חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מידע כללי על לימודי אימון אישי

לימודי אימון אישי הינו תחום אשר נמצא בעליה בעשור האחרון. יותר ויותר אנשים מוצאים עניין במותג לימודי אימון אישי.

אך מה הם הגורמים שגרמו לכך שמספר עצום של גורמים להתעניין ולהישאב אל תחום זה?

לפני הכל נסביר לגבי עולם לימודי אימון אישי.

לימודי אימון אישי הינו תחום שמטפל באימון של יחידים או רבים שמשימתם היא לחתור אל יעד מסויים במסלול חייהם. השיטה מועברת באמצעות מדריך אישי אחר. לימודי אימון אישי כלל אינם דומים לתרפיה פסיכולוגית כזאת או אחרת.

ייעודו של האימון האישי הוא להגשים את הרצונות הפנימיים שלנו ולממש את הפוטנציאל הגלום בתוכנו. לימודי אימון אישי אינם אמורים לשנות את המאומן עצמו אלא רק למקסם את היכולות המצויות בו.

במהלך הלימוד לא מנסים לנסות להבין ולחטט בעברו של המאומן. הבדל חשוב נוסף שמשך התרגול אמור להתרחש למשך זמן קצר יחסית ולא מתוכנן להתרחש מעבר לחצי שנה.

צורת האימון הוא באמצעות סדרת סשנים בין הקואצ'ר למאומן, כאשר במהלך האימון מציבים משימות אליהם המתאמן רוצה להגיע. בתפיסת הרעיון של לימודי אימון אישי מצויה הגישה האומרת שלכל אדם קיימת אפשרות הבחירה החופשית, בכל שלב בזמן התהליך ובאפשרותו לשנות את אופי דרכו.

נקודה חשובה נוספת שהמתאמן יכול להחליף את מציאות חייו ע"י החלפת אחיזת הקיים שלו.

מי שככל הנראה יחפוץ לצעוד בגישת לימודי אימון אישי יהיו כפי הסבור אנשים שנמצאים בעמידה מסויימת במקום בחייהם. אנשים החשים רצון לעשות תיקונים בחייהם ומתקשים לעשות זאת לבד. אך זה לא אומר חד משמעית שרק אנשים אלו ירצו להתאמן. גם פרטים שנמצאים במצבי שגשוג ירצו לנצל את הרגע ולהעמיק ולהתעמק עוד.

ישנם סוגים שונים ורבים של לימודי אימון אישי ואין לימודים אלו פונים לתחום ספציפי. בין האפשרויות קיימים לימודים מתחום: אימון לנוער, אימון לזוגיות, אימון כלכלי, אימון ניהולי, אימון בקבוצות, אימון בריאותי ועוד ועוד.

וכעת נחזור לשאלה למה עיסוק זה צובר תאוצה בזמננו שלנו. ישנן סיבות לא מעטות לכך ונציין כמה מהותיות:

א. המעמסות שאיתם נדרש להתייצב מול האזרח הישראלי. רוב הציבור יודע שלא קל להתמודד עם לחצים ומעמסות ששוחקים אותנו. אנשים במדינה עומדים מול קשיים בתחום הכלכלי, הסוציאלי ומה שמבדיל את המדינה משאר המדינות הוא בעיקר התחום הביטחוני.

ב. הדור הצעיר של זמננו. הדור הצעיר של זמננו מתמודד מול קשיים שלא תמיד נתקל בהם בעבר. הדור הצעיר מוצא עצמו לא מפוקס לא מעט פעמים ומרגיש מלא תהיות.

ג. עלייתם של תוכניות ריאלטי כדוגמת משפחה חורגת וכמותה. באמצעות שידור התכנית בשעות שיא הצפייה בטלויזיה, הביא לכך שמספר גדול מאוד של אנשים גילו את תחום זה ואימצו תחום זה אל ליבם והכניסו אותו כחלק משגרת החיים. כמובן שישנם עוד סיבות וגורמים, אך אלו הן שלושת הגורמים המרכזיים לעלייתו והצלחתו של תחום לימודי אימון אישי בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואל אהרוני

מאת: יואל אהרוניקניות 03/03/13680 צפיות
מתנות לעובדים הפכו לחלק אינטגרלי בחיי העבודה ויחסי העבודה והעובד.

מאת: יואל אהרונימיתוג10/02/13914 צפיות
מיתוג הוא דבר חשוב ביותר עבור כל עסק וחברה וננסה להבין זאת לעומק.

מאת: יואל אהרוניאורטופדיה ופיזותרפיה10/02/13813 צפיות
קצת מהאפשרויות העומדות בפני אנשים הסובלים באופן כרוני מתופעות שונות של כאבי גב.

מאת: יואל אהרוניצרכנות29/09/12800 צפיות
מצעים אולי נתפסים כמתנה בנאלית, אך יש בהם הרבה מעבר לכך.

מאת: יואל אהרוניצרכנות27/09/12768 צפיות
מגבות איכותיות להעביר איתם את החורף יכולה להיות חוויה מתקנת.

מאת: יואל אהרונירכב24/07/12946 צפיות
כאשר מחזיקים במוצר כמו רכב ידידותי לסביבה זה אומר הרבה על הבן אדם עצמו שמחזיק ברכב זה. זה הרבה יותר מהצהרה כלשהי של הפרט עצמו או איזושהי יומרנות כלשהי. מדובר למעשה באידיאולוגיה אמיתית.

מאת: יואל אהרוניעסקים - כללי24/06/12829 צפיות
הנושא של הרחקת יונים בארץ הפך להיות מפותח עד מאוד. כאן ניתן לראות למה ומי.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי - כללי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי - כללי13/08/205511 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196067 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי26/03/194046 צפיות
כאשר הבנק מסרב למשכנתא, מגיעים למצב שבו הכול נמצא בסימן שאלה ולא יודעים מה לעשות מכאן. במצב הזה צריכים לעצור דקה אחת, לקחת אוויר ולהחליט מה עושים. הכוונה שלי היא להגיע למצב שבו אתם מבינים שהדרך הנכונה היא להביא מומחה למשכנתאות של מסורבים כדי שיוכל להשיג את האישור הנדרש ולהביא תוצאות.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173133 צפיות
אחת החברות המעניינות ביותר בישראל בעיני היא חברת שבט זבולון, החברה בבעלות יעקוב שאול עוסקת באחד התחומים המעניינים ביותר בעולם הנדל"ן. כלומר מה שהיא עושה, זה לספק ציוד חסר עבור אתרי בנייה.

מאת: דרור אטריאימון אישי - כללי28/10/173126 צפיות
אנחנו נתחיל עם רונית מרום, שהנה אדריכלית מובילה בכל הקשור לדירות יוקרה באשדוד בעיקר, אך גם ברחבי ישראל השונים. רונית נחשבת לחברה באותוו חוג של מעצבי פנים מובילים, שיכולים לקבוע בון טון בעולם הנדל"ן של דירות יוקרה.

מאת: לילה בן הרוש אימון אישי - כללי30/11/162641 צפיות
אחד הנושאים המרתקים ביותר בעבודה עם אנשים, ילדים ובכלל בכל מערכת יחסים, זה הנושא של הרגש האנושי, ויותר מכך - הידיעה שלכל אחד מאיתנו יש את היכולת להפוך למאסטר ברגשות, שזה אומר לדעת להתחבר לכל אדם, לשדרג את כל מערכות היחסים שלנו ושל האנשים שאנחנו מקדמים, ולהרגיש באופן אמיתי הרגשה של שמחה ואהבה.

מאת: ברסלב מאיראימון אישי - כללי28/10/162372 צפיות
בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ... והוא חובה על כל אדם ונברא להתחדש בכל בוקר שזוכה לקום משינתו, כי לא כולם קמים ואם קמים קמים עם העצבות של האתמול במקום השמחה והתקווה של המחר !

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica