חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרך ייחודית לעיצוב הזמנה מיוחדת לחתונה

מאת: משה מסחרהזמנות אירועים13/11/20101788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם קוראים מאמר זה, סימן שאתם בדרך לחופה - מזל טוב. חתונה זה אחד המאורעות החשובים ביותר לאורך חיינו, אבל זה לא רק מאורע אלא גם אירוע, אירוע שצריך לתכנן בקפידה ומראש. כולם מכירים את התלאות של מציאת אולם אירועים הולם, או כל לוקיישן אחר לאירוע. אבל השד כמו שאומרים, נמצא בפרטים הקטנים. אפילו פרט קטן כמו הזמנה לחתונה, מזמן בחובו התלבטויות ודורש תשומת לב מוקפדת. אז מה כל כך חשוב בהזמנה לחתונה, בעצם?

הזמנה לחתונה היא למעשה הפריט הראשון שהמוזמנים שלכם ייחשפו אליו ולפיכך גורם ראשוני בקביעת הרושם אשר יתקבל מהאירוע שלכם. לכן חשוב שתבחרו בהזמנה שמייצגת את שניכם כזוג, הזמנה שמייצגת את סגנון החתונה וכמובן, הזמנה שתיצור רושם מזמין וייחודי. אפשר להשתמש בהזמנה רומנטית, הזמנה הומוריסטית, הזמנה אמנותית ועוד מגוון רחב של סגנונות.

ניתן לגוון גם במידע שמצורף להזמנה שלכם. מפת הגעה היא כמובן תוספת מוכרת וקריטית, בנוסף לכך אפשר לצרף גם תפריטים, כרטיסי הושבה או מספר שולחן, הזמנה לחינה או לשבת חתן, אפילו מתנה קטנה כמו מגנט שעליו מודפסת תמונת הזוג המתחתן בצירוף תאריך מועד החתונה. מידת השקעתכם בהזמנה תאותת למוזמנים עד כמה מדובר באירוע יוקרתי ומושקע ולפיכך, מהו סכום הצ'ק שרצוי לרשום.

כיום ניתן למצוא אינסוף מעצבים גראפיים, שגם מחזיקים באתר אינטרנט ומציגים בו את מגוון סגנונות העיצוב שהם מציעים עבור הזמנות לחתונה. אפשר כמובן לצרף תמונה, לעבד אותה, לצייר את בני הזוג לפיה או בסגנון חופשי. אפשר להוסיף ציטוטים, למשל קטע מתפילה שגם עשוי להעיד במקצת על אופי החתונה, או משיר אהוב על בני הזוג - רק אל תחשפו מראש מה יהיה שיר החתונה שלכם...

עם כל דרך שבה תבחרו, תוכלו להשפיע על עיצוב ההזמנה בהתאם לטעמכם והוראותיכם, לכן חשוב במיוחד לבחור במעצב שיהיה קשוב אליכם.

דרך ייחודית לעיצוב הזמנות מיוחדות לחתונה היא על ידי שימוש בטכנולוגיית חיתוך בלייזר. בין אם מדובר בנייר פרגמנט עדין, נייר קנסון עבה ומחוספס, או שילוב של דפוס וחיתוך, טכנולוגיית הלייזר מביאה לתוצאות אלגנטיות ומרהיבות. מרמת הגימור העדין, דרך הגוונים הבוהקים ועד לאפשרות של הזמנה תלת מימדית, אין ספק כי עיצוב הזמנה לחתונה עם חיתוך בלייזר זו דרך לבלוט בין שלל ההזמנות המיוחדות לחתונה שמציפות את השוק כיום. חיתוך בלייזר זו טכניקה מהירה, מדויקת, נקייה ומבוקרת היטב, אשר תבטיח לכם עותקים זהים ומושלמים של אותה הזמנה ייחודית עבורכם. אז שיהיה בשעה טובה ומזל טוב פעם נוספת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152653 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142613 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146465 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149275 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141507 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132914 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132662 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141779 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141488 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141557 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137072 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136997 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126159 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica