אינם מאבטחים.

שירותי אבטחה

שירותי אבטחה, שוב הם דרגה גבוהה יותר של שירותים, ולמעשה, זהו החלק הארי של עבודתן של כל חברת אבטחה. גם בתוך שירותי אבטחה אותם מספקות חברות אבטחה יש מגוון גדול מאוד. כך, למשל, יש חברת אבטחה שמספקת גם שירותים של סיורי אבטחה, שירותי אבטחה של בלדרים, אבטחה של שגרירויות, בדיקות ביטחוניות, סריקות ביטחוניות ועוד. מידת אבטחה ואופייה נקבעים על סמך גודלו ואופיו של הגורם המאובטח. מאבטחים צריכים להיות ללא רקע פלילי, בוגרי יחידות צבאיות, ולעתים אף הסמכה לקצונה ו/או לפיקוד, עליהם לשאת רישיון נשק ולעבור הכשרות באופן סדיר, על מנת לשמר יכולות.

 



תגיות המאמר: אבטחה, חברת אבטחה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161838 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161820 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161724 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161399 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161959 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163921 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161711 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא צבא וביטחון

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221553 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: shlomy mutzafiצבא וביטחון22/07/211660 צפיות
המציאות של היום מצריכה מאתנו לקחת אחריות ולהגביר את הביטחון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו. מידיי יום אנו שומעים ורואים במהדורות החדשות על עוד קטטה, עוד פריצה לבית עוד אלימות ועוד סיטואציות מאיימות שיכולות בקלות להגיע לסביבתנו הקרובה.

מאת: shlomy צבא וביטחון29/03/181509 צפיות
חוקרים פרטיים לא פועלים רק באזורים מקומיים, חקירות זה תחום שיכול להגיע למספר מדינות בעם מדובר על חקירות נכסים או אנשי ציבור וחשוב לדעת איזה משרד חקירות עשיו להביא עבורכם את התוצאות המשמעותיות

מאת: רוני הכהןצבא וביטחון15/03/171778 צפיות
עד כמה שונה הדיון בנושאים צבאיים ואחרים במסגרת המשפטית הצבאית? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152558 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: דוד דרומרצבא וביטחון19/03/152086 צפיות
מי – מרכז לזהות המורכב ממוסיקאיות שמפעילות הרכב מוסיקלי, שעוסק בהדרכה בנושאי "זהות יהודית וציונית" בשילוב נגינה של יצירות מוסיקליות מוכרות ומקוריות.

מאת: sharondan80צבא וביטחון17/02/152579 צפיות
אין אחד שלא מכיר את אנשי החליפות השחורות הצמודים לאיש חשוב עם המבט החתום בעיניים והמיקרופון באוזן. מדובר באנשים אשר תפקידם הוא אבטחת אישים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica