חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרכיבים של הצלחה !

מאת: אבי דואקאימון אישי - כללי13/04/20091035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההצלחה שלך, מהי ? איפה היא מתחילה ? מתי היא מתממשת ?

כל התשובות טמונות במקום אחד, ליבך!

מתי הפסקנו לחשוב על הצלחה? אם בעבודה, בזוגיות, או בכל דבר אחר בחיינו.

כמעט כל יום מעסיקה את רובנו השאלה? מתי תגיע ההצלחה, תדפוק על דלתנו ויפתח לו המזל,

אך האם עצרנו אי פעם ושאלנו את עצמנו מהי הצלחה? מי אחראי להצלחה שלנו? ומה אנחנו יכוליםלעשות על מנת לקדם את בואה? ואולי היא כבר כאן !

ישנם שלושה גורמים להצלחה : אני, המטרה, והדרך

אני אתחיל ממך כן אתה עצור לרגע מהמרוץ האינסופי הסתכל לרגע בתוכך! אני בספק אם אתה רואה את עצמך כמו שאחרים רואים אותך, את כל הכישרונות שלך היופי הפנימי שלך והנתינה שלך כן זה קיים ואפילו בכולנו, אך לעיתים קרובות אנו שוכחים שזה שם, שזה קיים, שאנחנו קיימים, אם תדע להכיר את עצמך ואת כל הטוב שבך תדע איך לעשות את הדברים לא בצורה טובה אלא בצורה מצוינת, ברגע שתאמין בעצמך ותהיה מודע לעצמך ולעוצמה שבליבך תגלה איך אינספור דלתות נפתחות בפניך ואיך אתה צועד לתוכם ללא חשש כבדרך המלך להצלחה.

מטרה- חשוב תמיד להיות ממוקד במטרה שהצבת לעצמך ולהסתכל אליה כאל הדבר היחיד שנמצא מול עיניך, אתה מוגבל לא ביכולת שלך אלא בחזונך, אדם שמציב לעצמו מטרה ומתכוונן אליה בחוזקה ללא ספק משיג אותה.

חוק ההצלחה אומר שדברים נוצרים פעמיים פעם אחת במוחנו ופעם שנייה במציאות, צור תמונה שלך משיג את הטרה שהצבת לעצמך כובש את היעד, החזק תמונה זו בראשך ותן לעצמך להרגיש את הרגע הזה, האין זה נפלא להרגיש את ההצלחה , עשה תרגיל זה כל יום או לפחות פעם בשבוע ולאט לאט תגלה איך התמונה הופכת למציאות והרגש ממלא את כולך.

זכור רוב האנשים נכשלים לא בגלל חוסר כשרון אלא בגלל חוסר מטרה.

הדרך- אז איך עושים את זה יש את האמונה בעצמנו ויש כבר מטרה בראש (שזה כבר טוב מאוד)מה עכשיו?

כמובן כולנו עוברים דרך מסוימת, אך איך נגרום שהדרך שלנו תהיה עם הכי פחות מכשולים? איך נהפוך אותה ל"דרך המלך"?

התחלה טובה תהיה בכך שנצמצם את כל המחשבות השליליות שנמצאות במוחנו כרגע כמו : "אבל..." או "אני מנסה וזה לא מצליח", ונבין את העיוותי חשיבה שקיימים אצלנו וגורמים לנו להרגיש נורא (דוגמאות לעיוותי חשיבה: ניבוי העתיד-אדם שקם בבוקר וחובט את רגלו במיטה אומר לעצמו שהולך להיות לו יום גרוע ובכך מנבא לעצמו את מהלך היום , כמובן שלא יתפלא לגלות שהוא יוצר לעצמו יום גרוע, זכור! אנו יוצרים כל דבר פעמיים, פעם במוחנו ופעם במציאות .) זוהי דוגמה אחת, כמובן שקיימים עוד מגוון של עיוותי חשיבה אך לא נמנה את כולם כאן .

לאחר שנצמצם את המחשבות השליליות ונתגבר בהצלחה על עיוותי החשיבה נוכל לעבור לשלב השני, השלב השני הוא השלב בו אנו מושכים דברים חיובים לחיינו,

מרגע זה נסה לבלות יותר זמן בחברת אנשים בעלי גישה חיובית והתרחק מאנשים בעלי גישה שלילית, נסה כל בוקר לדמיין איך יראה היום שלך במובן החיובי ביותר, וחיה כל יום כאילו תכננת אותו מראש.

השתדל לחייך הרבה זה ימשוך אליך חיוכים בלי סוף, הרשה לעצמך לצחוק בקול זה יכניס אושר לחייך, החמא לפחות לשני אנשים ביום די מהר תגלה שזה גורם לך להרגיש טוב יותר ממקבל המחמאה, והכי חשוב התמד בכך אל תוותר, נפוליון היל אמר פעם ותרנים-לא מצליחים, מתמידים- לא מוותרים, טיפות הגשם חוצבות בסלע לא בגלל כוחן אלא בגלל ההתמדה בה הן נופלות.

ההצלחה שלך, כן היא שלך שמך כתוב עליה, היא מתחילה ואתה תקבע איך ומתי היא תתממש , הקשב ללבך לעצמך רק אתה יודע את התשובות , ואם אינך יודע מתי להתחיל ? קח עצה, אין זמן טוב מלהתחיל היום!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואק

מאמן אישי\עסקי-מנחה סדנאות

duekavi@yahoo.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דואק

מאת: אבי דואקאימון אישי30/04/09958 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש חלומות, לאחד זה בית, לשני זה רכב, לשלישי זה זוגיות ולרביעי כסף. זה לא משנה מה החלום שלך, הגיע הזמן להגשים אותו ! בלי לשים לב החיים חולפים ואנו לא מגיעים למימוש, אנו חולמים בשקט, מחכים שזה יקרה , אך לצערנו דבר לא משתנה העבודה היא אותה עבודה האוברדרפט בהינו נשאר ואנו מרגישים שאנו באולם קולנוע ענק, שבו יש הקרנה של סרט, התפאורה משתנה אך אנחנו באותו מקום.

מאת: אבי דואקעסקים - כללי15/04/091109 צפיות
עולם המכירות הינו עולם של פסיכולוגיה, עולם שבו ההצלחה יכולה להיות מהירה והכישלון יכול להיות אכזרי. מספיק לאיש המכירות להחסיר תשומת לב לפרט קטן והמכירה לא תבוצע. אז איך אפשר להצליח כאיש מכירות? אחד מהדברים הבולטים שאנשי מכירות חושבים שהם צריכים זה כושר שכנוע, איש מכירות מתעסק לרוב בלשכנע ופחות בלהשפיע. אך בימים אלו בהם כבר כל אחד יודע לזהות את "איש המכירות" שבא למכור לו, יש צורך בשינוי, שינוי אמיתי, שמתחיל במחשבה ובתפיסה של איש המכירות עצמו. אם נעצור לרגע ונחשוב על סיטואציות שבהם היינו הלקוחות ולא אנשי המכירות, נגלה שברגע שאיש המכירות נסה לשכנע אותנו, לא רק שהוא לא נחל הצלחה, הוא אף הצליח להרחיק אותנו ממנו. הרי לא ניתן לשכנע אדם, רק האדם יכול לשכנע את עצמו!

מאת: אבי דואקאימון לאיכות חיים13/04/09976 צפיות
אני חושב לעצמי, מהי הבחירה בטוב ? האם היא מספיקה ? ואם זה אפשרי לבחור בטוב? אז מה הסיבה שהרבה אנשים (כולל אותי) לא פעם בוחרים בדבר ההפוך לגמרי ? נתחיל בהסבר קצר על "לבחור בטוב". לבחור בטוב זוהי אמרה מאוד כללית יחד עם זאת מתאימה לכל דבר. לדוגמא: מחשבה, הרי עם נחשוב בצורה חיובית ומציאותית על כל מה שנכנס ויוצא מחיינו, לא נעצים את השלילי ונמזער את החיובי, נגלה די מהר שהסביבה שלנו הופכת להיות נעימה יותר, והכול נכנס לפרופורציה הנכונה.

מאת: אבי דואקאימון לאיכות חיים13/04/09910 צפיות
מי אנחנו?מה ההשפעה שלנו על הסביבה? מה השפעת הסביבה עלינו? מי מאיתנו לא שואל את עצמו את השאלות האלו, מי מאיתנו לא היה רוצה להיות במרכז ולדעת מה ההשפעה שלו על הסביבה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205544 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194052 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173147 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173132 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162649 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162379 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica