חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל היתרונות של חדר כושר ביתי

מאת: יורם דהןאימונים09/12/20101259 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


לפעילות הגופנית יתרונות רבים, פעילות גופנית היא המפתח לשיפור איכות החיים לכל מצב גופני ובכל גיל, פעילות גופנית עוזרת לשמירה על משקל גוף תקין, היא מאפשרת לנו לשרוף קלוריות עודפות ומאפשרת שמירה על מסת השריר בגופנו.


אנו לא ממש צריכים להסביר לכם את יתרונות הטמונות בשילוב הכושר בחייכם.
אם לא הייתם בעלי תודעה בריאה לגבי פעילות ספורטיבית, לא הייתם קוראים שורות אלו.

לאור ההבנה הבסיסית של היתרונות הרבים שיש לאימון גופני מאומץ נעשתה תופעת חדרי הכושר לטרנד עולמי, בכל הערים, בכל רחוב נפתחו חדרי כושר מעוצבים, ממותגים ו... יקרים להחריד.

חדר כושר ביתי נחשב ל"מותרות", אבל הבשורה הטובה היא שגם מי שאין לו שלושת אלפים או ארבעת אלפים שקלים להוציא על מנוי שנתי יוקרתי יוכל להתאמן, ואפילו בצורה לא פחות טובה.
נכון, יש כמה מכשירים שרצוי לרכוש, אבל בהנחה שהמכשירים הללו משמשים את כל בני הבית, הרי שעלות חדר כושר ביתי היא כמו מנוי לאדם, לשנה אחת בלבד.


חדר כושר ביתי בעל יתרונות רבים לעומת מכוני הכושר הציבוריים. חדרי הכושר הפרטים מאפשרים למתאמנים אימון נוח, לצלילי המוזיקה האהובה עליהם בווליום שמתאים להם, בסדרה הקבועה שלהם ובלבוש הכי נוח להם ללא צורך להרשים או להתיפייף. ובנוסף, מתאמנים רבים מדווחים על הישגים והספקים גבוהים יותר מהאימונים בחדר הכושר הציבורי.

האימון בחדר כושר ביתי מונע זמן מבוזבז על שיחות חולין, הכנת תיקים מיותרים וזמן נסיעה לחדר הכושר, זמן אימון הכושר בבית כולו מוקדש לאימון נטו!

לא נשלה אותכם לחשוב שאימון חדר כושר מתאים לחסרי מוטיבציה מבניכם, אלו חסרי המשמעת עצמית יהפכו את מכשירי הכושר שלהם לקולב יקר לתליית בגדים, אולם אותם אנשים חסרי משמעת הם גם אלו שיעשו את כרטיס המנוי שלהם בחדר הכושר אבל ישכחו מהכרטיס בארנק. כשמכשירי הכושר עומדים מולכם יהיה לכם קשה מאוד להתעלם מהם... וכך המוטיבציה להתמיד באימוני הכושר עולה.


אז לסיכום ההיתרונות של חדר כושר ביתי הם:

1. חיסכון אמיתי בזמן – זמן ההגעה והיציאה ממכון הכושר יכול להיות מושקע כולו באימון.

2. חדר כושר ביתי פתוח בכל שעות היום ללא חגים ושבתות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!

3. חיסכון כספי עצום: ברגע שקנית ציוד כושר איכותי, אתה מסודר, אין יותר חוזים או תשלומים חודשיים.

4. מזג האויר מותאם לדרישתכם, אין צורך לדלג על אימון בגלל גשם, שרב וכו'.

5. אין צורך להביא בייביסיטר לילדים... אפשר להתאמן שהם כבר במיטות או טרודים בעסוקיהם.

6. אין צורך לעמוד מול המראה שעות בבחירת הטרנינג המושלם, בבית אתם יכולים להתאמן גם עם הטי שירט מאתמול.

7. חדר כושר ביתי משרת מספר נפשות בין בני הבית ובכך חוסך כסף ברכישת מנויים משפחתיים יקרים.

8. תוכניות הבידור היא לפי בקשתכם... אם אתם מעדיפים מוזיקה קיצבית או מוזיקה שקטה או שבא לכם לראות תוכנית טלויזיה אהובה הכל לשיקולכם ואין צורך להתחשב במתאמנים לצידכם.

חברת BH-fitness מספקת ציוד להקמת חדר כושר ביתי – מסלולי ריצה והליכה, אליפטיקל, קרוס טריינר, מולטי טריינר, מכשירי חתירה, טרמפולינות ועוד...
חברת BH-fitness נחשבת למובילה בתחומה בציוד לחדרי כושר לשוק המסחרי והפרטי. אנו מספקים, מתקינים ומתחזקים מכשירי כושר עבור מגוון רחב של לקוחות בתחומי פעילות רבים: מחדרים קטנים בבתים פרטיים, מועדוני דיירים ועד חדרי כושר בבתי מלון יוקרתיים.
נשמח להיות לכם לעזר בהתאמת חדר כושר ביתי.

מאמר זה נכתב ע"י יורם דהן חברת BH-Fitness 
טכנאי מוסמך למכשירי כושר וציוד ספורט
למבצעים אטרקטיבים ל: הקמת חדר כושר

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י חברת BH-Fitness
בבעלותו של יורם דהן, טכנאי מוסמך למכשירי כושר וציוד ספורט
לאתר בי.אייץ.פיטנס - לחץ כאן
מבצעים אטרקטיבים להקמת חדרי כושר בייתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם דהן

מאת: יורם דהןחדר כושר16/05/111575 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים ממש בכל פינה והתחרות על ליבכם שוברת שיאים חדשים... אלו מציעים תוכנית דיאטה מותאמת אישית, השניים מציעים תוכנית עם מאמנים אישים, והשלישי מציע חוגים עם שמות מפוצצים ומה לא! הכל בכדי שתרשמו למנוי בהתחייבות שנתית, ואז מה קורה? ניחשתם נכון... אין כוח.... אין מוטיבציה.... אין זמן... בקיצור כל התירוצים הידועים, ידעתם שמתוך 100 אנשים הנרשמים למנוי שנתי בחדר כושר 70 יפסיקו להגיע כבר בחודש הרביעי.

מאת: יורם דהןספורט וכושר גופני - כללי17/01/111363 צפיות
כשאתם עומדים בפני רכישת ציוד כושר כלשהו, אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם מהם באמת הצרכים שלכם? כמה באמת אתם מתכוונים להתאמן? כמה אנשים ישתמשו במכשיר באופן קבוע? האם הליכון במחיר של 30,000 הוא רלוונטי עבורכם אם אתם זוג שרוצה לחזור לכושר ולעשות הליכה מהירה של שעה בכל ערב? כל זה תלוי במטרות של האימון והשאלה האם לבחור בציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי תלויה מאוד במטרות וצורכי האימון.

מאת: יורם דהןחדר כושר24/10/109526 צפיות
ברוב הפעמים תחזוקה שוטפת נכונה להליכון הייתה מונעת תקלות רבות. במאמר זה נציע לכם מספר עצות כפתרון לתקלות נפוצות הצצות ב תיקון הליכון וטיפים לתחזוקת הליכונים בכדי למנוע תקלות עתידיות. החלק הראשון והחשוב ביותר של בעלות על הליכון או כל ציוד כושר אחר הוא פעולת תחזוקה מונעת. אם אתה לא מבצע פעולות לתחזוקה השוטפת של מכשיר הכושר, כדאי מאוד להתחיל כבר היום!

מאת: יורם דהןחדר כושר04/10/101682 צפיות
אין ספק שהתמדה לאורך זמן באימוני הכושר, יביאו לתוצאה הנראית לעין לכל מתאמן ממוצא, אולם רבים מאיתנו לא מגיעים לשלב בו רואים תוצאות משמעותיות בגלל שאנו מתייאשים להגיע לחדר הכושר הרבה לפני שרואים עלינו תוצאות. התייאשתם מכל המנויים של חדרי הכושר? בזבזתם עשרות אלפים למנויים שלא ניצלתם? אין לכם את האנרגיות לכל הפרוצדורה והתכנון של ללכת למכון כושר? אל תדאגו, חברת בי.אייץ.פיטנס תביא את חדר הכושר אליכם הביתה!

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185634 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163580 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152667 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143024 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica