חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת חדרי כושר ביתים - כל מה שצריך לדעת

מאת: יורם דהןחדר כושר04/10/20101679 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו נרשמנו למנוי כזה או אחר לחדר כושר ומצאנו את עצמנו לאחר מספר חודשים מאוכזבים מחוסר עניין ורצון להתמיד בגלל חוסר זמן, חוסר מוטיבציה או שנאה ל"טקס ההכנה" לפני כל התארגנות בלכתנו למכון.

אין ספק שהתמדה לאורך זמן באימוני הכושר, יביאו לתוצאה הנראית לעין לכל מתאמן ממוצא, אבל חבל שרוב המתאמנים לא מגיעים לשלב בו רואים תוצאות משמעותיות בגלל שאנו מרימים ידיים ללכת לחדר הכושר הרבה לפני שרואים עלינו תוצאות.
הידעתם שמספר הפורשים,המתאמנים בחדר הכושר מגיע ל- 70%.
מתוך 100 נרשמים למנוי בחדר כושר 70 נרשמים יפסיקו להגיע אחרי חודשים ספורים ולא יאריכו את תקופת מנוי לאחר סיום תקופת ההתחיבות, אפשר להבין זאת מכמות האנשים אשר מנסים בכל דרך למכור את תקופת המנוי עליה שילמו על מנת למזער את ההפסד הכספי אליו התחייבו.

הרמתם ידיים מכל המנויים של חדרי הכושר?
בזבזתם עשרות אלפים למנויים שלא ניצלתם?
אין לכם את הזמן לכל הפרוצדורה והתכנון של ללכת למכון כושר?

אל תדאגו, חברת בי.אייץ.פיטנס תביא את חדר הכושר אליכם הביתה!

צריך להבין שאין צורך במכשירים נוצצים ויקרים על מנת לראות תוצאות. אם אתם רוצים לרדת במשקל, לחטב את הגוף, לבנות גוף מוצק ושרירי ולבצע פעילות גופנית בשביל הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת גם בבית.

בחדר הכושר הביתי לא תצטרכו להמתין בתור למכשירים, לא תצטרכו לבזבז זמן יקר בהתארגנות ונסיעה לחדר הכושר והכי חשוב לא תצטרכו לצאת מהבית כדי להתעמל.
לאימון כושר ביתי יתרונות רבים: זול, יעיל, חסכוני בזמן, נגיש והוא מתבצע בזמן הפנוי שלכם באוירה שהכי מתאימה לשגרה היומיומית שלכם.
בחברת בי.אייץ.פיטנס מאמינים שכאשר תחליטו שאימון כושר גופני הוא חלק בלתי נפרד מחייכם, תלמדו להתאמן בבית, ותצליחו להתמיד בפעילות הגופנית בכל שעה ובכל מצב.

הקמת חדר כושר ביתי נועדה לנוחיותכם וכהשקעה לטווח הארוך שצפויה לשמש את כל בני הבית, ולכן כדאי לבחור מכשירי כושר בעלי פונקציות שונות ומגוונות שיכולים להאריך לשנים ארוכות ולהתאים למספר רב של אימונים.
מומלץ כי חדר כושר פרטי בבית, יכלול שני מכשירי אירובי לשיפור סיבולת לב-ריאה. במידה ומדובר ביותר מ-3 משתמשים או יותר מ-2 שעות שימוש יומיות, מומלץ לרכוש מכשיר המוגדר כחצי מקצועי.

לפני שתרכשו מכשירי כושר או ציוד כושר לצורך מטרה זו, עליכם תחילה להחליט על החדר בו תקימו את חדר הכושר הפרטי שלכם, רצוי שהחדר יהיה ממוזג ובעל חלון אחד לפחות לתאורה טבעית נעימה.

עיצוב החדר המיועד להקמת חדר כושר ביתי יהווה חלק מההוצאה אותה הקצבתם לעצמכם. כמובן שתוכלו לבצע אימון כושר ביתי יעיל ואפקטיבי גם מבלי לשים דגש על עיצוב החדר, אולם שהייה בחלל שמעוצב לטעמכם, ייצור מוטיבציה באווירה נעימה יותר עבורכם.

כדאי להכניס לחדר מערכת סטריאו או טלוויזיה כדי להכניס קצב לאימון עם מוזיקה שתיתן את הקצב למניעת שיעמום בזמן האימון, אין כמו לצפות בסדרה בשעה קבועה של היום תוך כדי אימון אירובי על מכשיר ריצה או אלפטיקל.

מומלץ להציב מראה גדולה הנותנת תחושת מרחב בחדר ומציגה את חזותנו להגברת המוטיבציה בזמן האימון. את מכשירי הכושר מומלץ להניח על שטיחונים לספיגת הרעש והגנה על ריצפת החדר, רצוי להכניס גם מזרן עבה למגוון רחב של תרגילי כושר בשכיבה על הריצפה.

לאחר סידור התנאים להקמת חדר הכושר, לבדוק מגוון מכשירי כושר היתאימו למטרות שהצבתם לעצמכם. מומלץ לבחור מכשירי כושר שמתאימים ביותר לצרכים של כל דיירי הבית. לאחר שתחליטו על סוגם של מכשירי כושר, רצוי לרכוש אך ורק מכשירי כושר של יצרניות מובילות ומוכרות, אשר מספקות אחריות על תפקוד ותקינות המכשיר, חברות הידועות בייצור מכשירי כושר איכותיים שלא יגרמו לכם לפציעות ספורט ולעוגמת נפש.

הליכון חשמלי/מסלולי ריצה
מסלולי הריצה נחשבים למכשירים הפופולרים ביותר בחדרי הכושר הביתיים, מכשירי ההליכון נוחים לשימוש וקל יחסית להתמיד בו.
מסלולי הריצה מומלצים לשיפור הסיבולת לב ריאה ולהוצאה אנרגטית. דבר המסייע בהורדת כולסטרול, לחץ דם, סוכרת וכמובן לחיטוב הגוף וירידה במשקל.
לפני רכישת מכשיר הליכון חשוב לבדוק את אורך ורוחב המסילה המתאים אישית לממדי המתאמן ולמטרות האימון, יש לוודא גם את המשקל של המתאמן והימצאותם של 8 בולמי זעזועים לפחות לשמירה על הגב והמפרקים.

אליפטיקל (קרוס-טריינר) ואופני כושר
אליפטיקל הוא מכשיר המדמה פעולות כגון הליכה, ריצה, טיפוס וסקי. אליפטיקל ואופני כושר יעילים בחיזוק שרירי הרגליים, הישבן והירכיים. כמו כן, הם מסייעים בשיפור הכושר הגופני ובירידה במשקל על ידי שריפת קלוריות מוגברת.
אופני הכושר הם ממכשירי הכושר הותיקים בשוק. קיימים 3 סוגים של אופני כושר: אופני כושר ניצבים, אופני כושר לספינינג ואופני כושר רכונים.
רצוי לרכוש מכשירים בעלי גלגל תנופה גדול ככל שניתן, גלגל תנופה כבד יותר מאפשר תנועה ארוכה ורציפה יותר.

מולטי-טריינר / ספת כושר
מכשיר המולטי טריינר מקבץ בתוכו מגוון מכשירי כושר יחדיו לכדי מכשיר אחד בודד, המאפשר מגוון תרגילים רחב העובדים על מספר שרירים שונים.
כמו כן, באפשרותכם לקנות ספת כושר לחדר הכושר החדש. בדרך כלל ספסלי כושרמתכווננות ומאפשרת עבודה בטווחי תנועה ובזוויות שונות למפרקים ולשרירים.

משקולות יד ורגל
לביצוע תרגילי כושר על כל שרירי הגוף בדגש על התנגדות תנועה, חיטוב הגוף והעלאת מסת השריר.
בעזרת משקולות אפשר לבצע מגוון עצום של תרגילי חדר הכושר וניתן לבצעם בשכיבה או בעמידה,על המזרן או בישיבה על ספת כושר.

שק אגרוף
יעיל להגברת ההוצאה האנרגטית או במילים אחרות “שריפת קלוריות מוגברת”. על ידי שימוש בשק אגרוף ניתן לשפר את הכושר הגופני, הסיבולת לב ריאה , את הכוח ולשפר את המיומנות בבעיטות ובאגרופים. כמו כן, יעיל להוצאת כעסים ושחרור אנרגתי.

ולסיום, מומלץ כי תשקיעו גם במשקל איכותי, לשקילה שבועית שבה תוכלו לאמוד את מצבכם וקצב התקדמותכם להגברת המוטיבציה באימונים.

BH-fitness הינה חברה ותיקה בתחום מכשירי כושר ביתיים ומקצועיים. החברה מספקת מכשירי כושר של מגוון היצרניות המובילות בעולם, ומפעילה מערך שירות ותחזוקה מקצועי עבור לקוחותיה. בנוסף, החברה מתמחה בתכנון והקמת חדרי כושר ביתיים, ומהווה כתובת מקצועית לכל העוסק בתחום.

צוות BH-fitness ישמחו לסייע לכם בתהליך הקמת חדר כושר ביתי ובבחירת מכשירי כושר המותאמים לצרכיכם.


צרו קשר עוד היום, וקבלו את המענה המקצועי והאיכותי ביותר ע"י מומחים בתחום הקמת חדר כושר.
צפו באתרנו ותתרשמו ממכלול מכשירי הכושר וממבצעים אשר קובצו יחד במטרה לתת לכם את המכלול של מוצרי הכושר המומלצים להקמת חדרי כושר ביתים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י חברת BH-Fitness
בבעלותו של יורם דהן, טכנאי מוסמך למכשירי כושר וציוד ספורט
לאתר בי.אייץ.פיטנס - לחץ כאן
מבצעים אטרקטיבים להקמת חדרי כושר בייתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם דהן

מאת: יורם דהןחדר כושר16/05/111575 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים ממש בכל פינה והתחרות על ליבכם שוברת שיאים חדשים... אלו מציעים תוכנית דיאטה מותאמת אישית, השניים מציעים תוכנית עם מאמנים אישים, והשלישי מציע חוגים עם שמות מפוצצים ומה לא! הכל בכדי שתרשמו למנוי בהתחייבות שנתית, ואז מה קורה? ניחשתם נכון... אין כוח.... אין מוטיבציה.... אין זמן... בקיצור כל התירוצים הידועים, ידעתם שמתוך 100 אנשים הנרשמים למנוי שנתי בחדר כושר 70 יפסיקו להגיע כבר בחודש הרביעי.

מאת: יורם דהןספורט וכושר גופני - כללי17/01/111363 צפיות
כשאתם עומדים בפני רכישת ציוד כושר כלשהו, אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם מהם באמת הצרכים שלכם? כמה באמת אתם מתכוונים להתאמן? כמה אנשים ישתמשו במכשיר באופן קבוע? האם הליכון במחיר של 30,000 הוא רלוונטי עבורכם אם אתם זוג שרוצה לחזור לכושר ולעשות הליכה מהירה של שעה בכל ערב? כל זה תלוי במטרות של האימון והשאלה האם לבחור בציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי תלויה מאוד במטרות וצורכי האימון.

מאת: יורם דהןאימונים09/12/101258 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים בכל עיר והתחרות על ליבכם שוברת שיאים... הרבה אנשים טועים לחשוב שחדרי הכושר יספקו להם מסגרת תומכת , אבל בפועל זה ממש לא כך. אם אתם רוצים לחטב את הגוף, לרדת במשקל ולבנות גוף מוצק ושרירי או סתם לבצע פעילות גופנית בשביל הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת בבית מול הטלויזיה. במאמר זה נפרט על קוים מנחים לאימון בחדר כושר ביתי

מאת: יורם דהןחדר כושר24/10/109499 צפיות
ברוב הפעמים תחזוקה שוטפת נכונה להליכון הייתה מונעת תקלות רבות. במאמר זה נציע לכם מספר עצות כפתרון לתקלות נפוצות הצצות ב תיקון הליכון וטיפים לתחזוקת הליכונים בכדי למנוע תקלות עתידיות. החלק הראשון והחשוב ביותר של בעלות על הליכון או כל ציוד כושר אחר הוא פעולת תחזוקה מונעת. אם אתה לא מבצע פעולות לתחזוקה השוטפת של מכשיר הכושר, כדאי מאוד להתחיל כבר היום!

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184818 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181913 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171516 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152577 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/152261 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/143113 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/143169 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica