חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשתות תוכניות שותפים

מאת: גיא לביאתכניות שותפים18/09/20101204 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תוכניות שותפים הן שיטת שיווק אינטרנטי שפרחה בשנים האחרונות. השיטה פעילה יותר ואפקטיבית יותר בחו"ל אך גם בארץ היא מתחילה לתפוס תאוצה. תוכניות שותפים מתבססים על עיקרון פשוט שבו כולם מרוויחים. השיטה עובדת באמצעות שיווק מוצרים ומכירתם תמורת עמלות מכירה.

המונח תוכניות שותפים נחלק לשלושה צדדים עיקריים: המפרסמים: בעלי מוצר או שירות שמעוניינים להגדיל את המכירות והרווחים , ומציעים עמלות על כל מי שיביא להם מכירות / תנועת גולשים. בעלי האתרים: יזמים עצמאיים שעוזרים לשווק באתרים שלהם את המוצרים של המפרסמים. כל גולש שמופנה למפרסמים ומוביל למכירה – מזכה את בעלי האתר בעמלה. רשת תוכניות שותפים: זהו החלק האינטגרטיבי שמאפשר את כל הפעילות הזאת.

רשתות תוכניות שותפים
רשתות תוכניות שותפים הן אלו שמאחדות ומרכזות מצד אחד את המפרסמים ומצד שני את בעלי האתרים. רשתות אלו מציגות תוכנות משומנות שמספקות כלים וסטטיסטיקות למדידת האפקטיביות של כל קמפיין פרסומי, כולל ממשק להעברת כספים בין המפרסמים לבעלי האתרים. כמובן שכל רשת כזאת לוקחת אליה עמלות נוספות..

מיהם השחקנים הבולטים בתכניות שותפים בארץ?
וויסל: רשת וויסל היא הרשת הראשונה של תוכניות שותפים בארץ והיא נחשבת לרשת המוכרת ביותר כיום בתחום בארץ. לרשת מאגר מפרסמים עצום שמתעדכן כל הזמן, כשהיא מאפשר למפרסמים לפרסם את המוצרים שלהם ולקבל מערכת מאובטחת בה הם יכולים לנהל ולקבל דיווחים על הקמפיינים השונים שלהם. סף הכניסה של פרסום עסק דרך וויסל הוא 400 ₪. וויסל מאפשרת פרסום בשיטות הבאות: תשלום לכל הקלקה, תשלום לכל פעולה, תשלום על כל מכירה, תשלום לכל הפניה, תשלום לכל 1000 חשיפות. המפרסם נדרש להכין את חומרי הפרסום בעצמו.

וויסל נותנת תמיכה מלאה ללקוחותיה בימים א'-ה' בשעות 9:00-19:00. תשלום מתקבל החל מ- 400 ₪ שנצברו אצל בעל אתר בתמורה לחשבונית מס. וויסל לוקחת עמלה של 5% מכל קמפיין.

סקינדו: רשת סקינדו הצטרפה מעט מאוחר יותר לתחרות, אך מהר מאוד הפכה לרשת פופולארית שבתחומים רבים אף מועדפת על ידי המפרסמים ובעלי האתרים. סקינדו מאפשרת פריסה של כל הפרסומות באתרים השונים וחשיפת הפרסומות האפקטיביות יותר. סקינדו תחשוף את הפרסומות שהובילו להמרות ומכירות רבות יותר – על מנת לייעל את הרווחים. באתרים גדולים תעניק החברה תמיכה נרחבת ואישית לבעלי האתר לטובת מיקסום מכירות ורווחים. הרשת מפרסמת באמצעות באנרים, פרסומות טקסט וחלונות קופצים. המודלים לרווחים הם בדומה לוויסל – מכירות, הפניות, הקלקות, 1000 חשיפות. תשלום לבעלי האתרים מתבצע בכל חודש מתשלום מינימאלי של 50 דולר בהעברה בנקאית.

קליקאון: עוד רשת שהצטרפה לתחרות בשנת 2009 ועושה צעדים גדולים בדרך להיות רשת מתגמלת למפרסמים ולבעלי האתרים. הרשת טובה מאוד עבור מפרסמים, כיוון שהיא מתגמלת בעיקר על מכירות ופחות על חשיפות וכדומה. הרשת מספקת כלי מעקב וסטטיסטיקות לבעלי האתרים ולמפרסמים, שמאפשרים לנתח אונליין את הפרסומות הטובות בכל קמפיין. מודלים של תשלום: עבור מכירה, הקלקה, פעולה, הפניה, שיחת טלפון, 1000 חשיפות. החברה גדלה בקצב מהיר ומחזיקה כיום מאגר לקוחות נרחב הכולל לקוחות רבים מתחום מוצרי המחשוב, מוסדות לימוד, רכב, אתרי מכירות, ביטוח ועוד. תשלום מ- 200 ₪ כנגד חשבונית מס.

 



תגיות המאמר: קליקאון, וויסל, סקינדו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/101095 צפיות
אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות. לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101044 צפיות
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/10950 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101133 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101521 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101058 צפיות
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101457 צפיות
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

מאמרים נוספים בנושא תכניות שותפים

מאת: רוני הכהןתכניות שותפים19/01/182948 צפיות
כך נוצרה לה ההבנה כי הוספת שותפים לעשייה בצורה של תוכנית שותפים מסודרת רק יכולה להועיל לכל אחד מן הצדדים.

מאת: טל גרין מלתכניות שותפים08/03/152439 צפיות
איך אני יכול לעבוד משרה מלאה באינטרנט? המערכת המוכחת ביותר לביצוע הכנסה משרה מלאה באינטרנט

מאת: איציקתכניות שותפים02/09/131931 צפיות
חברות המתמחות בשיווק וכן אנשים פרטיים מתחום המדיה ( מנועי חיפוש, רדיו , טלוויזיה, עיתונות מודפסת ועוד ) . תחומי השיווק הם בעיקר באמצעות קידום אורגני וקידום ממומן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות

מאת: שי ברסתכניות שותפים05/07/131868 צפיות
מכרז באינטרנט הוא שיטה יחודית לזכות במגוון ענק של מוצרים שווים במחיר לא ריאלי. רוצים לדעת איך? קודם כל תפסיקו לחשוש. בלי פחד תראו שתוכלו אחרי השקעה קטנה מאוד, התמדה מינימלית ואהבה למשחקים לזכות באייפון חדש, נגן MP4 או אפילו אופנוע ים.

מאת: עוז ניסנבויםתכניות שותפים02/04/132058 צפיות
ביקורת על הבלוג "כסף באינטרנט"

מאת: יהב שמרתכניות שותפים20/03/132107 צפיות
תוכנית אפיליאייט (affiliate) הנה תוכנית שיתוף פעולה בין מפרסמים ובעלי אתרים. מפרסמים שרוצים לפרסם את המוצר שלהם פונים לבעלי אתרים ומבקשים להשתמש האתר כפלטפורמה שיווקית והרווחים מהמכירה של המוצר יתחלקו בין המשווק ובעל האתר.

מאת: מיה דגןתכניות שותפים12/12/127980 צפיות
מתי לאחרונה ביצעת בדק בית? האם אתה יודע מה ערכו האותנטי של הבית שלך? האם אתה מודע לסיכונים הבטיחותיים שיש בביתך? אולי אתה בכלל מתכון לרכוש נכס?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica