חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים - מחשוב ענן

מאת: דודו בןאחסון אתרים08/10/20101608 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחשוב ענן הוא הגדרה כללית לכל דבר הכרוך באחסון ואירוח שירותים באמצעות ענן האינטרנט ומכאן גם שמו. מקובל לחלק את שירותי מחשוב ענן לשלוש קטגוריות עקריות: תשתיות כשירות, פלטפורמה כשירות  ותוכנה כשירות.

למחשוב ענן יש שלושה מאפיינים חשובים המבדילים אותו מן שירותי אחסון אתרים או אירוח שרתים המסורתיים. הוא מאופיין לפי צורך, הוא אלסטי כך שמשתמש יכול לדרוש הרבה או מעט בכל זמן נתון, והשירות מנוהל באופן מלא על ידי ספק השירות ( ומקבל השירות צריך רק מחשב אישי וגישהלאינטרנט ) .

חידושים וההתפתחויות טכנולוגיות בשנים האחרונות בתחום וירטואליזציה של שרתים ומחשוב מבוזר, יחד עם שיפור מהירות הגישה לאינטרנט למהירויות גבוהות יותר וכל זאת בתקופה של כלכלה נחלשת, האיצו את החדירה של שירות מחשוב ענן.

מחשוב ענן מוגדר כציבורי כאשר הוא מסופק בצורה חופשית לכל גולש באינטרנט.
מחשוב ענן פרטי הוא רשת מחשוב פרטית כאשר השירותים מתארחים אצל מקבל השירות ומסופק לאנשים או מחלקות בארגון.כאשר ארגון משתמש במשאבים של ענן ציבורי כדי ליצור ענן פרטי משלו, התוצאה נקראת ענן פרטי וירטואלי.

בסופו של דבר, המטרה שלמחשוב עננים היא לספק שירותים עם גישה קלה ומהירה ועם יכולת להרחבה של משאבי מחשוב ושירותי טכנולוגיית המחשוב.

תשתית מחשוב ענן כשירות
היחידה הבסיסית של מחשוב ענן הינה שרת וירטואלי עם כתובת  אינטרנט ייחודית, עם עוצמות מחשוב מותאמות  וכמות אחסון אתרים לפי דרישה. ספק השירות מאפשר למשתמשים דרך תוכנת ניהול להתחיל , לעצור , לגשת ולהגדיר את השרתים ואת קונפיגורציות אחסון אתרים. בצורה זאת, מחשוב ענן מאפשר לחברה להקים שירות באינטרנט בצורה מהירהביותר, לשלם רק לפי מה שנדרש , ולהתרחב בצורה גמישה ומיידית. המודל דומה לשימוש בתשתיות הבסיסיות כמו חשמל, טלפון ומים אותם אנו רוכשים ומשלמים לפי הצורך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותב המאמר הינו מטעם קבוצת אינטרספייס המספקת שירותי אחסון אתרים, סליקה ושירותי נוכחות נוספים כמו רישום דומיין ושרתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בן

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני11/04/131228 צפיות
כל עסק קטן מאפשר ללקוחותיו לשלם עבור הרכישה באמצעי תשלום שונים. אמצעים אלו מתייחסים בעיקר למזומן, שיק מזומן, שיקים דחויים וכרטיסי אשראי. אין ספק כי קיימת אפשרות לבחור באופציית אמצעי תשלום אחד או שניים בלבד, אולם יש לקחת בחשבון כי ככל שמגוון אפשרויות התשלום יהיה רחב יותר, כך יוגדל מספר הלקוחות.

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני07/11/12947 צפיות
בעבר, אנשים רבים נמנעו מתשלום באינטרנט משום הרתיעה שמא המערכת יכולה לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם לעיני האקרים. כיום, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבצע סליקה באינטרנט וזאת משום האבטחה הגבוהה, נוחות ביצוע הרכישה ומהירות אישור העסקה.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121001 צפיות
חברות האחסון הגדולות בחו"ל מאפשרות לכם אחסון אתרים ללא הגבלה, או במילים אחרות, אחסון של האתר שלכם לא משנה כמה קבצים יש בו, כמה הוא ענק וכמה הוא כבד.

מאת: דודו בןבניית אתרים17/10/121120 צפיות
אחסון אתרים בישראל מאפשר גישה מהירה יותר לקבצים. אם האתר שלכם מאוחסן באוסטרליה הוא יעלה שנייה אחת לאט יותר ויש לכך משמעויות אינטרנטריות רבות – לרבות עונש בתוצאות החיפוש של גוגל (בעיקר כי זה "איטי" ו"מציק לגולש").

מאת: דודו בןמסחר אלקטרוני30/08/121140 צפיות
חנויות מקוונות חייבות להשתמש באמצעי האבטחה הקפדניים ביותר כדי לשמור על הפרטים של הקונים בהן, וכמובן על המידע הרגיש המועבר על גבי הרשת כמו מספרי כרטיסי האשראי של כלל הלקוחות שלהם. כל מי שמפעיל חנות מקוונת יודע עד כמה האבטחה חשובה וכמובן איך אפשר להשתמש בתקן SSL כדי לוודא שאכן כל הנתונים מוצפנים מפני האקרים.

מאת: דודו בןעסקים מקוונים30/07/121234 צפיות
אי אפשר היום לנהל עסק בלי לנהל נוכחות אינטרנטית במקביל. אלא אם אתם בעלי חנות מקומית קטנה שהנישה שלה תלויה בעוברים ושבים בלבד, סביר להניח שתוכלו ליצור לעצמכם גידול ניכר במחזור העסקאות באמצעות פעילות מקוונת – בראש ובראשונה באמצעות אתר אינטרנט פרטי לעסק. הרבה נכתב באינטרנט על מנת לסייע לבעלי העסקים בתהליך החשיבה והבנייה של אתר האינטרנט שלהם ואני רוצה לנסות ולעשות קצת סדר בבלאגן.

מאת: דודו בןאחסון אתרים18/03/121259 צפיות
פעילות באינטרנט מתחילה ברישום דומיין, ושם הדומיין תהיה הזהות שלנו באינטרנט. לאחרונה גם שמענו על מבצע של גוגל לאחסון אתר ורישום דומיין לקידום עסקים באינטרנט בישראל. למי שרוצה להיות עצמאי, לא ליפול שולל אחר מבצעים שתמיד בסוף יותר יקרים, אפשר לשריין בשלב ראשון דומיין שמתאים לעסק שלנו במבצע ובמחיר הזול בישראל: לפרטים - דומיין

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173518 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176213 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163115 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153118 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152642 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152826 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152549 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica