חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חיים

ביטוח חיים

רובנו מתלבטים האם לעשות ביטוח חיים או לא, עיקר ההתלבטות שכיחה יותר אצל הצעירים שבאוכלוסיה מפני שביטוח חיים משמע תכנון העתיד שנראה להם רחוק מתמיד ומצריך מהם להתמודד עם הקץ שבחיים כאשר עודם עוד צעירים וחזקים.

כשמדובר בביטוח חיים אנו  נאלצים להתמודד עם  תכנון העתיד הפחות ורוד כגון : סוגיית המוות או מחלה קשה וחוסר תפקוד  והן לכשעצמן סיטואציות קשות להתמודדות.

קיימים סוגים שונים של ביטוח חיים וחברות ביטוח רבות אשר מציעות מגוון רחב של ביטוחים עם מרכיבי חיסכון שונים בהתאם לרמת ההכנסה של המבוטח ורמת החיים בה הוא חיי .

בדר"כ  מחלקות חברות הביטוח את החיסכון שצברנו לפי מספר החודשים עליהם היא מהמרת שמבוטח יחיה ויקבל את הקצבה .

ביטוח חיים ניתן לרכוש במסגרת פרטית ע"י פוליסה פרטית ואו במסגרת ביטוח מנהלים דרך המעסיק או החברה בה אתה עובד ,התנאים תלויים במעסיק כמובן ובחברה איתה בוחר לעבוד.

ניתן לעשות מספר פוליסות ביטוח בו זמנית עם שילובים שונים ולסכום הפיצויים אין גבול. זה תלוי חברת הביטוח ונכונותנו ונכונות המעסיק במקרה של קרן פנסיה או ביטוח מנהלים למיניהם , לשלם כל חודש את גובה ההפרשה הכספית. 

בעקבות עליית תוחלת החיים שלנו הפוליסות ביטוח החיים עודכנו ,ואילו עכשיו סכומי הקצבה הוקטנו בכדי שהחיסכון שצברנו יספיק למספר רב יותר של שנים.  

סוגי ביטוח החיים שישנם בשוק ?

קרן פנסיה וביטוח מנהלים – רובנו מכירים את הביטוחים הללו והם כוללים בתוכם רכיב נוסף של אובדן כושר עבודה והפרשה לעת פרישה לשכירים שבינינו ,המעסיק משתתף בחלק מההפרשות של הפוליסה ובכך מאפשר לנו להפריש סכום נמוך יותר בכל חודש .

ביטוח חיים סטנדרטי-  ניתן לרכושה בכל חברת ביטוח והוא כולל פיצוי וקצבה במקרה של אובדן כושר עבודה ונכות כלומר, הכנסה לאחר פרישה לגמלאות וחסכון לשארים .

ביטוח חיים ריסק - מכסה את המבוטח במקרים של נכות,  אובדן כושר עבודה, תאונות או כאשר יש נזקי גוף ממשייים כתוצאה מכך וניתן להגדיל אותו בכך שיאפשר הכנסה או קצבה למשפחה שאיבדה את יקיריה.

ביטוח ריסק טהור – במקרה זה המשפחה יכולה לקבל את הקצבה או סכום הביטוח כולו רק כאשר המבוטח נפטר ואם המבוטח מגיעה לגיל פרישה אזיי הביטוח מסתיים.

ביטוח חיים ריסק עם אפשרות חיסכון –  משלב פיצוי בזמן אובדן כושר עבודה.

לסיכום , נראה שכולנו נצטרך להתמודד עם הסוגיה הזו במוקדם או במאוחר ויפה שעה אחת קודם .. שהרי ביטוח חיים על כל מסלוליו בסופו של דבר מאפשר לדאוג לנו ולמשפחתנו בשעות הקשות.

אז האם קיבלתם כבר החלטה ?

המאמר פורסם ע"י חברת ask4 קידום אתרים בגוגל, השוואת מחירים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
מדוושי ישראל מתמחים ב טיולי אופניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חברת ask4web קידום אתרים בגוגל

מאת: חברת ask4web קידום אתרים בגוגל בורסת ת"א12/01/101417 צפיות
מסחר בבורסה כולל אלטרנטיבות רבות להשקעה, ממניות ועד אופציות, מאגרות חוב ועד תעודת סל. אצל אנשים רבים, אשר מעולם לפני כן לא היו מעורבים במסחר בבורסה, מתקשר צמד המילים הללו למושגים כמו סיכון או הימור, בעוד עבור אחרים מסחר בבורסה משמעותו דרך לאבד את הכסף שצברתם. עם זאת, ישנם אנשים אשר כבר מזמן התגברו על הפחד מלבצע מסחר בבורסה.

מאת: חברת ask4web קידום אתרים בגוגל שוק ההון12/01/101520 צפיות
בעשור האחרון עלתה בצורה משמעותית החשיפה של כל אחד ואחת מאיתנו לחדשות. הטלוויזיה הרב ערוצית נכנסה לחיינו ואיתה שעות רבות של תוכן שיש למלא, ומה חביב יותר על הצופה הישראלי מאשר עוד ועוד חדשות. כפועל יוצא מכך, אנחנו היום מעודכנים הרבה יותר בכל אירוע קטן על הפלנטה, מודאגים מהבעיות המדאיגות את העולם כולו, עוקבים בחשש אחר התפתחויות שונות בעולם וגם מבינים הרבה יותר בכלכלה.

כמו האהבה עצמה, גם טבעות נישואין הן קטגוריה בפני עצמה, שונה ומיוחדת משאר הטבעות. טבעות נישואין מסמלות את האיחוד...

ויזה לארה"ב היא משאת נפשם של ישראלים רבים. קודם כל, מדובר, עדיין, בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שממנה יונקת החברה הישראלית על כל..

מאת: חברת ask4web קידום אתרים בגוגל דיני ירושה31/12/091568 צפיות
ירושה, בהגדרתה הרחבה יותר, היא העברה של מאפיין מסויים מבן אדם לבן אחר. דוגמא טובה לך היא תורשה גנטית. ההורים שלנו מורישים לנו תכונות ..

רבים מאיתנו אינם יודעים, אך מימוש זכויות רפואיות יכולות להקל על כל אחד הזקוק להן מבחינה כספית...

למושג מימוש זכויות במדינתנו הקטנטונת מתלווה קונוטציה לא נעימה של מאבק בירוקרטי. האמת לא רחוקה משם...

מאמרים נוספים בנושא ביטוח חיים

מאת: נינה כהןביטוח חיים18/05/152305 צפיות
סקר סיכונים ביטוח זהו תפקיד של כל שמאי נזקים עבור חברות הביטוח. חברות אלו מעוניינות לקבל סקר סיכונים של לקוחותיהם כדי לבצע ביטוח רכוש עבורם.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח חיים30/03/151968 צפיות
נראה לכם שאתם משלמים הרבה על ביטוחי החיים? רוצים לדעת כמה כמה עולה ביטוח חיים בחברה אחרת?

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/148010 צפיות
כבר מרגע שגילית שאת בהיריון ומצפה לילד בקרוב, כבר מנשימה ראשונה, התאהבתם וידעתם שתעשו הכל על מנת שיהיה לילד שלכם הכי טוב, הכי בטוח והכי בריא.

מאת: שלום כהןביטוח חיים24/03/147944 צפיות
היום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות המכרעת והכה אקוטית שברכישת ביטוח חיים. פעם מרבית האנשים לא היו חושבים לטווח רחוק, ויתרה מזאת הם היו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא לחשוב על מצבים לא נעימים שעלולים לקרות, כגון: מחלה קשה, אובדן כושר עבודה, מוות וכד'. עם השנים חל שיפור הדרגתי במודעות של אנשים לכל נושא הסיכונים, ביטוחים והבטחת השקט הנפשי באמצעותם.

מאת: שלום כהןביטוח חיים12/12/138187 צפיות
ביטוח חיים הינו מוצר ההולך וצובר תאוצה ולא בכדי.

מאת: דוד כהןביטוח חיים02/11/138149 צפיות
אנו רוכשים מגוון רחב של ביטוחים במהלך חיינו, אם מדובר בביטוח לרכב או ביטוח לדירה. למרות זאת, אם יש ביטוח שהוא מהביטוחים החשובים ביותר שעלינו לרכוש הוא ביטוח חיים.

מאת: גיל שושיביטוח חיים22/10/131651 צפיות
ביטוח חיים הינו גם מוצר חיסכון ארוך טווח, אחד כזה שישמש אתכם בגיל השלישי. הוא עשוי להוות עבורכם מוצר הפנסיה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica