חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על חקירות כלכליות

מאת: גיא אלוןחקירות03/10/20101041 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירים את הסרטים האלו בהם יש חוקר פרטי המבצע חקירות כלליות ויום אחד מופיע במשרדו מקרה מיוחד אותו הוא חוקר לעומק ומגלה סודות שנשמרו שנים ומוציא אותם לאור? חוקר פרטי במציאות אומנם יעשה הכול כדי לגלות עבורכם את האמת, אבל עם הרבה פחות אקשן לעומת הסרטים.

חוקר פרטי לומד זמן רב ועובר התמחות לפני שהוא מקבל את תואר החוקר הפרטי. עליו ללמוד ולהתמחות שלוש שנים תחת פיקוחו של חוקר פרטי מוסמך המאמן אותו. לאחר הלימודים וההתמחות ניגש החוקר אל מבחנים באתיקה מקצועית ודיני ישראל, רק לאחר שהוא עובר אותם בהצלחה הוא מקבל את רישיון חוקר פרטי איתו יוכל להתקבל למשרד חקירות או לפתוח משרד חקירות פרטי בו יבצע חקירות כלליות.

משרד חקירות המבצע חקירות כלליות יודע כיצד להשיג מידע חסוי בדרכים חסויות ולא מקובלות. ברוב המקרים מתבקש החוקר להשיג מידע חסוי שלא לכל אחד יש גישה אליו, החוקר יודע כיצד להשתמש באמצעי המעקב שלו כדי להשיג את המידע החסוי.

לחוקרים הפרטיים לקוחות ממגזרים שונים, תחומי ועבודות שונות, לקוחות עסקיים, פרטיים, מוסדות ועוד. אסיפת המידע דרך החוקר היא חוקית וקבילה ברוב המקרים.

סוגי חקירות כלליות אותן מבצע החוקר הפרטי

חוקר פרטי פועל בכמה מישורים ויש סוגים שונים של חקירות כלכליות אותן הוא מבצע, המשותף לכולן היא המטרה לחשוף את האמת.

  • מעקבים: חוקר פרטי מבצע תצפיות ומעקבים ברמה גבוהה שאדם מן השורה לא ידעולא יוכל לבצע. יש כמה סיבות לבצע מעקבים, במקרים של הונאה, בגידה, איסוףראיות וכו'. החוקר מבצע מעקב ואוסף ראיות ללקוחותיו למטרת מידע בלבד או למטרתראיות לבית משפט.
  • מידע עסקי: התחרות בין החברות/העסקים בארץ היא גדולה ולכן פעמים רבותחוקרים פרטיים נשכרים על ידי אותן חברות/עסקים כדי לבצע חקירות כלליות בעסקיםמתחרים. החוקרים מגיעים לעסק התחרה ואוספים מידע בדרכים שונות, אם בתורלקוחות אם בתור מתחזים לעובדים. במקרים כאלו הרבה פעמים חושדים בעלי החברהשהכניסו "חפרפרת" לעסק בעקבות מידע חסוי שיצא לאור ולכן הם שוכריםמנגד חוקר פרטי שיבצע מעקב לגלות מיהו אותו אדם שמדליף מידע לעסקים המתחרים.
  • בדיקת פוליגרף: פוליגרף הוא גלאי אמת, חוקר פרטי מוסמך לבצע בדיקת פוליגרף (שתהיה תקפה בבית משפט רק כאשר שני הצדדים יסכימו לה). בדרך כללהחוקר מבצע בדיקת פוליגרף לעובדים חדשים בחברה, או במקרים בהם רוצים לבדוקעובדים לאחר שהתגלתה בעיית אמינות עם אחד העובדים ובודקים זאת על ידי מכשירפוליגרף.
  • האזנת סתר: האזנת סתר אינה חוקית. אין להאזין לשיחות כל עוד כל הצדדיםמודיעים לציטוט זה. חוקרים פרטיים מטרתם למנוע ציטוטים אלו, מפני שעדיין ישכאלו שעוברים על החוק ומצוטטים לשיחות. אם אתה חושד שמצוטטים לך תוכל לפנותאל חוקר פרטי כדי לגלות אם אכן מצוטטים לך, מי המצוטט וכיצד ניתן למנוע אתההאזנה.
  • בגידות וגירושין: לצערנו לא כל הזוגות חיים באושר ועושר עד עצם היום הזהויש מקרים רבים של בגידות, שקרים וגירושין בין זוגות. החוקר מבצע מעקבותצפיות שישללו או יאמתו את החשש.

המאמר מוגש על ידי מדריך חוקרים פרטיים הגדול בישראל, במדריך תוכלו למצוא אינדקס משרדי חקירות וחוקרים, להפנות אליהם שאלות, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113438 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111636 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111703 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112217 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102399 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012425 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102416 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171555 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171788 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152863 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152184 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152340 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142861 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143240 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica