חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהו הגיל הנכון להיות סוכן ביטוח

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני25/10/20101637 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיל האידיאלי להיות סוכן ביטוח

פעמים רבות אני נשאל על ידי גברים ונשים מעל גיל 45 האם נכון להם להיכנס לתחום הביטוח כסוכני ביטוח או שגם תחום זה שייך לצעירים.

תשובתי החד משמעית עבורם היא שזהו השלב הנכון ביותר להיכנס לתחום הביטוח הפנסיוני כסוכני ביטוח פנסיוני.

אסביר,

הלקוח הפוטנציאלי, שיושב מול סוכן הביטוח הפנסיוני, מצפה לפגוש אדם מתבגר ובשל, כדי לדבר איתו על פנסיה. קיימים תחומים בהם הצעירים עם ההתלהבות והאנרגטיות תורמים למכירה להזדהות ולחיבור בין איש המכירות ללקוח. לטעמי בתחום הפנסיה הבשלות והבגרות הם החשובים יותר. כשאנו רוצים לדבר על פנסיה, בריאות, סיעוד, ושאר מוצרים פנסיוניים אנו מצפים שישב מולנו אדם עם ניסיון חיים שעבר קברת דרך בחייו שיודע להסתכל בפרספקטיבה על העבר ולהתבונן בצורה מושכלת לעבר העתיד.     

בתחום המוצרים הפנסיוניים ללקוח קיים צורך לתת אמון באדם בעל ניסיון חיים ומיושב, ולכן גילאי ה- 45 ומעלה נותנים את המענה לצורך זה.

ההתבגרות, הבשלות והדרך אותה אנו עוברים בחיים תורמת לנו ביכולת להתבונן בצורה שקולה יותר על החיים וההשלכות העתידיות למוצרים אותם אנו קונים.

בתחומים רבים קיימת העדפה ברורה לאנשים צעירים ואילו בתחום הפנסיוני, לדעתי, קיימת העדפה לאנשים מתבגרים.

מניסיוני, ראיתי את צורת המכירה של החבר'ה הצעירים לעומת המתבגרים וללא ספק המכירה שהעלתה פתרונות לצרכים בצורה מעמיקה יותר הייתה המכירה של המתבגרים. 

הנכון ביותר עבור בני 45 ומעלה גברים ונשים כאחד הוא לפתוח תיק עצמאי ולהיות סוכני ביטוח פנסיוני עצמאיים. בניית תיק לקוחות מושכל תוכל להניב הכנסות עתידיות גבוהות ומבוססות. קיימות סוכנויות ביטוח רבות שיציעו בית חם תומך ומפרגן לאותם אנשים.

כולי תקווה שגם בארגוני שיווק פנסיוני יבינו את היתרונות במכירת מוצרים פנסיוניים על ידי אנשים מבוגרים יותר וכתוצאה מכך יגייסו יותר בני 45 ומעלה

ייתכן שמסלול ההכשרה יהיה קשה יותר לבני גיל 45 ומעלה מכיוון שעבר זמן רב מהפעם האחרונה בא למדו, אבל התוצאה הסופית – רישיון סוכן פנסיוני – משתלמת.

המסלול מחולק ל - 3 שלבים.

שלב א' – שלב היסודות: כולל את הבחינות יסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה. בחינות אלו נכונות לאוקטובר 2010 ייתכן שבעתיד הקרוב יהיה שינוי בכמות הבחינות שיש לעבור. בעלי משמעת עצמית גבוהה יכולים ללמוד שלב זה באופן עצמאי בעזרת ספרי לימוד ממוקדים ללימוד עצמי.

באתר שלי www.pinkasiony.net  ניתן למצוא ספרי לימוד עצמי ממוקדים להצלחה בבחינת יסודות הביטוח.

לבעלי תואר ראשון בכלכלה חשבונאות מנהל עסקים וכו', ייתכן שמגיע פטור מהבחינות בכלכלה, חשבונאות מימון וסטטיסטיקה. על מנת לבדוק זכאות לפטור יש לפנות לאתר של הרשות לניירות ערך. 

שלב ב' – התמחות: במשך חצי שנה, 30 שעות שבועיות. סוכנויות ביטוח רבות ישמחו לתת את ההתמחות. כל עוד לא סיימת את שלב א' לא ניתן לעבור לשלב ב' או שלב ג'

שלב ג' – מקצועיות: כולל את הבחינות מקצועית א' וגמר פנסיוני. שלב זה ניתן לעשות במקביל לשלב ב'.   

* באתר שלי www.pinkasiony.net ניתן לקנות ספרי לימוד עצמי ממוקדים להצלחה בבחינת יסודות הביטוח. ספרי הלימוד נכתבו בשפה פשוטה ברורה וממוקדת להצלחה בבחינה. כנס עכשיו קנה ותצליח בבחינה.

בהצלחה

יובל פנקס

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל פנקס

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני04/01/148039 צפיות
בתאריך 30/12/13 רואיינתי ע"י סטודנט שלי עבור עבודה סימינריונית שלו בנוגע לענף הביטוח הפנסיוני. להלן השאלות והתשובות מראיון זה:

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני17/08/131109 צפיות
לאור השינויים בענף הביטוח הפנסיוני האם ניתן להמשיך ולהתפרנס בכבוד.

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני25/10/101449 צפיות
במאמר זה ניתן לקרוא על על השליחות החברתית הכל כך חשובה והנשכחת מהעין של סוכן הביטוח הפנסיוני

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101368 צפיות
במאמר זה ניתן לקרוא האם נכון יהיה בזמן יציאה לפנסיה למשוך חלק מהכסף כסכום חד פעמי ולקבל קצבה נמוכה יותר או מראש לקבל קצבה חודשית גבוהה יותר

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101389 צפיות
האם נכון לפצל בין החסכון הפנסיוני לבין הביטוחים (ביטוח החיים וביטוח למקרה אובדן כושר עבודה) ?. יתרונות וחסרונות לאיחוד בין השניים או לפיצול של השניים

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101576 צפיות
מהם אפיקי החסכון הפנסיוני השכיחים ביותר, מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101534 צפיות
מהם עמלות סוכני הביטוח האם עמלות ההנעה המשקפות את העבודה היום יומית או לא, והאם עמלות ההנאה מוגזמות

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163854 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152151 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica