חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רישום דומיין - לתת לאתר בית ושם

מאת: גיא אלוןאחסון אתרים01/11/2010998 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בדיוק כמו שלכולנו יש כתובת לשליחת דואר או מספר טלפון כך גם לכל אתר אינטרנט יש שם דומיין (בעברית שם תחום), שם דומיין היא אותה כתובת שאנחנו מקלידים כאשר אנו מעוניינים להגיע לאתר מסוים. לשם דומיין ישנה חשיבות גדולה בהצלחתו, ככל שיהיה קליט יותר ונוח יותר לגולש כך הוא יגיע אל האתר יותר בקלות.

בכל יום נרכשים דומיינים רבים ונוספים אתרים חדשים לרשת האינטרנט, לכל המעוניין להקים אתר אינטרנט אמליץ על רישום דומיין כמה שיותר מהר לפני שהשם בו הוא מעוניין כבר יהיה תפוס.

טיפים לבחירת רישום דומיין

  • בחרו שםדומיין שיהיה קליט על מנת שיהיה לגולש קל לזכור אותו ולהגיע אליו ולא אל אתרמתחרה, היכנסו לראש של הגולש וחישבו כיצד הוא היה מקליד את שם האתר. במידהואתה בוחר בשם דומיין של מילה בעברית הרשומה באנגלית הימנע משם הכולל אותיות כמוח' שיש שכותבים אותם כ- CH ויש שכותבים אותם כ- HA.
  • בחר בשםדומיין שיתאר את תחום העיסוק של האתר, זוהי דרך נוספת לגרום לגולשים לזכור אתהשם. אם מצאת שם קליט וטוב אך לא קשור לנושא האתר המשך לחפש.
  • קצר כמהשיותר את השם על ידי קיצורים כמו 2 עבור TO וכד', הימנע מסימני פיסוקבשם דומיין.

רישום דומיין מוסמך

הדומיינים מנוהלים על ידי ארגון בשם איגוד האינטרנט הישראלי. ארגון זה מטרתו לדאוג לכך שכל שמות דומיין יהיו מאובטחים ובטוחים, שיעבדו בטכנולוגיה הטובה ביותר, ויהיו מנוהלים בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

מי שמעוניין לבצע רישום דומיין יכול לפנות ישירות אל איגוד האינטרנט הישראלי, או לפנות אל רשם דומיינים מוסמך שהוסמך על ידי איגוד האינטרנט הישראלי למכור, לתחזק ולבצע רישום דומיין. חברות אלו מגובות טכנית, במידה ויקרה משהו ושרתי ה- dns יפלו והרשם יפסיק לתפקד, הרישום יהיה בטוח ומגובה.

רישום דומיין - מחירים

מחיר רישום דומיין עולה כשישים דולר ויותר עבור השנתיים הראשונות ועבור כל שנה נוספת עשרים דולר ויותר. לפני שתרכשו את שם- דומיין בדקו היטב את המחירים בחברות שונות מכיוון שהמחירים שונים בין חברה לחברה עבור אותו שם דומיין.

מה יש לעשות לאחר רישום דומיין?

לאחר שבחרתם שם דומיין המתאים לכם, לעסק או לנושא האתר יש לרכוש חבילת אחסון לאחסון האתר. חבילה זו היא בעצם ה"בית" של האתר ברשת האינטרנט, שם ישמרו כל הקבצים של האתר. ישנן חבילות אחסון בגדלים שונים, כל אחת מתאימה לאתר בגודל אחר ולמטרה אחרת.

ניתן לרכוש את חבילת האחסון מהחברה ממנה רכשתם את שם דומיין או לרכוש אותה מחברה אחרת. ישנם חברות המציעות חבילת אחסון בחינם, אך כדי לבדוק היטב את תנאי החבילה מכיוון שפעמים רבות חבילות אלו הם בעלות נפח קטן ומהירות נמוכה.

המאמר מוגש על ידי פורטל אחסון אתרים הגדול בישראל, בו תוכלו למצוא אינדקס של חברות לאחסון אתרים, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד.

 



תגיות המאמר: רישום דומיין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111634 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111698 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112212 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102394 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012418 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102411 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173513 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176210 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163112 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153114 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152637 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152821 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152544 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica