חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה בשיטות טיפול חדשניות

מאת: עידית גלדיאטה ותזונה07/10/2010820 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האסתטיקה משפרת את המראה החיצוני ועל ידי כך מגבירה את הביטחון העצמי ומצב רוח ירוד. האסתטיקה מתפתחת ומתקדמת עם השנים ואינה דורכת במקום. כיום ניתן למצוא מענה לכל בעיה אסתטית בדרכים שונות, אך חשוב להתייחס לקדמה ולהתפתחות האסתטיקה אשר מתאימה את עצמה לאלפי מחקרים שמתבצעים בארץ ובעולם, שמטרתם למצוא את הפתרון המהיר והטוב ביותר בעבור בעיות אסתטיות שונות.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת ולשנות האלפיים, הדרך להרזיה ולחיטוב הגוף היא קצרה מאיי פעם. ישנו כיום מכשור חדיש בעבור טיפולי יופי ובריאות אשר מתאים את עצמו לסגנון החיים האינטנסיבי של ימינו. כמעט ללא מאמץ ובמינימום זמן ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר.

דיאטה, טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים, בשיטות טיפול ייחודיות בתחומי האסתטיקה. הטיפולים מותאמים באופן אישי ופרטני לכל אחד ואחת ולכל בעיה אסתטית. שיטות הטיפול, מבוססות על עקרונות ריפוי ומניעה, הידועים כבר שנים רבות ומשתמשים בהן לטיפולים בתחומי הפיסיולוגיה, פסיכולוגיה, דרמטולוגיה, מומחי רפואה פנימית, אורתופדיה, רפואה אלטרנטיבית ועוד רבים.

שיטת טיפול חדשנית המבוססת על תרגילי סטימולציה לשרירים, לשם הרזיה, דיאטה שריפת שומנים, הצרת היקפים ועיצוב הגוף. מטרת הטיפול הינה חיטוב ומיצוק השרירים, ירידה בהיקף ובמשקל, פירוק צלוליט והמסת שומן, הפחתת ייצור אינסולין בגוף, גידול בייצור הגלוקגון, ירידה משמעותית בטריגליצרידים בדם והגדלת תהליך הפרשת פסולת רעילה מהגוף.

טיפול בשיטת Transion מגרה את השרירים באמצעות תדר אלקטרוני, לצורך חיטוב, מיצוק והרזיה. טיפול זה משול לאימון גופני ממוקד המשלב שריפת קלוריות וחיזוק השרירים. הטיפול מתבצע באמצעות פולסים אלקטרוניים ולמעשה, מבצע "התעמלות" שרירים. טיפול של 25 דקות ב- Transion  שווה ערך לאימון כושר של שלוש שעות. הפולסים, שולחים שורות של גלים אל קצות העצבים של השרירים ויוצרים פעולה המתפשטת לאורך סיבי השרירים המתחילים את תגובת הכיווץ.

פעולה זו, מעניקה תנועת סיבוב קלה לשריר המגורה. שילוב פעולת הכיווץ האורכי והתנועה הסיבובית, יוצר פעולה של "סחיטה", המובילה לדחיפה והרחקה של נוזלים בין רקמתים. צריכת האנרגיה המתרחשת בזמן כיווץ השרירים, מביאה לשריפת קלוריות, החיונית להרזיה.

הטיפול הינו ללא תופעות לוואי, ללא תחושת כאב או עייפות, משלב שריפת קלוריות עם חיטוב, בעל השפעה בריאותית חיובית כללית  ויכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים. תוצאות ברורות ומידיות, ללא טיפול תרופתי או פולשני, ללא מאמץ פיזי מיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית גל

מאת: עידית גלדיאטה08/02/111189 צפיות
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

מאת: עידית גלדיאטה05/02/111282 צפיות
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

מאת: עידית גלדיאטה18/01/111237 צפיות
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

מאת: עידית גלקוסמטיקה16/01/111279 צפיות
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

מאת: עידית גלדיאטה13/01/111254 צפיות
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

מאת: עידית גלדיאטה04/01/111088 צפיות
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

מאת: עידית גליופי וטיפוח - כללי03/01/111265 צפיות
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201571 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192012 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181709 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181290 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189831 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181525 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181583 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica