חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי משפטים וכלכלה - ליהנות מכל העולמות

מאת: שחףחוק ומשפט - כללי11/11/20101175 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משפטים הינו תחום לימודים מבוקשים במיוחד, אולם בשל המספר הרב של בוגרי לימודי משפטים, רבים מבקשים לרכוש ידע נוסף. השילוב בין לימודי משפטים ולימודי כלכלה לתואר ראשון זוכה לביקוש גבוה בשנים האחרונות, מאחר והוא פותח קשת רחבה של אפשרויות תעסוקה. עם זאת, גם משפטים וגם כלכלה נחשבים לתחומי לימוד קשים, וצירוף שני חוגים אלו במסגרת לימודי תואר ראשון מצריך יכולות לימוד עצמאיות גבוהות.

לימודי משפטים לתואר ראשון הינם הכרחיים על מנת לזכות בהסמכת עורך דין, אך מספרם של אלו אשר מסתפקים בלימודי תואר בלבד ואינם ממשיכים את מסלול ההסמכה רב יותר מאי פעם. היתרון הגדול של לימודי משפטים נעוץ בפיתוח יכולות חשיבה, כושר ניתוח, הבנה וכושר ניסוח מתקדמים, אשר מסייעים בכל תחומי החיים. יכולות אלו נחוצות במיוחד בתפקידי ניהול בכירים בעולם העסקים המודרני, המצריכים קבלת החלטות מהירה ומושכלת, תוך התחשבות באילוצים רבים ולעתים סותרים.

הבחירה בלימודי כלכלה כחוג שני לצד לימודי משפטים מעניקה יתרונות רבים, כאשר העיקרי שבהם הינו הבנה מעמיקה של עולם העסקים וכללי המשחק בו. הבנה זו מעניקה את בסיס הידע ההכרחי הדרוש על מנת לפעול בזירה המסחרית, ולהשתלב בארגונים וחברות בין לאומיים בעידן הגלובליזציה. יתרון נוסף של שילוב לימודי כלכלה עם לימודי משפטים הוא הבנת הקשרים בין שני התחומים, והאופן בו משפיעה הכלכלה על עולם המשפטים.

כיום ישנן מכללות משפטים רבות המציעות ללמוד כלכלה במקביל, בין אם במסגרת תואר ראשון משולב, בין אם במסגרת התמחות, ובין אם בצורת קורסים ספציפיים בתחום. עם זאת, תוכניות הלימודים משתנות ומתעדכנות ללא הרף בהתאם לחידושים במחקר, ומומלץ לוודא כי נושאי הלימוד תואמים את ההתפתחויות האחרונות באקדמיה. גורמים חשובים נוספים בעת חיפוש לימודים ובחירת מוסד הלימודים הרצוי הינם מיקום גיאוגרפי ונגישות, מידת היוקרה של המוסד, שעות הלימוד, וכמובן גובה שכר הלימוד והאפשרות לקבלת מלגות.

תוכנית לימודי משפטים וכלכלה לתואר ראשון נחשבת למרתקת במיוחד, מאחר והיא משלבת בין שני עולמות תוכן שונים מאוד. במהלך הלימודים הסטודנטים נחשפים לנושאים מגוונים, כמו קורס משפטים בראי ההיסטוריה, משפט פלילי, דיני משפחה, קניין רוחני, משפט בינלאומי פרטי, הגבלים עסקיים, דיני מחשבים, משפט בינלאומי פומבי, דיני הגנת הפרטיות, דיני לשון הרע, שיטות משפט, תורת המשחקים, מכשירים פיננסיים, מתמטיקה לכלכלנים, ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר NERD חיפוש לימודים מספק מידע מעודכן ואובייקטיבי על מסלולי הלימוד בארץ, ומאפשר ליצור קשר בצורה ישירה עם כל מוסדות הלימוד בארץ.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שחף

מאת: שחףפיננסים וכספים - כללי 24/02/111897 צפיות
ראיית חשבון וכלכלה הם תחומים מבוקשים במיוחד בעידן המודרני. לימודי כלכלה לתואר ראשון יחד עם לימודים להסמכת רואה חשבון מעניקים מקצוע מבוקש, ופותחים מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה מרתקות.

מאת: שחףרפואה סינית15/02/111645 צפיות
שיאצו הינה שיטת טיפול אשר פותחה ביפן לפני אלפי שנים, ומאז נמצאת בשימוש נרחב על ידי מיליארדים של בני אדם. על פי הפילוסופיה הסינית, בגוף האדם עוברים ערוצי אנרגיה הקרויים מרדיאנים, ובאמצעות לחיצות ניתן לתעל את זרימת האנרגיה ולשחרר חסימות.

מאת: שחףלימודי תעודה ומקצוע06/02/111585 צפיות
אנגלית הינה שפת התקשורת הבין לאומית, וישנו ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחום הוראת אנגלית. לימודי אנגלית להוראה במסגרת תואר ראשון בחינוך מעניקים תעודה יוקרתית, ומאפשרים להשתלב בקשת רחבה של מקומות תעסוקה.

מאת: שחףרוחניות - כללי26/01/112627 צפיות
רבים מתעניינים בחינוך אנתרופוסופי, ובפילוסופיה העומדת מאחוריו. מאמר זה מספק את כל המידע על לימודי חינוך ולדורף, ההיגיון העומד בבסיס השיטה, ומסלול ההכשרה הנדרש על מנת לעסוק בחינוך בבתי ספר בשיטה האנתרופוסופית.

מאת: שחףעיצוב גרפי06/01/111614 צפיות
כל מי שאי פעם תהה מי בחר את הצבעים של הכותרת הראשית בעיתון, למה השתמשו בפונט מסוים לכרזה שמפרסמת את הסרט החדש בקולנוע, או איך החליטו באיזה גודל לכתוב את שם הספר על הכריכה, ימצא עניין רב בלימודי עיצוב גרפי, או בכינוי הנוסף תקשורת חזותית.

מאת: שחףרפואה משלימה26/12/101840 צפיות
ביו פידבק הינה שיטת טיפול חדשה ומרתקת, המשלבת עקרונות מתחום המדע עם הרפואה המשלימה, המסייעת לטפל במגוון רחב של בעיות ומצוקות. שיטת הביו פידבק, בדומה לשיטות טיפול אלטרנטיביות אחרות, יוצאת מתוך נקודת הנחה כי ישנו קשר הדוק בין הגוף לנפש, ובאמצעות עריכת מניפולציה מחושבת על צד אחד של המשוואה, גם הצד השני מושפע.

מאת: שחףעבודה וקריירה - כללי19/12/101302 צפיות
אם בעבר תפקידה המסורתי של המזכירה התמצה בהכנת קפה, הרי שכיום תחומי האחריות שלה התרחבו במידה ניכרת. בעקבות התפתחות האינטרנט, וכניסת טכנולוגיות ממוחשבות למשרד, המזכירה נדרשת לשלוט במגוון רחב של מיומנויות.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231625 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212073 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211928 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211583 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211259 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201804 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201539 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica