חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אקזיט גרופ ועמותת זיו נעורים

מאת: אקזיט גרופעזרה והתנדבות15/09/20101428 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

Normal 0false false falseEN-US X-NONE HEMicrosoftInternetExplorer4/* Style Definitions */table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

עמותת זיו נעורים הוקמה על ידי יוצאי שייטת בספטמבר 2000 לזכר חברם זיו לוי ז"ל שנפל בעת מילוי תפקידו. עמותת זיו נעורים מפעילה מסלול הכשרה שנתי-מקצועי בים המקנה לנוער בסיכון הכשרה לחיים. העמותה מסייעת לבני נוער בגילאי 12-16, הנמצאים בסיכון גבוה לנשירה ממערכת החינוך.

במהלך תהליך ההכשרה רוכשים, בני הנוער, ערכים ,מיומנויות ותחושת שייכות שישמשו אותם בתחומים אחרים של חייהם. זיו נעורים פיתחה תכנית חינוכית אשר באמצעות פעילות מגוונת חוויתית בים, מקנה לנוער את הכלים הדרושים על מנת להתמודד עם האתגרים הצפויים להם. חברת אקזיט גרופ מביאה עימה לפרוייקט זה, כלים כלכליים וארגוניים אשר מסייעים לפעילות השוטפת של העמותה.

בשנת תש"ע הפעילה עמותת זיו נעורים 26 קבוצות, מטירת הכרמל ועד קרית מלאכי, עם כ- 350 ילדים. זיו נעורים מבקשת להעלות את המודעות הציבורית לתופעת הנשירה של נוער בסיכון מבית הספר ולהשלכות הקריטיות על עתידם של ילדים אלו וחוסן החברה. יחד עם חברות עסקיות, כגון אקזיט גרופ, רשויות מקומיות, תורמים וארגונים אנו מבקשים להגיע לעוד בני נוער שעבורם הים יכול להיות המענה הנכון להצלחה אישית וחברתית.

 

קרן אקזיט - אקזיט גרופ

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקזיט גרופ
מגדל רוגובין-תדהר
דרך מנחם בגין 11
רמת גן52136
טל: 073-7131140
פקס: 073-7131141
www.exitgroup.co.il
info@exitgroup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופפיננסים וכספים - כללי 11/11/101240 צפיות
כאשר משקיע רוכש מניה או נכס נדלני שמניבה לו תשואה לאורך שנים מחקרים מוכיחים כי קשה לו להיפרד ממנה, יש מצבים שנשמעים הזויים בעולם ההשקעות אך אנשים פשוט "מתאהבים במניה" והופכים להיות נאמנים לה גם כשהיא מתחילה לרדת ,משנה הנהלה, מציגה דוחות כספיים כושלים ולא מציגה רווחיות בשום פרמטר, פשוט קשה להיפרד ממניה או ממכשיר השקעה אחר שמשקיע "חי איתו" כבר מספר שנים ומניסיונו האישי הניב לו הצלחות.

מאת: אקזיט גרופנדל"ן19/10/101228 צפיות
בשנת 1999 לאחר אסון גדול שפקד את תורכיה ובעקבות תחזיות מחקר של גופים גדולים שר השיכון ממנה וועדת היגוי שמטרתה לבחון את התוצאות האפשריות העלולות להתרחש בקרות רעש האדמה וליזום חקיקה בנושאים הנדרשים , וועדת ההיגוי הגישה דו"ח חמור לשר השיכון החושף את מצב המבנים ואי עמידותם בפני האנרגיה האדירה המשתחררת בעת רעידת אדמה, הדו"ח מצביע על שורה ארוכה של סכנות שאורבות לדיירים המתגוררים בבניינים שנבנו לפני שנת ,1980 בניינים שנבנו ע"פ תקן הבניה הישן . אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופנדל"ן18/10/101236 צפיות
מדינת ישראל יזמה את התוכנית על מנת למגן בניינים מבעוד מועד ולמנוע אסון לאומי וכלכלי בקרות רעש אדמה אך לימים מתברר שיישום התוכנית מקים שורה ארוכה של אתגרים משפטיים , תכנוניים ,לוגיסטיים ומותנה בקהל מבין אסרטיבי ופעיל , למיותר לציין שבארצנו הקטנטונת לא אחת נשמע כי חיים בשיטת "יהיה בסדר " ,מתקנים כבישים רק לאחר אובדן חיי אדם , ברזים לאחר דליפה ,הצעות חוק לאחר עיוותים בחוקים הקיימים והרשימה עוד ארוכה ואין סופית ,נדמה כי כך אנו פועלים לגבי האיום המרחף מעל ראשנו שנקרא רעש אדמה .

מאת: אקזיט גרופנדל"ן18/10/101207 צפיות
השיטה של למכור את הפרויקט החתום לקבלן אינה תופעה של עסקנים מתחילים או מתווכים שעשו הסבה לתחום התמ"א , מסתובבים היום בישראל אלפי "קבלני הסכמות דיירים " שאוספים חתימות מבניינים ומוכרים אותם לקבלנים ,התופעה יוצרת מצבים שבהם רשימת החתימות מועברת מיד ליד ולא בהכרח מגיעה לכתובת הנכונה ,הגוף שאמור לממן את הפרויקט מקבל חתימות "במחיר יקר" ולאחר שמנתח את שווי הפרויקט ואת ההיתכנות הכלכלית מחליט לסגת מרצונו וכך עוד פרויקט בפוטנציאל הולך לאיבוד.

מאת: אקזיט גרופפיננסים וכספים - כללי 14/09/101659 צפיות
מהן הדרכים והאפשרויות חדשות שבהן נוכל להגדיל את ההון האישי שלנו. בתור יזם שמתעניין בנכסים מכל הסוגים מבחינתי ההשקעה הבטוחה ביותר היא השקעה בנדל"ן כיוון שהיא יציבה ואין לה תנודות כמו בהשקעה במניות. (אקזיט גרופ)

מאת: אקזיט גרופנדל"ן14/09/101376 צפיות
מעולם לא היה זמן טוב יותר מעכשיו לרכוש נדל"ן בארה"ב. בשנתיים האחרונות ירדו מכירות הנדל”ן בארה"ב להיקף שנתי חסר תקדים של כ-5 מיליון יחידות דיור לשנה זו; התחזיות היו לעלייה של מעל ל-6 מליון יחידות. אקזיט פיתוח ובינוי - מקבוצת אקזיט גרופ

מאת: אקזיט גרופנדל"ן13/09/101687 צפיות
תחזיות מחקריות מישראל והעולם צופות רעידת אדמה בישראל. פרוייקט תמ"א 38 יסייע בהקטנת הנזקים.

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201186 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139129 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136868 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132319 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128641 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129123 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128546 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica