חפש מאמרים:
שלום אורח
25.06.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר כושר ביתי - קוים מנחים לאימון נכון

מאת: יורם דהןחדר כושר16/05/20111408 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ציוד כושר ביתי - מבחר תרגילים לאימון בבית


בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים ממש בכל פינה והתחרות על ליבכם שוברת שיאים חדשים... יש כאלה שמציעים מגוון חוגים עם שמות ייחודיים ויש מכוני כושר שמציעים אימוני כושר אישיים... הכל במטרה לפתות אותכם להירשם למנוי שנתי, ואז מה קורה? ניחשתם נכון... אין כוח.... אין מוטיבציה.... אין זמן... בקיצור כל התירוצים הידועים, בדוק ש- 70% מהנרשמים למכוני הכושר השונים מפסיקים להגיע כבר בחודש השלישי.


רוב האנשים שנרשמים למכוני הכושר מאמינים שחדרי הכושר יספקו להם מסגרת כולשהי אשר תגביר להם את המוטיבציה, אבל נוכחים לדעת שזה ממש לא כך!

חדר כושר ביתי הוא היום מחזה ממש נפוץ בבתים רבים ואני מאמין שברגע שתאמצו לכם שגרת אימונים בבית אתם תצליחו להתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן.


זה ממש מטלה במשך היום שתשימו לכם כאתגר לא לדלג עליה... ממש כמו להתקלח ולצחצח שיניים, כשתחליטו שאימון גופני חייב להיות חלק בלתי נפרד מחייכם תלמדו לשלב אותו נכון באוירה ובזמן שהכי מתאים לכם.

חשוב להבין שאין צורך במכשירים יקרים במיוחד על מנת לראות תוצאות. אם אתם רוצים להוריד במשקל ולחטב את גופכם או סתם להתחיל בפעילות גופנית לשיפור הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת בבית מול הטלויזיה.


אימון בחדר כושר בביתכם מספר יתרונות בולטים: בחדר כושר ביתי מאפשר למתאמנים להתאמן לצלילי מוזיקה או תוכנית בטלויזיה אהובה, ללבוש את הטרנינג מאתמול, ללא צורך בהכנות מתוחכמות... ללא ביזבוז זמן בנסיעה ושיחות חולין אשר שורפות זמן אימון יקר.
בחדר הכושר הביתי שלכם הזמן מנוצל אך ורק לאימון!


במאמר זה נפרט על קוים מנחים לאימון בסיסי לאימון כושר בבית
אנחנו לוקחים בחשבון שיש לכם בבית לפחות 2 מכשירים בסיסיים: מכשיר אירובי - הליכון או אלפטיקל ומכשיר מולטי טריינר למבחר תרגילים לחיזוק ובניית מסת שריר.


אימון סטנדרטי מתחיל בחימום שרירי הגוף במכשיר אירובי כמו אלפטיקל או הליכון.

את האימון האירובי יש לעשות בשילוב של פעילות נמרצת לפעילות מתונה, לדוגמא:
ריצה מהירה של 100 מטר – התאוששות בהליכה מהירה והורדת דופק
ריצה מהירה של 200 מטר – התאוששות בהליכה מהירה והורדת דופק
ריצה מהירה של 400 מטר – התאוששות בהליכה מהירה והורדת דופק


ריצה מהירה היא במהירות המקסימלית והתאוששות להורדת הדופק עד ל-120

אימון כושר כזה יכול להיות גם על מכשיר אלפטיקל: העלאת מהירות הדיווש ורמת ההתנגדות ולאחר מכן התאוששות בדיווש איטי בהתנגדות נמוכה, סגנון אימון זה מחזק את סיבולת לב הריאה ומשפר את היכולות הגופניות.
למתאמנים מתחילים כדאי לבצע אימון כושר כזה אחד לשבוע ולמתאמנים מתקדמים פעמיים בשבוע - לא יותר, למניעת אימון יתר ושיברי מאמץ.

ועכשיו לתוכנית אימון במכשיר מולטיטריינר לחיזור ומיצוק השרירים:
כאשר מתאמנים באופן קבוע כדאי לחלק את האימונים לקבוצות שרירים שונות.
כל יום לעבוד על קבוצת תרגילים שונה למניעת שברי מאמץ ומנוחה לקבוצת השריר בה עבדנו יום קודם.


יש לבחור 4 תרגילים שונים לכל קבוצת שרירים לדוגמא:

ביום הראשון – אימון שרירי חזה, כתפיים ויד אחורית
ביום השני – אימון יד קדמית, שרירי בטן וגב
ביום השלישי – אימון כל פלג הגוף התחתון

חלוקת תוכנית העבודה לקבוצת שרירים שונה בכל יום נקראת תוכנית ABC והיא מתאימה גם לחיטוב הגוף וגם להגדלת מסת שריר לפיתוח הגוף,
ההבדל בין שתי מטרות האימון יהיה במשקלים ובמספר החזרות:
למטרת פיתוח הגוף - מספר חזרות נמוך ומשקלים גבוהים שהולכים וגדלים
למטרת חיטוב - מספר חזרות גבוהה בין 15-30 ומשקלים נמוכים.

חברת BH-fitness מספקת ציוד כושר ואירובי לחדר כושר ביתי – מסלולי ריצה והליכה, אליפטיקל, קרוס טריינר, מולטי טריינר, מכשירי חתירה, טרמפולינות ועוד...
חברת BH-fitness נחשבת למובילה בתחומה בציוד לחדרי כושר לשוק המסחרי והפרטי. אנו מספקים, מתקינים ומתחזקים מכשירי כושר עבור מגוון רחב של לקוחות בתחומי פעילות רבים: בתים פרטיים, מגדלי יוקרה, מלונות ועוד...
נשמח להיות לכם לעזר בהתאמת חדר כושר ביתי.
התקשרו לייעוץ טלפוני ללא שום התחייבות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י חברת BH-Fitness
בבעלותו של יורם דהן, טכנאי מוסמך למכשירי כושר וציוד ספורט
לאתר בי.אייץ.פיטנס - לחץ כאן
מבצעים אטרקטיבים להקמת חדרי כושר בייתים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יורם דהן

מאת: יורם דהןספורט וכושר גופני - כללי17/01/111191 צפיות
כשאתם עומדים בפני רכישת ציוד כושר כלשהו, אתם צריכים לברר בינכם לבין עצמכם מהם באמת הצרכים שלכם? כמה באמת אתם מתכוונים להתאמן? כמה אנשים ישתמשו במכשיר באופן קבוע? האם הליכון במחיר של 30,000 הוא רלוונטי עבורכם אם אתם זוג שרוצה לחזור לכושר ולעשות הליכה מהירה של שעה בכל ערב? כל זה תלוי במטרות של האימון והשאלה האם לבחור בציוד כושר ביתי או ציוד כושר מיקצועי תלויה מאוד במטרות וצורכי האימון.

מאת: יורם דהןאימונים09/12/101092 צפיות
בכל פינה אנחנו שומעים על חדר כושר חדש שנפתח, הם צצים בכל עיר והתחרות על ליבכם שוברת שיאים... הרבה אנשים טועים לחשוב שחדרי הכושר יספקו להם מסגרת תומכת , אבל בפועל זה ממש לא כך. אם אתם רוצים לחטב את הגוף, לרדת במשקל ולבנות גוף מוצק ושרירי או סתם לבצע פעילות גופנית בשביל הבריאות, אתם יכולים לעשות זאת בבית מול הטלויזיה. במאמר זה נפרט על קוים מנחים לאימון בחדר כושר ביתי

מאת: יורם דהןחדר כושר24/10/105915 צפיות
ברוב הפעמים תחזוקה שוטפת נכונה להליכון הייתה מונעת תקלות רבות. במאמר זה נציע לכם מספר עצות כפתרון לתקלות נפוצות הצצות ב תיקון הליכון וטיפים לתחזוקת הליכונים בכדי למנוע תקלות עתידיות. החלק הראשון והחשוב ביותר של בעלות על הליכון או כל ציוד כושר אחר הוא פעולת תחזוקה מונעת. אם אתה לא מבצע פעולות לתחזוקה השוטפת של מכשיר הכושר, כדאי מאוד להתחיל כבר היום!

מאת: יורם דהןחדר כושר04/10/101511 צפיות
אין ספק שהתמדה לאורך זמן באימוני הכושר, יביאו לתוצאה הנראית לעין לכל מתאמן ממוצא, אולם רבים מאיתנו לא מגיעים לשלב בו רואים תוצאות משמעותיות בגלל שאנו מתייאשים להגיע לחדר הכושר הרבה לפני שרואים עלינו תוצאות. התייאשתם מכל המנויים של חדרי הכושר? בזבזתם עשרות אלפים למנויים שלא ניצלתם? אין לכם את האנרגיות לכל הפרוצדורה והתכנון של ללכת למכון כושר? אל תדאגו, חברת בי.אייץ.פיטנס תביא את חדר הכושר אליכם הביתה!

מאמרים נוספים בנושא חדר כושר

מאת: עופר שלוחדר כושר08/06/184320 צפיות
למתעניינים באימוני כושר אישיים לטובת חיטוב ועיצוב הגוף ולטובת ירידה במשקל.

מאת: tiloniחדר כושר14/01/181400 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה מאתגרת לכל אישה, תקופה בה הגוף חווה שינויים משמעותיים, גם מבחינה רגשית, גם מבחינה ביולוגית ובעיקר מבחינה פיזית, גם תהליך הלידה והתקופה שלאחריה אינם פשוטים וקלים, במיוחד למי שהייתה רגילה לחיים פעילים, תזזיתיים ומלאי תנועה ופעילות גופנית, והמצב החדש דורש ממנה להתחיל להיות פאסיבית יותר, מוגבלת יותר בתנועה ולבלות את ימיה ולילותיה בין שינה להנקה.

מאת: tiloniחדר כושר29/12/171023 צפיות
לפעילות גופנית ולשמירה על כושר גופני יש השפעה לא רק על המראה החיצוני והאסתטי של המתאמנים, והמתאמנות, אלא גם על מגוון רחב של פרמטרים נפשיים ובריאותיים, ופעילות גופנית קבועה ומאוזנת ידועה ומוכרת כמורידת סטרס ולחצים, כמסייעת למערכות העיכול והדם וכמעכבת את תהליכי ההזדקנות של הגוף.

מאת: רוני הכהןחדר כושר18/11/152149 צפיות
אולי בעידן בו לא היו לנו כל כך הרבה מכשירים חשמליים שמבצעים עבורינו את רוב העבודה הקשה, זה היה יכול להיות נכון שאין זמן, אבל היום 24 שעות מרגישות הרבה יותר מלאות באפשרויות עבור שעות פנאי ואם רק תתכננו נכון את הבוקר שלכם, אתם תמצאו כי יש לכם זמן לביצוע פעילות גופנית. על Ems כבר שמעתם?

מאת: רוני הכהןחדר כושר26/02/151833 צפיות
המאמר מפרט אודות יתרונות של אימוני trx בתל אביב במכוני הכושר המובילים.

מאת: אמיר פטיטוחדר כושר17/08/142695 צפיות
היום יש מגוון מאוד גדול של מאמני כושר אישיים גם בתל אביב וגם ברחבי הארץ וחשוב לבדוק את כל האפשרויות . אם אתם מחפשים דרך להגיע לתוצאות הטובות ביותר בתחום של אימון ספורט גם כדי להגיע למסת שריר גדולה וגם כדי לחטב את הגוף שלכם לקראת הקיץ הגעתם למקום הנכון.

מאת: gilad edelsteinחדר כושר13/08/142733 צפיות
מקומות עבודה רבים מעוניינים בהקמת חדר כושר לעובדים. יש לכך שלל סיבות: רצון לפנק את העובדים, שאיפה לעובדים בריאים יותר, רצון להשאיר את העובדים יותר שעות בתוך סביבת העבודה, ורצון לגבש את העובדים על ידי פעילות ספורטיבית ומהנה. מסיבות אלה, יותר ויותר חברות פונות אלינו לצורך הקמת חדר כושר בחברה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica