חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתא והוצאות נילוות

מאת: פורטל בית משותףמשכנתא21/09/2010813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז אתם ניגשים אל הבנק במטרה לקבל משכנתא, אבל האם המשכנתא היא הדברהיחיד שאתם הולכים לשלם? ואילו מסמכים עליכם להביא על מנת שיהיה ניתן לבצעאת תהליך המשכנתא בצורה חלקה?

מסמכים ועלויות נלווים למשכנתא – מסים ושאר ירקות

על מנת שיהיה ניתן לקבל משכנתא ישנם תשלומים שונים שאנחנו צריכים לשלם.
כמו כן, בנושא של הדירה עצמה ישנן בדיקות שונות שנרצה לבצע לפני הרכישהועוד מיני דברים אחרים שקשורים יותר או קשורים פחות לנושא של המשכנתא.

על מנת שיהיה ניתן לקבל משכנתא, צריך, ראשית כל, לשלם עמלת פתיחת תיק –כאשר ניגשים לקבל משכנתא מאחד הבנקים למשכנתאות, הבנק מבקש עמלת פתיחת תיק,שהוא סכום חד פעמי שנגבה על ידי הבנק עבור השירות האדמיניסטרטיבי שניתן.הסכום יכול להגיע לסכומים בגובה של יותר מאלף שקלים. במקרים מסוימים ניתןלהתמקח עם הבנק, להוריד את הסכום או אף לבטלו.

מסמכים ועלויות נלווים למשכנתא – הריבית

אומנם, זה חלק מהמשכנתא עצמה, אך לא פחות חשוב לציין אותה, ולו בגלל שניתןלשלוט על כמות הכסף שנוציא בנושא הזה – הריבית שאנחנו משלמים עבור המשכנתאהיא אחת ההוצאות הגבוהות ביותר בנושא של רכישת בית, ועשויה להקפיץ את המחירשל הבית בכמה עשרות אלפי שקלים (אם לא מאות).
בנושא הזה חשוב להכיר את הלוחות המרכזיים שמשמשים לחישוב הריבית, ולדעת איזה מבין הלוחות הכי כדאי לבחור.

מסמכים ועלויות נלווים למשכנתא – ביטוח משכנתא

עוד הוצאה נלווית למשכנתא היא, כמובן, ביטוח משכנתא – במקרה שבו אנחנו לאמסוגלים לשלם יותר את המשכנתא, בעקבות אירועים לא צפויים ולא רצויים, ישנוהביטוח למשכנתא אשר מוודא שלא ניזרק אל הרחוב ולא ירד כל הכסף שלנו לטמיון –ביטוח משכנתא מוודא שנקבל את הזכות לחיות בבית שהשקענו בו את מיטב כספנו,זמננו ומאמצינו ומורכב מביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה (במקרה של פגיעהלדירה).

מסמכים ועלויות נלווים למשכנתא – עורך דין, שמאי מקרקעין וכן הלאה

בעלי מקצוע שונים (ייעוץ משכנתאות לדוגמא) שנועדו לעזור לנו לקבל את מלוא הזכויות שלנו גם הם עולים כסף.בנושא של משכנתא, בעלי מקצוע שונים עוזרים לנו לקבל תשלום משכנתא נמוך ככלהניתן, וכך, למרות שעלות השירות עשוי להיות לא נמוך, הסכום שנחסוך במשכנתאעשוי להיות שווה את השירות הזה.

בכל מקרה מומלץ תמיד להתעניין מה חדש בתחום המשכנתא על ידי קריאה בפורום משכנתא או דפדוף בחדשות משכנתא (ראה מדריך משכנתא בפורטל בית משותף).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל "בית משותף" מאפשר לרוכשים דירותבפרוייקטים חדשים, ועד בית ודיירים בבתים משותפים להקים אתרי אינטרנטליצירת קשר בין הדיירים בקלות.

אתרי הקהילות הינם מקום מפגש, נגיש מכל מקום ובכל זמן עבור הדיירים,בעיקר עבור דיירים שזה עתה רכשו דירה בפרוייקטים חדשים. במסגרת האתרהדיירים יכולים להחליף מידע ורעיונות שונים בכל נושא הקשור לרכישת הדירההחדשה או הבית המשותף הקיים.

האתר מספק תוכן ושירותים רבים לדיירים: פורומים ומאמרים מקצועיים, כתבות תוכן, מדריך בעלי מקצוע,  ובעלי מקצוע בתחומי הבית והבניין, לוח חדשות בנושאי דיור וקהילה ועוד.

פורטל בית משותף נותן מקום נרחב לתוכן במגוון רחב של נושאים: 
נדל"ן, כלכללה וצרכנות, שיפוץ, עיצוב, בעלי מקצוע, איכות הסביבה ובנייה ירוקה, בניין ודיור, ועד בית, גינון, פנאי ועוד.

האתר מרכז גם את כל נושא ועד הבית והפורומים באתר הם ייחודיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל בית משותף

מאת: פורטל בית משותףבתים משותפים22/07/112261 צפיות
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

מאת: פורטל בית משותףפרסום באינטרנט01/12/101362 צפיות
כיום, כאשר מספר הפריצות בעלייה מתמדת, והביטחון של משפחתנו חשוב לנו מכל, אין מנוס משימוש בחברות ומערכות אזעקה לבית. השקט הנפשי ותחושת הביטחון בהחלט שווים את המחיר עבור רכישת מערכת אזעקה לבית וכן את השירות היומי אשר מספקות חברות אבטחה מקומיות.

מאת: פורטל בית משותףמתכונים ואוכל - כללי01/12/101201 צפיות
שמן זית מסמל יותר מכל את החיבור לאדמה, לשורש וליצירה. זהו תוצר של עבודה מורכבת הבנויה משלבים רבים. החגים מתקרבים ומתנת שמן זית היא המתנה הראוייה.

מאת: פורטל בית משותףניקיון21/11/101118 צפיות
מעבר לדירה חדשה או לדירה לאחר שיפוץ כללי דורשת מאיתנו לשים לב עד הפרטים הקטנים ביותר, כשאחד מהם הוא נושא הניקיון. לפני יום המעבר, מומלץ מאוד לאפשר לחברת ניקיון מקצועית לבצע את תהליך הניקיון. מלבד ניקיון יסודי, מומלץ לבצע פוליש למרצפות הדירה.

מאת: פורטל בית משותףאבטחת הבית03/11/101382 צפיות
אחת מהבעיות הקשות ביותר במדינה הינה פריצות לבתים וזו בעיה שמשטרת ישראל צריכה להתמודד איתה במהלך כל יום. בעקבות עליית מקרי הפריצות בשנים האחרונות, בעלי דירות ובתים מחפשים פתרונות שונים על מנת להגן על ביתם, כאשר אחד ממגוון הפתרונות היא אזעקה לבית.

מאת: פורטל בית משותףניקיון31/10/102603 צפיות
מעבר דירה דורש מאיתנו המון סידורים ולא מעט אנרגיות. אנו נדרשים לארגן הכל כמו שצריך כדי שהכל יעבור בשלום. משלב חיפוש חברת הובלות דירות ועד שלב פריקת הארגזים, אך מה עם ניקיון הדירה רגע לפני המעבר?

מאת: פורטל בית משותףניקיון14/10/101299 צפיות
בין אם רכשתם דירה חדשה וכעת הגיע הזמן להיכנס אליה ובין אם רכשתם דירה יד שנייה וערכתם בה שיפוצים כהוגן, לפני הכניסה לדירה החדשה (שנקרא לה גם חדשה לצורך העניין כי היא ממש חדשה) אתם זקוקים לשרותי חברת ניקיון כדי שתכשיר את הדירה לכניסה למגורים.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222558 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222551 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222528 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222544 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222831 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222869 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222869 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica