חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון הליכונים ותחזוקה מונעת

מאת: יורם דהןחדר כושר24/10/20109519 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההליכון כבר לו עובד כמו פעם? צריך שרות תיקון הליכון ?

ברוב הפעמים תחזוקה שוטפת נכונה להליכון הייתה מונעת תקלות רבות. במאמר זה נציע לכם מספר עצות כפתרון לתקלות נפוצות הצצות ב תיקון הליכון וטיפים לתחזוקת הליכונים במטרה למנוע תקלות בעתיד.

בכל בעיה במכשיר הליכון מומלץ להיוועץ בנו. רצוי לא לנסות לתקן את מסלולי ההליכה לבד בכדי למנוע את החמרת הבעיה,מהסיבה הזו יש אחריות למוצרים ורק בעל מקצוע המומחה למכשירי כושר ידע לזהות את מהות התקלה.
ניתן להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ ראשונית וננחה אותכם כיצד לפעול ללא התחייבות ובמידת הצורך נגיע לספק לכם שירות לתיקון מכשיר הכושר.
החלק הראשון והחשוב ביותר של בעלות על הליכון או כל ציוד כושר אחר הוא פעולת תחזוקה מונעת.
אם אתה לא מבצע פעולות לתחזוקה השוטפת של מכשיר הכושר, כדאי מאוד להתחיל כבר היום!

שים לב שכפתור ההדלקה במצב כבוי, רצוי לנתק את מסלול הריצה מחיבור החשמל לפני ניקיונו, או ביצוע כל משימה הקשורה לתחזוקה וטיפול מונע.
רוב הבעיות במסלולי כושר נגרמות מהצטברות אבק שחדר לחלקים הפנימים במכשיר, לכן חשוב להקפיד לנקות באופן קבוע את מסלולי הריצה. יש לנקות מעל ומתחת לרצועת הריצה בהעברת מטלית יבשה, כאשר עומדים בצד המסלול ומרימים את הרצועה, על מנת להגיע עם המטלית להסרת הלכלוך בכל המשטח, לאחר מכן מבצעים תהליך זהה של הרמת המסלול מהצד השני ומנקים.

לאחר הסרת האבק יש לנקות את מסלול ריצה במים פושרים בלבד באמצעות מטלית לחה, אין להשתמש בחומרים קשים כמו אקונומיקה או מסיר שומנים חומרים אלו יאכלו את חלקי ההליכון ויקשו את רצועת ההליכה.
חשוב לאחר הניקוי במטלית לחה לנגב במטלית יבשה ולייבש את כל חלקי ההליכון למניעת היווצרות קורוזיה. תהליך הניקוי במים יסיר אבק, ולכלוך מהמסלול וימנעו מהאבק להכנס לחלקים הפנימיים של המנוע.

לאחר ניקיון משטח הריצה מהאבק, נדרש גם שימון בין הרצועה למשטח עם שמן סיליקון מיוחד למכשירי הליכון.סיכוך תקופתי בין משטח הריצה מגומי לבין לוח הריצה על מנת להבטיח תנועה חלקה של המסלול במטרה להאריך את חיי המכשיר ע"י שמירה על אלסטיות מסלול הריצה.
רצוי לפחות פעם בחודש לשמן את המסלול של מכשיר הריצה, כמובן, רק לאחר ניקוי יסודי במטלית לחה ויבשה, יש לרסס ספריי סיליקון מתחת למרכז רצועת ההליכה בצדו העליון של משטח ההליכה, יש להפעיל את ההליכון במהירות איטית במשך 2 עד 4 דקות לפיזור אחיד לאורך כל משטח ההליכון.

מפעם לפעם כדאי לנקות גם בחלקיו הפנימיים של ההליכון, יש לפתוח את מכסה המנוע באמצעות מפתח אלן או מברג ולהשתמש במפוח על מנת להסיר את הלכלוך מהמנוע והמאווררים. יש להיזהר מפגיעה ברכיבים אלקטרונים. לאחר מכן, יש לשאוב את הלכלוך מסביב בעזרת שואב אבק לסביבה נקיה.

רצוי מידי פעם לבצע בדיקה כללית כמו בדיקת תקינות של השקע, תקע, כבל מחבר וכו', יש לוודאות שהכבל החשמלי לא מעוך מתחת לרגליו של ההליכון ולא הסתבך במנגנון ההרמה מתחת למנוע.
יש לבדוק אף את רצועת ריצה, משטח ריצה, חיזוק הברגים, גלגלי מנוע, על מנת לגלות סימני בלאי כמו חתכים, קרעים, סדקים וכו'.

כשההליכון לא מאפשר תנועה חלקה או נעצר בפיתאומיות בדרך-כלל זה נובע משתי סיבות: הרצועה לא מתוחה מספיק או יצאה מכוון.
כיוון הרצועה מתבצע על-ידי חיזוק או שחרור של ברגי הכיוון הנמצאים בחלק האחורי של המסילה אחד בצד שמאל ואחד בצד ימין. תפקידם למרכז את הרצועה ו/או למותחה.

הבט בחלק האחורי של המסלול, מכיוון הרצועה בזמן שהמכשיר פועל, רצועת הריצה אמורה להיות ממורכזת לאורך כל משטח הריצה. אם אכן כך הדבר, הרצועה תתפקד כראוי ואין צורך לכוונה. במידה והיא לא ממוקמת במרכז המשטח, כיוונון סיבוב הבורג הוא ע"פ סטיית הרצועה.
אם סטיית הרצועה נוטה לצד ימין, סובב את הבורג רבע סיבוב נגד כיוון השעון, פעולה אשר תזיז את הרצועה שמאלה. אם הסטייה היא לצד שמאל, סובב רבע סיבוב בכיוון השעון. חשוב לדעת שמתיחת הרצועה באופן מוגזם עלולה לגרום לנזק, לכן לא מומלץ לסובב יותר מרבע סיבוב בכל פעם, יש לבדוק את הכיוון בכל רבע סיבוב עד שהבעיה נפתרת.


לסיכום, טיפול נכון במסלול ריצה, ימנע תקלות והוצאות כספיות מיותרות, הקדש קצת תשומת לב למסלול ההליכה שברשותך, השקעה קטנה זו תעניק שנים רבות של שימוש והנאה.

חברת בי.אייץ.פיטנס מספקת שירות תיקונים, שדרוג, השכרה ומכירה של מסלולי ריצה, אלפטיקלים, אופני כושר, מולטיטריינר וכל ציוד הספורט.
תיקון מכשירי כושר ותיקון הליכונים כוללים תעודת אחריות, ומבוצעים במהירות ובמקצועיות בכל הארץ, בבית הלקוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י חברת BH-Fitness
בבעלותו של יורם דהן, טכנאי מוסמך למכשירי כושר וציוד ספורט
לאתר בי.אייץ.פיטנס - לחץ כאן
מבצעים אטרקטיבים להקמת חדרי כושר בייתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם דהן

מאת: יורם דהןחדר כושר16/05/111575 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים ממש בכל פינה והתחרות על ליבכם שוברת שיאים חדשים... אלו מציעים תוכנית דיאטה מותאמת אישית, השניים מציעים תוכנית עם מאמנים אישים, והשלישי מציע חוגים עם שמות מפוצצים ומה לא! הכל בכדי שתרשמו למנוי בהתחייבות שנתית, ואז מה קורה? ניחשתם נכון... אין כוח.... אין מוטיבציה.... אין זמן... בקיצור כל התירוצים הידועים, ידעתם שמתוך 100 אנשים הנרשמים למנוי שנתי בחדר כושר 70 יפסיקו להגיע כבר בחודש הרביעי.

מאת: יורם דהןספורט וכושר גופני - כללי17/01/111363 צפיות
כשאתם עומדים בפני רכישת ציוד כושר כלשהו, אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם מהם באמת הצרכים שלכם? כמה באמת אתם מתכוונים להתאמן? כמה אנשים ישתמשו במכשיר באופן קבוע? האם הליכון במחיר של 30,000 הוא רלוונטי עבורכם אם אתם זוג שרוצה לחזור לכושר ולעשות הליכה מהירה של שעה בכל ערב? כל זה תלוי במטרות של האימון והשאלה האם לבחור בציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי תלויה מאוד במטרות וצורכי האימון.

מאת: יורם דהןאימונים09/12/101259 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים בכל עיר והתחרות על ליבכם שוברת שיאים... הרבה אנשים טועים לחשוב שחדרי הכושר יספקו להם מסגרת תומכת , אבל בפועל זה ממש לא כך. אם אתם רוצים לחטב את הגוף, לרדת במשקל ולבנות גוף מוצק ושרירי או סתם לבצע פעילות גופנית בשביל הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת בבית מול הטלויזיה. במאמר זה נפרט על קוים מנחים לאימון בחדר כושר ביתי

מאת: יורם דהןחדר כושר04/10/101680 צפיות
אין ספק שהתמדה לאורך זמן באימוני הכושר, יביאו לתוצאה הנראית לעין לכל מתאמן ממוצא, אולם רבים מאיתנו לא מגיעים לשלב בו רואים תוצאות משמעותיות בגלל שאנו מתייאשים להגיע לחדר הכושר הרבה לפני שרואים עלינו תוצאות. התייאשתם מכל המנויים של חדרי הכושר? בזבזתם עשרות אלפים למנויים שלא ניצלתם? אין לכם את האנרגיות לכל הפרוצדורה והתכנון של ללכת למכון כושר? אל תדאגו, חברת בי.אייץ.פיטנס תביא את חדר הכושר אליכם הביתה!

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184819 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181914 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171517 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152578 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152263 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143114 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143169 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica