חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ענף הביטוח הפנסיוני לאן

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני04/01/20148039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


איך התחלת את דרכך בעולם הביטוח? איך הגעת לשם בכלל?

ישר אחרי הצבא עסקתי בעולם המלונאות והפקות האירועים, הפקתי כנסים רבים לחברות ביטוח וסוכנויות ביטוח, באחד הכנסים ניגש אליי אחד מבעלי סוכנות ביטוח גדולה והציע לי לעבוד אצלו, תחילה סירבתי אך כאשר פוטרתי וחיפשתי דרך חדשה, יצרתי קשר, נפגשנו, והתחלתי למכור ביטוחים.

מהו התפקיד אליו היית מייעץ לי לעבוד בו בתחום, משווק פנסיוני (כלומר שכיר בחברת ביטוח), יועץ פנסיוני או להיות סוכן עצמאי?

אדם מחפש פרנסה טובה ובטחון כלכלי, לפי דעתי להיות כיום שכיר ולא משנה באיזה תחום זו 'עבדות', המעסיקים מנצלים את העובדים, היחס לא נעים, השכר לא משהו ובעיקר תמיד אפשר לפטר אותך, לכן האמונה שלי היא רק להיות עצמאי, כסוכן ביטוח – עצמאי בתחום - קיים יתרון גדול מאוד מכיוון שעמלות הסוכן נבנות על הכנסה פאסיבית כך שניתן להגיע להכנסה מאוד מכובדת תוך מספר שנים.

יש לעבוד קשה מאוד ארבע / חמש שנים ואז ניתן להגיע להכנסה טובה ובטחון כלכלי.

הישראלים לא מאמינים בייעוץ הפנסיוני, כלומר לא מוכנים לשלם כסף על מנת לקבל מידע מקצועי ואיכותי, לכן יועץ פנסיוני הוא מקצוע פחות מבוקש.

מהן התכונות הדרושות, לפי דעתך, כדי להצליח בתחום?

התכונה הכי חשובה היא תקשורת בינאישית, אנשים קונים מאנשים, אנשים אוהבים לקנות מאדם שהם מתחברים אליו ולכן זהו המרכיב בחשוב ביותר.

הוגנות והגינות – משתלם לאורך הזמן.

יכולת הנעה עצמית ומשמעת עצמית גבוהה

האם זה שלא עבדתי מעולם בתחום הביטוח בכלל ובמכירות בפרט עלולה להוות מכשול עבורי, או גורם מעכב בהתפתחות שלי בענף?

ממש לא, אנשי המכירות הטובים ביותר בתחום אינם מדברים עם הלקוח על המוצר אלא מתרכזים בבניית אמון ותקשורת עם הלקוח.

אם יש לך יכולת תקשורת בינאישית טובה ואתה אוהב להיפגש ולדבר עם אנשים תצליח.

ידע מקצועי רב הוא גורם מכשיל במכירות מכיוון שאיש המכירות רוצה להוכיח ללקוח שהוא מקצוען ומכיר טוב את המוצרים והחוקים, אך כאשר 'מנפחים' ללקוח את השכל הוא ירצה לחשוב על הרכישה ולבסוף לא יקנה.

אנשי מכירות משופשפים פעמים רבות נכשלים במכירה, מכיוון שהם כל הזמן חושבים על טריקים במכירות ולא מרוכזים בלקוח ובבניית האמון עם הלקוח.

לסיכום, מהן ההתפתחויות שאתה צופה בשוק הביטוח בישראל בשנים הקרובות? האם תמיד יזדקקו לשירותי סוכן הביטוח? מהו הערך המוסף שהוא נותן למבוטחים לעומת שירותי הלקוחות בהחברות הביטוח הגדולות?

אנשים תמיד ירצו לקנות מוצר מורכב (כמו מוצרים פנסיוניים וביטוחים למיניהם) מאיש מכירות שילווה אותם לאורך השנים, לכן תמיד יהיו סוכני ביטוח, תמיד הלקוח יעדיף סוכן שילווה אותו ויבוא לבקר אותו בבייתו או ליד מיטתו בבית חולים אם יש צורך, שירות שכזה הלקוח לעולם לא יקבל משכיר בחברת ביטוח.

כמו בכל ענף מתקיימים שינויים טכנולוגיים

ניתן להקביל את ענף סוכני הביטוח לענף סוכני הנסיעות, ענף סוכני הנסיעות עבר שינויים טכנולוגיים רבים במהלך השנים האחרונות ועדיין קיימים סוכני נסיעות רבים. הלקוח יכול לקנות את החופשה שלו באינטרנט או ישירות מחברת התעופה ולמרות הכל הלקוח מעדיף פעמים רבות לקנות את החופשה שלו מסוכן נסיעות. פעם אחת שלקוח קנה חופשה (טיסות + מלון) באינטרנט ו'אכל אותה' בפעמים הבאות הוא יקנה אך ורק מסוכן נסיעות ויהיה מוכן לשלם קצת יותר עבור שירות ברגע האמת.

תודה רבה על העזרה וההכוונה! J

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל פנקס

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני17/08/131109 צפיות
לאור השינויים בענף הביטוח הפנסיוני האם ניתן להמשיך ולהתפרנס בכבוד.

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני25/10/101450 צפיות
במאמר זה ניתן לקרוא על על השליחות החברתית הכל כך חשובה והנשכחת מהעין של סוכן הביטוח הפנסיוני

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני25/10/101639 צפיות
במאמר זה ניתן לקרוא האם נכון לאנשים מעל גיל 40 להיכנס לתחום הביטוח הפנסיוני. מהם היתרונת של הגילאים המאוחרים במכירת מוצרים פנסיוניים.

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101369 צפיות
במאמר זה ניתן לקרוא האם נכון יהיה בזמן יציאה לפנסיה למשוך חלק מהכסף כסכום חד פעמי ולקבל קצבה נמוכה יותר או מראש לקבל קצבה חודשית גבוהה יותר

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101390 צפיות
האם נכון לפצל בין החסכון הפנסיוני לבין הביטוחים (ביטוח החיים וביטוח למקרה אובדן כושר עבודה) ?. יתרונות וחסרונות לאיחוד בין השניים או לפיצול של השניים

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101576 צפיות
מהם אפיקי החסכון הפנסיוני השכיחים ביותר, מה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

מאת: יובל פנקסביטוח פנסיוני20/08/101534 צפיות
מהם עמלות סוכני הביטוח האם עמלות ההנעה המשקפות את העבודה היום יומית או לא, והאם עמלות ההנאה מוגזמות

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163855 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152152 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica