חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי - מה הכי נכון עבורכם?


למונח ציוד כושר מקצועי יש שתי משמעויות: ראשית הוא, מתייחס לסוגי התרגילים ותוכניות האימון איתם ניתן לבצע עם ציוד כושר מקצועי, ושנית עמידות המכשיר לשעות עבודה רבות.


מכשירים הנחשבים כציוד כושר מקצועיים עמידים יותר או בעלי יכולת מענה למספר רב של לקוחות מאשר מוצר מקביל לשימוש ביתי, הם מיוצרים מחומרים מסיבים ועמידים יותר ובד"כ אינם מיועדים לקיפול ואיחסון כמו במכשירים של ציוד כושר ביתי והם כמובן יקרים בהרבה מהמכשירים שנחשבים כציוד כושר ביתי.

גם אם אתם מתאמנים מיקצועיים או מתאמנים חובבניים, וגם אם אתם מקימים חדר כושר ביתי מהדרגה הראשונה או סתם מפרגנים לעצמכם בחדר בבית עם כמה מכשירי כושר, אתם זקוקים לציוד איכותי, אמין ובטוח לשימוש. כאשר אתם רוכשים מכשיר כושר חדש מהיצרן, אתם נהנים מאחריות, ממקום הרכישה ואפילו שירות "עד הבית" במקרים מסוימים.
כשרוכשים ציוד כושר מקצועי או ציוד כושר ביתי תמיד חשוב לבדוק שיש "בית" למכשיר שרכשתם, שיהיה ניתן לקבל ייעוץ ושירות מקצועיים מהיצרן ושחלקי חילוף למכשיר שרכשתם תמיד יהיה במלאי בשעת הצורך.

העולם מתקדם בכל התחומים ותמיד מחפש דרכים לגוון ולשפר את ביצועיו, ישנם חידושים והמצאות רבים בתחום הכושר הגופני בכלל ובמכשירי הכושר בפרט.
בקניית דגמים חדישים של מכשירי כושר אתם מבטיחים לעצמכם שימוש במיכשור כושר בעל התכנולגיה העדכנית ביותר וההנאה ממכשירים אלו אשר ישרתו אותכם לאורך שנים.

אנו תמיד חושבים איך אפשר לשפר את הגוף והנפש במעט הזמן הנותר לנו במירוץ החיים, בעזרת ציוד כושר ביתי או מקצועי, איכותי וחדש, שיוצר ע"י מיטב היצרנים, בעלות רכיבים שיוצרו מתוך חשיבה על יציבה ותנועה נכונה של כל חלקי הגוף, ניתן למצוא בדיוק את ציוד הכושר שיתאים לצורך אותו תרצו למלא.

כאשר אתם מבקשים לרכוש מכשיר כושר מקצועי לביתכם, דווקא משום שאינכם ספורטאים מקצועיים, חשוב שתקבלו ייעוץ והדרכה על אופן השימוש הראוי והרצוי במכשירים אלה. וכמובן  שלא מומלץ לוותר על בדיקה רפואית לפני תחילת האימונים.

לחדרי כושר ציבוריים קונים את הטוב ביותר. הציוד החדשני ביותר נכנס למכון הכושר וזאת כדי להבטיח את האטרקטיביות של חדרי הכושר הרבים, מה שמושך יותר לקוחות שעושים מנויים שנתיים. מכוני הכושר לעיתים קרובות, גם מתחדשים כל הזמן ומשדרגים את הציוד לדגמים חדשים ויקרים להחריד, מהסיבה הפשוטה שהציוד עובד שעות רבות עם מספר רב של מתאמנים בכל הרמות.

חדרי כושר שמכבדים את עצמם יקנו אך ורק את ציוד הכושר המקצועי, במטרה לשמור על רמה גבוהה של שירות למתאמנים והצדקת המחירים הגבוהים של עלויות המנויים השנתיים.

כאשר אנחנו נרשמים למנוי במכון כושר, סביר להניח כי כל המכשירים בו הם מקצועיים.
מכשירי כושר מקצועיים מצוידים בתו תקן. ויש אף מכשירי כושר המצוידים בתו תקן כפול – תו אירופאי ותו אמריקני.

מכוני כושר נמצאים באופן מתמיד תחת פיקוח ומכון כושר שלא מצוייד במכשירי כושר מיקצועיים מהשורה הראשונה לא יקבל אישור להפעלתו. ואף מכון כושר לא ייקח סיכון וירכוש מכשירי כושר שאינם מקצועיים.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא התקציב לרכישת ציוד כושר איכותי.רכישת הציוד ל הקמת חדר כושר הינה הוצאה די כבדה ולכן עלינו לייחס חשיבות גבוה למחיר, אבל עלינו לזכור דבר בסיסי וחשוב: כמו כל דבר שביזבזנו עליו כסף בחיינו - מה שעולה זול בדרך כלל עולה בסופו של דבר ביוקר... מכשירי כושר לא איכותיים, ללא אחריות של יצרן אמין בדרך כלל לא אינם עמידים ונוטים להתקלקל לעיתים קרובות.

ישנו קשר ישיר בין עמידות ואיכות מכשיר כושר לעלותו הכספית.
לדוגמא המחיר של הליכון מתחלק ל - 3 רמות מחיר:
מכשיר הליכון ביתי – 2,000-6,000 ש"ח
הליכון חצי מקצועי – 6,000-13,000 ש"ח
הליכון מקצועי – 14,000-30,000 ש"ח

והמחיר של המכשיר אלפטיקל גם הוא מתחלק ל - 3 רמות מחיר:
מכשיר אלפטיקל ביתי – 1,500-4,000 ש"ח
אלפטיקל חצי מקצועי – 4,000-10,000 ש"ח
אלפטיקל מקצועי – 11,000-23,000 ש"ח

כשאתם עומדים בפני רכישת ציוד כושר כלשהו, אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם מהם באמת הצרכים שלכם? כמה באמת אתם מתכוונים להתאמן? כמה אנשים ישתמשו במכשיר באופן קבוע? האם הליכון במחיר של 30,000 הוא רלוונטי עבורכם אם אתם זוג שרוצה לחזור לכושר ולעשות הליכה מהירה של שעה בכל ערב? כל זה תלוי בשאיפות שלנו, ובמטרות האימון שהצבנו לעצמנו, והשאלה האם לבחור ב ציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי תלויה מאוד במטרות וצורכי האימון.

בי.אייץ. פיטנס הינה חברה אמינה וותיקה בשוק. החברה מספקת מכשירי כושר ביתיים ומקצועיים ממגוון היצרניות המובילות בעולם ומפעילה מערך שירות תיקונים ותחזוקה אישי ומקצועי עבור לקוחותיה. בנוסף, החברה מתמחה בתכנון והקמת חדרי כושר ביתיים ומהווה כתובת מקצועית בתחום.

בעל החברה יורם דהן ישמח להתאים לכם את מכשיר הכושר הנכון ביותר עבורכם. בחברת בי.אייץ. פיטנס תקבלו את המענה המקצועי והאיכותי ביותר ע"י מומחים בתחום מכשירי כושר הביתי והמקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י חברת BH-Fitness
בבעלותו של יורם דהן, טכנאי מוסמך למכשירי כושר וציוד ספורט
לאתר בי.אייץ.פיטנס - לחץ כאן
מבצעים אטרקטיבים להקמת חדרי כושר בייתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם דהן

מאת: יורם דהןחדר כושר16/05/111575 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים ממש בכל פינה והתחרות על ליבכם שוברת שיאים חדשים... אלו מציעים תוכנית דיאטה מותאמת אישית, השניים מציעים תוכנית עם מאמנים אישים, והשלישי מציע חוגים עם שמות מפוצצים ומה לא! הכל בכדי שתרשמו למנוי בהתחייבות שנתית, ואז מה קורה? ניחשתם נכון... אין כוח.... אין מוטיבציה.... אין זמן... בקיצור כל התירוצים הידועים, ידעתם שמתוך 100 אנשים הנרשמים למנוי שנתי בחדר כושר 70 יפסיקו להגיע כבר בחודש הרביעי.

מאת: יורם דהןאימונים09/12/101258 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים בכל עיר והתחרות על ליבכם שוברת שיאים... הרבה אנשים טועים לחשוב שחדרי הכושר יספקו להם מסגרת תומכת , אבל בפועל זה ממש לא כך. אם אתם רוצים לחטב את הגוף, לרדת במשקל ולבנות גוף מוצק ושרירי או סתם לבצע פעילות גופנית בשביל הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת בבית מול הטלויזיה. במאמר זה נפרט על קוים מנחים לאימון בחדר כושר ביתי

מאת: יורם דהןחדר כושר24/10/109498 צפיות
ברוב הפעמים תחזוקה שוטפת נכונה להליכון הייתה מונעת תקלות רבות. במאמר זה נציע לכם מספר עצות כפתרון לתקלות נפוצות הצצות ב תיקון הליכון וטיפים לתחזוקת הליכונים בכדי למנוע תקלות עתידיות. החלק הראשון והחשוב ביותר של בעלות על הליכון או כל ציוד כושר אחר הוא פעולת תחזוקה מונעת. אם אתה לא מבצע פעולות לתחזוקה השוטפת של מכשיר הכושר, כדאי מאוד להתחיל כבר היום!

מאת: יורם דהןחדר כושר04/10/101679 צפיות
אין ספק שהתמדה לאורך זמן באימוני הכושר, יביאו לתוצאה הנראית לעין לכל מתאמן ממוצא, אולם רבים מאיתנו לא מגיעים לשלב בו רואים תוצאות משמעותיות בגלל שאנו מתייאשים להגיע לחדר הכושר הרבה לפני שרואים עלינו תוצאות. התייאשתם מכל המנויים של חדרי הכושר? בזבזתם עשרות אלפים למנויים שלא ניצלתם? אין לכם את האנרגיות לכל הפרוצדורה והתכנון של ללכת למכון כושר? אל תדאגו, חברת בי.אייץ.פיטנס תביא את חדר הכושר אליכם הביתה!

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204875 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205432 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172863 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173884 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica