חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אייפון ככלי עזר לבעלי נכות וקשיים אחרים

אייפון ככלי עזר לבעלי נכות וקשיים אחרים

כולנו מכירים את מכשיר ה iphone , הסמרטפון המתקדם הוצג לראשונה לפני מספר שנים והפך בין לילה למכשיר פופולארי מעין כמוהו. אייפון הוא סמל סטאטוס, בנוסף להיותו מכשיר סלולארי ומרכז מולטימדיה עשיר. ה iphoneעל כל גרסאותיו וסוגיו התמקד בעיצוב יחד עם אפליקציות שונות שמאפשרות שימוש יצירתי במכשיר, שילוב של מסך מגע הפך את ה iphone סמרטפון מנצח.

באופן מעניין מאוד, בשך תכונותיו של ה iphone הוא משמש ככלי עזר אידאלי לאנשים בעלי קשיים או נכות. מסך מגע גדול וברור בשילוב עם האופציה להתקנת אפליקציות שונות וחיבר אינטרנט ובלוטוס הופכים את ה iphone לכלי בעל פונקציות רבות. יצרית ה iphone, אפל, מקדמת ומפרסמת דרכים שונות לשימוש המכשיר לעזרתם של נכים ובעלי קשיים אחרים.

אייפון למתקשים בראייתם ובעלי ליקויי למידה.

אחד המאפיינים הבולטים של כל אייפון הוא מסך המגע. מסך מגע של אייפון הוא בגודל של כ 9 ס"מ. המסך רחב והרזולוציה גבוה. על גבי אייפון ניתן להתקין אפליקצית הגדלה שעוזרת ללוקים בראייתם ולמתקשים במוטוריקה עדינה. כמו כן, קיימות אפליקציות שמתאימות את צבעי המסך ליכולת הראייה של המשתמש, כלי עזר משמעותי לעיוורי צבעים למשל. תוכנה שמקריאה טקסט ומקליטה קול בעלת יכולת הקלדה עצמאית עוזרת למתקשים להקליד ולסובלים מדיסלקציה קשה. לבעלי קשיים משמעותיים בתקשורת, אייפון יכול לשמש כערוץ תקשורת חלופית ותומכת, פשוט וקל לתפעול.

אייפון על שני גלגלים

אייפון בנוי על מנת להתממשק. יכולות הסנכרון והשליטה של אייפון מרשימות. ניתן לחבר את המכשיר לסוללה של כסא גלגלים ממונע כך שניתן לשאת אותו לכול מקום ללא חשש להפסקת פעולתו בשל סוללה ריקה. כמו כן, ישנה אפשרות לחבר את ה iphone לידית כסא הגלגלים על מנת לאפשר גישה מהירה ונוחה למתקשים בתנועתם. אפליקציה מיוחדת במינה ל iphone מאפשרת לחבר אותו לכסא גלגלים ממונע ולהשתמש במכשיר כשלט וכמעיין מרכז שליטה ובקרה על הכסא. ניתן בעזרת היישום לכוון תכונות של הכסא למשתמש הספציפי ולקבל מידע עדכני על מצבו החשמלי והמכאני של הכסא.

אייפון כשלט רחוק

כאמור, ה iphone עוצב ותוכנן על מנת להתממשק. בשל יכולתו של ה iphone להתחבר לwi fiולבלוטוס למעשה ניתן להשתמש בו כשלט רחוק להפעלת מכשור מכול סוג כמעט. כל מה שצריך לעשות הוא לחבר חיישן בלוטוס אוwi fi למכשור כך שיוכל לקלוט פקודות מן ה iphone. בדרך זו ניתן לנצל אייפון לשם פתיחת וסגירת תריסים, מתגים חשמליים, הפעלת דוד חשמלי וכדומה.

 



תגיות המאמר: iphone, אייפון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה בלוסקיי

מאת: דנה בלוסקיימחשבים וטכנולגיה - כללי30/11/101171 צפיות
כאשר אנו רוכשים מכשיר GPS חשוב מאוד לשים לב לפרטים הקטנים והאביזרים שמגיעים איתו.

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים27/11/101567 צפיות
מחשב נייד הוא מאוד שימושי ומתאים במיוחד לסטודנטים אשר זקוקים לו במהלך היום בלימודיהם במוסד הלימודים

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים25/11/101426 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בקברי תוכלו למצוא במאמר זה

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים24/11/101066 צפיות
כחלק מהתפתחות מכשיר האייפון, פיתחו וממשיכים לפתח לא מעט אפליקציות אשר מיועדות לשדרג את חווית השימוש במכשיר. כאן תוכלו לקרוא על חלק מהאפליקציות שניתן למצוא כיום.

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים18/11/101332 צפיות
אם ברצונכם להתמקצע ולרכוש ידע על מכשירי אייפון, תוכלו לעשות זאת באמצעות קורס פיתוח אפליקציות למכשיר אייפון

מאת: דנה בלוסקייטלפונים סלולריים17/11/101170 צפיות
כדי להשלים את חווית השימוש באייפון שלכם להלן רשימה של אביזרים שהם בגדר חובה

מאת: דנה בלוסקיימחשבים ניידים17/11/101374 צפיות
חשוב מאוד לרכוש מחשב נייד וציוד נכון לעובדים מן הבית.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205438 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196573 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187931 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica