חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרי אינטרנט מותאמים למנועי חיפוש

מאת: Click4Webבניית אתרים05/11/2010888 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט כל חברה לבניית אתרי אינטרנט מציעה היום בנוסף לשירות הבנייה שלהאתר גם שירות של קידום האתר בצורה אורגאנית במנועי החיפוש. שאלת השאלותהיא כמה זה עולה לכם והאם אותן חברות באמת יודעות את העבודה.

מאמר זה ייתן לכם להבין איך לבחון את ההצעות שאתם מקבלים מחברות בנייתהאתרים שלכם בכל הקשור להתאמתם למנועי החיפוש וככה תוכלו להימנע מנזקיםעבור המותג ואתר האינטרנט שלכם.

קידום אתרים בגוגל הפכה למילת מפתח במכירת אתרי אינטרנט לעסקים. חשוב להבין שחברות שאינןמתמחות באמת בקידום אתרים ואינן יודעות באמת להתאים את אתרי האינטרנט שהןבונות למנועי החיפוש בצורה אופטימאלית עשויות לגרום לאתר האינטרנט שלכםנזק.

בניית אתרי אינטרנט בהתאמה למנועי החיפוש צריכה להיעשות כבר מהשלב הראשון. על החברה לבדוק אתכל מילות המפתח הרלוונטיות עבור בית העסק שלכם ולהחליט יחד איתכם אילומילים מתארות את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

לאחר ההחלטה על מילות המפתח הנכונות ביותר והמתאימות ביותר עבור העסק שלכם צריך לתכנן את האתר בהתאם למילות שנבחרו.

הצלחת האתר לא נבחנת אך ורק על פי המיקומים של האתר במנועי החיפוש אלאגם על פי היעדים והמטרות של אתר האינטרנט. הגדרה נכונה של קהל היעד והתאמהשל אתר האינטרנט עבורו תסייע לייצר רווחים מאתר האינטרנט ולהגיע למטרה.

ידוע שבכל הקשור למנועי החיפוש התוכן הוא המלך ובכדי "לרצות" את מנועי החיפוש עליכם לייצר תוכן איכותי עבור אתר האינטרנט. על המאמרים להכיל את מילות החיפוש בהתאמה לשלב הראשון.

עליכם להתייחס לכל דף באתר כדף השער עבור הגולש. אי אפשר לדעת מאיפההגולש ייכנס לאתר האינטרנט שלכם. אם פעם היה ברור מאליו שהגולש יגיע לאתרהאינטרנט דרך העמוד הראשי, הרי שמנועי החיפוש שינו את הכללים והיום כל דףהוא יעד לנחיתה של גולשים חדשים.

דרך נוספת לייצר תוכן עבור אתר האינטרנט היא כתיבת בלוג בנושא האתר. עלידי הבלוג תוכלו לעדכן על יציאתם של מוצרים חדשים או שינויים וחידושים בביתהעסק. יצירת בלוג מעניין ומתעדכן הוא מקור תנועה מצוין להבאת גולשים לאתרהאינטרנט שלכם.

לאחר שאתר האינטרנט יהיה מוכן תוכלו להיכנס לבלוגים ופורומים שעוסקיםבתחום העיסוק שלכם ולפרסם בהם את אתר האינטרנט שלכם. כמובן שצעד זה צריךלהיעשות בזהירות. ספאמינג (הצפה) אינה נתפסת כדבר טוב בעיניה של Google וגםאת הגולשים באותם אתרים ובלוגים אתם כמובן לא רוצים להרגיז. עליכם לראותבהם לקוחות פוטנציאליים.

נסו ליצור שותפי פעולה עם המתחרים שלכם. תוכלו לקשר בין האתרים שלכם, עדכמה שזה נשמע הזוי הדבר מאוד מקובל באינטרנט. תחרות היא דבר בריא ואיןלפחד ממנו. יכול להיות שגולשים שהגיעו למתחרים שלכם חיפשו משהו שהמתחריםשלכם אינם מוכרים והם יגיעו אליכם ולהיפך כמובן.

הכי חשוב זה לאורך כל הדרך לנתח את המהלכים שאתם עושים ולראות מה נכוןלאתר שלכם ומה לא נכון. ככה תוכלו לנתב את המאמצים שלכם לטובת פעולותשישפיעו לטובה על אתר האינטרנט שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111044 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111430 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101061 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101040 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101046 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10991 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101029 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213601 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172712 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172279 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica