חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפש אפיקים רווחיים? (אקזיט גרופ)

השקעות

מהן הדרכים והאפשרויות חדשות שבהן נוכל להגדיל את ההון האישי שלנו. בתור יזם שמתעניין בנכסים מכל הסוגים מבחינתי ההשקעה הבטוחה ביותר היא השקעה בנדל"ן כיוון שהיא יציבה ואין לה תנודות כמו בהשקעה במניות. כמובן חשוב מאוד להקפיד על עניין התמ"א 38 כדי שהמבנה ישאר איתן ויציב.

אפיקי השקעה נוספים

מעבר לכך חשוב מאוד לבדוק אפיקי השקעה רבים לפני ההחלטה להשקיע. דבר נוסף חשוב הוא לקבל ייעוץ ממומחים בתחום ההשקעות ולראות אוציות נוספות להשקעה. למרות הרווחים הרבים שניתן להרוויח מהשקעות רבים חוששים מהשקעות כיוון שאין להם מספיק ידע בתחום. מכללות רבות בארץ מעניקות קורס להשקעות בנדל"ן ובהשקעות במניות.

נדל"ן ומניות

שני תחומים אלה מבוקשים מאוד בקרב משקיעים מתחילים הרוצים לרכוש ידע נוסף ולשפר את סיכוייהם ברווח. השקעה במניות שונה בתכליתה מהשקעה בנדל"ן. השוני בעצם הוא בעובדה שלהשקעה במניות יש סיכון רב יותר כיוון היא בנויה מגלים עולים ויורדים. במידה והמשקיע בחר בגל הנכון ונשאר בו – הרי יש לו רווח.

הסתברות

כל התחזית של המניות מבוססת על עניין של הסתברות כאשר על המשקיע לזהות את ההסתברות הנכונה. ישנם קורסים שלמים ותיאוריות שלמות שלפיהן ניתן לחזות ולבחור את הגל הנכון אך חשוב מאוד בראש ובראשונה ללכת לפי ההסתברות

הסיבה שאנחנו נוטים להשקיע בנדל"ן היא בשל העובדה שיש יותר יציבות ופחות אי וודאות בהשקעה מסוג זה. בחברת אקזיט גרופ שמים דגש על יחס אישי ללקוח ונתינת שירות מקצועי.

מודל עסקי

נוסף פיתחה חברת אקזיט גרופ בראשותו של איל אנקורי מודל עיסקי הקרוי YSP מודל זה למעשה משולב עם תוכנית חיסכון ומקנה בטחון על הכסף שהושקע. בנוסף מבטיח המודל תשואה גבוהה ללקוח ותנאים טובים יותר משאר חברות ההשקעות.

אקזיט גרופ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקזיט גרופ
מגדל רוגובין-תדהר
דרך מנחם בגין 11
רמת גן52136
טל: 073-7131140
פקס: 073-7131141
www.exitgroup.co.il
info@exitgroup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופפיננסים וכספים - כללי 11/11/101238 צפיות
כאשר משקיע רוכש מניה או נכס נדלני שמניבה לו תשואה לאורך שנים מחקרים מוכיחים כי קשה לו להיפרד ממנה, יש מצבים שנשמעים הזויים בעולם ההשקעות אך אנשים פשוט "מתאהבים במניה" והופכים להיות נאמנים לה גם כשהיא מתחילה לרדת ,משנה הנהלה, מציגה דוחות כספיים כושלים ולא מציגה רווחיות בשום פרמטר, פשוט קשה להיפרד ממניה או ממכשיר השקעה אחר שמשקיע "חי איתו" כבר מספר שנים ומניסיונו האישי הניב לו הצלחות.

מאת: אקזיט גרופנדל"ן19/10/101226 צפיות
בשנת 1999 לאחר אסון גדול שפקד את תורכיה ובעקבות תחזיות מחקר של גופים גדולים שר השיכון ממנה וועדת היגוי שמטרתה לבחון את התוצאות האפשריות העלולות להתרחש בקרות רעש האדמה וליזום חקיקה בנושאים הנדרשים , וועדת ההיגוי הגישה דו"ח חמור לשר השיכון החושף את מצב המבנים ואי עמידותם בפני האנרגיה האדירה המשתחררת בעת רעידת אדמה, הדו"ח מצביע על שורה ארוכה של סכנות שאורבות לדיירים המתגוררים בבניינים שנבנו לפני שנת ,1980 בניינים שנבנו ע"פ תקן הבניה הישן . אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופנדל"ן18/10/101235 צפיות
מדינת ישראל יזמה את התוכנית על מנת למגן בניינים מבעוד מועד ולמנוע אסון לאומי וכלכלי בקרות רעש אדמה אך לימים מתברר שיישום התוכנית מקים שורה ארוכה של אתגרים משפטיים , תכנוניים ,לוגיסטיים ומותנה בקהל מבין אסרטיבי ופעיל , למיותר לציין שבארצנו הקטנטונת לא אחת נשמע כי חיים בשיטת "יהיה בסדר " ,מתקנים כבישים רק לאחר אובדן חיי אדם , ברזים לאחר דליפה ,הצעות חוק לאחר עיוותים בחוקים הקיימים והרשימה עוד ארוכה ואין סופית ,נדמה כי כך אנו פועלים לגבי האיום המרחף מעל ראשנו שנקרא רעש אדמה .

מאת: אקזיט גרופנדל"ן18/10/101204 צפיות
השיטה של למכור את הפרויקט החתום לקבלן אינה תופעה של עסקנים מתחילים או מתווכים שעשו הסבה לתחום התמ"א , מסתובבים היום בישראל אלפי "קבלני הסכמות דיירים " שאוספים חתימות מבניינים ומוכרים אותם לקבלנים ,התופעה יוצרת מצבים שבהם רשימת החתימות מועברת מיד ליד ולא בהכרח מגיעה לכתובת הנכונה ,הגוף שאמור לממן את הפרויקט מקבל חתימות "במחיר יקר" ולאחר שמנתח את שווי הפרויקט ואת ההיתכנות הכלכלית מחליט לסגת מרצונו וכך עוד פרויקט בפוטנציאל הולך לאיבוד.

מאת: אקזיט גרופעזרה והתנדבות15/09/101427 צפיות
אקזיט גרופ ועמותת זיו נעורים מסייעים לנוער בסיכון.

מאת: אקזיט גרופנדל"ן14/09/101374 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר מעכשיו לרכוש נדל"ן בארה"ב. בשנתיים האחרונות ירדו מכירות הנדל”ן בארה"ב להיקף שנתי חסר תקדים של כ-5 מיליון יחידות דיור לשנה זו; התחזיות היו לעלייה של מעל ל-6 מליון יחידות. אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופנדל"ן13/09/101685 צפיות
תחזיות מחקריות מישראל והעולם צופות רעידת אדמה בישראל. פרוייקט תמ"א 38 יסייע בהקטנת הנזקים.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208617 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181360 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181609 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica