חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגנטים

מאת: ילדונתטכנולוגיות חדשות07/09/20102511 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגנטים בתעשיית הרכב

מגנטיםהשימוש במגנטים מתבצע בסוגים רבים של תעשיות. אחת מן התעשיות הגדולות ביותר שבה נעשה שימוש תדיר מאד במגנטים היא: תעשיית הרכב.

מגנטים משמשים כמובן לעשרות אופציות וסוגי תעשיות אחרים, אך בתעשיית הרכב ניתן למצוא מגנטים בכל מה שקשור לחלקי חילוף של רכבים וכמובן לחלקים המרכיבים את הרכב. מגנטים הם גם כמובן חלק בלתי נפרד מחלקים חשובים שטמונים בתוך הרכב ומסייעים לתפעול שלו.

מגנטים כחלק מהותי מחלקי הרכב

המגנטים כחומר הכרחי לייצור חלקים וחלפים שונים לרכב משמשים בין השאר חלק ממרכיב חשוב בבניית מנועים לתעשיית הרכב. המנוע הוא הגוף המרכזי של כלי הרכב והוא זה שמאפשר לרכב את כוחות הסוס שלו וכמובן מאפשר לרכב לנוע ממקום למקום. הוא זה המחזיק את עוצמת הרכב ואת האפשרות לתפעלו. ניתן לומר שהמנוע של הרכב הוא למעשה ה"לב" של המערכת כולה והוא זה שנותן את אספקת הכוח לשאר החלקים ברכב ולרכב עצמו.

בתעשיית הרכב יש שימוש במגנטים שהם חלק ממבנה המנוע. לרוב נעשה שימוש במגנטים לצורך הרכבת חלקים שעוטפים את חלקי המנוע השונים ומגנים עליו. מגנטים גם מאפשרים במנועים תנועה מעגלית או קווית בתפעולם. בנוסף, הם משמשים כמרכיבים לחלקים אחרים ברכב כמו: מגבים, מרכיבים מחלונות חשמליים ועוד. חלקים אחרים ברכב מורכבים ממגנטים כמו טסות של גלגלים שעוטפות את הגלגל ושומרות עליו ועל יציבותו.

כמובן שעל כל הרכבה של מנוע וכן הרכבת החלקים המגנטיים חייבת להתבצע בקרת איכות קפדנית מאד. בתהליך ייצור הרכב אין לקחת סיכונים ואסור שיתרחשו בו תקלות שעשויות להיות הרות גורל לחיי אדם. הבטיחות היא מעל לכל ולכן בכל רכב שמיוצר ועל כל מנוע שמורכב לרכב, מתבצעת בקרה קפדנית ומחמירה ששומרת על בטיחות הרכב וכמובן על איכות הרכב.

יצרניות הרכב לא יקחו סיכון בייצוא רכבים שבהם עשויה להתעורר בעיה במנוע עקב הרכבה לא תקינה של חלקים בו, או לחילופין חלקים כמו מגנטים שיהיו לא תקינים. במידה ותתרחש בעיה, היצרנית חשופה לתביעות רבות מצד לקוחות שקנו את הרכב, לא כל שכן להורדת הרכבים מן הכביש. הדבר עשוי לגרום נזק למוניטין של החברה ומסיבה זו מתבצעת בקרת איכות קפדנית וגדולה ככל האפשר.

בנוסף, נערכות לפני הייצור סימולציות שונות שבהן ניתן לבדוק את איכות החלף ואת עמידות המגנטים שמרכיבים אותו ושאר החלקים. הסימולציות מאפשרות לזהות תקלות מוקדמות ולראות כיצד החלף מגיב בהתאם להשפעות חיצוניות שנעשות עליו.

בניגוד לדעה הרווחת אם כן, ניתן לראות כי מגנטים לא משמשים רק לתעשייה של ייצור צעצועים כמו מכוניות צעצוע ומגנטים למקררים, אלא גם למכוניות אמיתיות בתעשיית הרכב.

 



תגיות המאמר: מגנט, מגנטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ילדונת

מאת: ילדונתאימון לקריירה10/06/194051 צפיות
מדוע נדרש להגדיר עבודה לחיילים משוחררים כנושא בפני עצמו, ומה מאפיין את תחום העבודה לחיילים משוחררים?

מאת: ילדונתפסיכולוגיה10/06/196916 צפיות
האם גמילה מהימורים אפשרית? ניתן לומר שהסיבה העיקרית לעליה החדה במספר המתמכרים שנדרשים לגמילה מהימורים היא הנגישות הקלה של ההימורים על כל סוגיהם, הן באינטרנט והן מחוצה לו, לכל שכבות החברה ולכל הגילאים.

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: ילדונתצרכנות11/04/151412 צפיות
ערכת כלי עבודה בסיסית איננה דורשת ממכם להחזיק יותר מדי כלים ובמרבית המקרים תוכלו ליהנות ממענה מקיף וכולל לכ-90% מהשיפוצים בבית עם מספר מצומצם של כלי עבודה איכותיים.

מאת: ילדונתתכשיטים07/01/151771 צפיות
טבעות אירוסין הן לא רק טבעות, אלא האופן שבו האישה בוחנת את יחסיכם ואת עתידכם. זכור: אישה אולי תתפשר על הגבר שלה פה ושם כי אין גבר מושלם, אבל אין שום מקום לפשרה כשמדובר בטבעת האירוסין שלה.

מאת: ילדונתבריאות השן15/12/141816 צפיות
אורתודנט יכול לסייע במקרים בהם נסיגת חניכיים נגרמה כתוצאה מסגירת שיניים לא ישרה או כאשר הנסיגה גרמה לכך ששן בעמדה קדמית בולטת מקשת השיניים.

מאת: ילדונתצרכנות19/09/141369 צפיות
בשל תפקודן של הנעליים הצבאיות על תקן של נעלי עבודה הן זוכות לטיפול קפדני הכולל צחצוח במשחת נעליים, ששומרת על הלחות של העור ומסלקת ממנו חומרים העלולים לפגוע בו.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162023 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161917 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161649 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143395 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142680 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144386 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138350 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica