חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להתקין בלי להתבלבל-התקנת דודי שמש

מאת: רעות בן דורבית חכם23/11/20101026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראל היא מדינה שבה שורר קיץ מרבית חודשי השנה. ניצול חכם של אנרגיית השמש מוביל לשימוש שרבים עושים בחימום מים באמצעות דודי שמש.

במדינה חלה חובה להתקין דודי שמש על בניינים חדשים, וכמעט לא ניתן למצוא בית ללא דוד שמש.

התקנה של דודי שמש היא משהו שצריך להיעשות על ידי טכנאי מוסמך ומיומן כדי להימנע מתקלות מצערות כאלו ואחרות. לכן, הטעות האפשרית הראשונה בהתקנת דוד שמש היא המחשבה שאנו, עם קצת כישורים טכניים מסוגלים להתקין דוד שמש בעצמנו. ההמלצה היא תמיד לפנות אל טכנאי דודי שמש מקצועי.

באילו מקרים נתקין דודי שמש?

התקנה של דוד שמש היא לא משהו שמתבצע כל יום, ולכן רק במקרים מסוימים נבצע התקנה שלו. קיימים שני מקרים העיקריים המצריכים החלפה או התקנה של דוד שמש. המקרה הראשון הוא מעבר לדירה חדשה שבה לא מותקן דוד שמש ויש צורך בהתקנת דודי שמש. המקרה השני הוא במידה והתרחש קלקול כלשהו בדוד שמש קיים ויש צורך להחליפו באחד חדש.

במקרים אלו יש צורך בפניה אל טכנאי או מתקין דודי שמש מקצועי שיוכל לסייע לכם בכך.

איך בוחרים טכנאי דודי שמש?

כמו בכל פניה אל איש מקצוע, בחירת טכנאי דודי שמש היא משהו שמצריך הסתמכות על האינסטינקטים הפנימיים שלנו בעיקר וגם כמובן על המלצות מחברים במידה ויש.

בשוק דודי השמש קיימים מספר גדול של טכנאים כך שהמבחר יכול גם לבלבל. לכן כדאי מאוד להתייעץ עם חברים או מכרים ולקבל מהם המלצות לגבי מתקין מוצלח.

המחיר גם הוא פרמטר חשוב לבחירת מתקין דודי שמש, כאשר אסור להתפתות למחיר נמוך מדי מהמחיר הממוצע בשוק. זכרו כי מחיר נמוך בצורה מוגזמת יכול להוות מדד לאיש מקצוע לא מנוסה מספיק ולא אמין דיו.

איך בוחרים דוד שמש מתאים?

לאחר שמצאתם מתקין דודי שמש שעונה על הציפיות שלכם, הגיע הזמן לבחור את דוד השמש המתאים עבורכם. אם אתם ממש לא מתמצאים ולא יודעים במה לבחור, מומלץ להתייעץ עם המתקין לגבי מבחר של דודי שמש הקיימים כיום בשוק.

בעיקרון, הנפח של דודי שמש הוא המדד להתאמה לצורך הפרטי שלכם. אם מדובר בהתקנת דוד שמש עבור אדם יחיד, יספיק לכם דוד שמש שנפחו לא עולה על שמונים ליטרים. לעומת זאת אם אתם משפחה גדולה של מעל שבע נפשות, כדאי לבחור בדוד שמש בעל נפח של מאתיים ליטרים.

הגדלים הממוצעים נעים בין מאה ועשרים ליטרים לבין מאה ושבעים ליטרים- הכל תלוי בכמות הנפשות הגרה בבית.

בכל הנוגע לבחירת הדוד עצמו מאוד כדאי לשמוע מה יש למתקין דודי שמש להגיד בנושא. ייתכן והוא יוכל להמליץ לכם על פירמה מסוימת או על גודל מסוים שחשבתם שהוא דווקא אינו מתאים עבורכם.

 



תגיות המאמר: דודי שמש, דוד שמש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101480 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101704 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181550 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica