חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כובע לכל עת...

מאת: צבי סתיושימור לקוחות05/05/2009965 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה לא נאמר על כובעים? בין שהוא פריט הלבוש המסמל ביותר את המאה ה20 לבין היותו אביזר הגנה מפני השמש מן המעלה הראשונה. הכובע הפך עם השנים לאמצעי חובה על כל ראש. לא רק בארץ ישראל שטופת השמש אלא בכל העולם ניתן למצוא כובעים בסגנונות שונים המעטרים את ראשיהם של אנשים רבים. מבחינתנו, כובעים היוו תמיד פריט לבוש חובה לחודשי הקייץ בשל יכולתם לספק הגנה על ראשינו מפני השמש, מבחינת שאר העולם, ההיסטוריה מוכיחה שאכן, כובעים היו תמיד אביזר אופנתי. החל מהמערב הפרוע וכובעי הבוקר רחבי השוליים ועד לכובעי הנשים הססגוניים המאפיינים את תקופת המהפכה הצרפתית. עם זאת בשנים האחרונות הלכו כובעים והפכו לאופנה של ממש בקרב כל שכבות האוכלוסייה וכיום ניתן לראות כי הם הפכו לחלק בלתי נפרד מחייהם של רבים, בין אם ביום ואף בלילה.

מה יש בו באותו כובע?

מראשית ימי האדם, עת נחשף לקרני השמש בפעם הראשונה, חיפש האדם מענה ומפלט לראשו מקרני השמש השורפות. בין אם היה זה עץ או ענף מתחתם חיפש מפלט, התשובה הזאת הייתה בלתי מספקת. במאות המוקדמות למהפכה התעשייתית צצו להם כיסויי ראש שונים ומשונים, מטרתם הייתה אחת – הגנה מהשמש. למרות זאת, הנשים שבייננו הבינו כי גם למראה החיצוני יש מקום בהתהוותו של הכובע המודרני. הכובעים הראשונים היו למעשה מטפחת קשיחה אליה נרקמו דוגמאות המייחדות כל כובע לבעליו. הכובע הפך לסמל של ממש, נכס פרטי של כל אדם בנפרד. בתחילת המאה ה20 התחילה תופעת הכובעים הופכת לאופנה של ממש, החל מכובעי הבארט, מגבעת רחבת שוליים ועד כובעי המצחייה. לא נמצא אדם אחד אשר לא חבש כובע בימות הקייץ ואפילו בחורף.

כובעים בימינו אנו...

בישראל של שנות האלפיים ניתן לצפות כי הכובע יהפוך להיות פריט לבוש חובה בעיקר בחודשי הקייץ, ואכן כך הוא הדבר. יותר ויותר גברים ונשים עושים שימוש בכובעים על מנת להגן על עצמם מפני השמש. בנוסף, עם עליית אופנת ההיפ – הופ, משמש הכובע פריט לבוש ממעלה ראשונה. בין אם בחורף או בקייץ, בין אם ביום או בלילה, אנשים רבים הופכים את הכובע שלהם לחלק מגופם.

לרתום את הכובע לצרכים מסחריים...

מכיוון שכובעים משמשים את מרבית האוכלוסייה, ארגונים וחברות רבות, ששות לספק את המוצר האופנתי הזה באופן שמקנה לזוכה בו יתרון כספי ניכר. כיום ניתן למצוא חברות רבות המחלקות ללקוחותיהן כובע רקום או מודפס הנושא את לוגו החברה כשי או כתשורה. כמו כן מרבית הארגונים דואגים לספק לעובדיהם כובעים המבדלים אותם ומקנים להם מראה אופנתי אך אחיד בהיבט מיתוג החברה ומוצריה.

 



תגיות המאמר: כובע, כובעים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131249 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121071 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121142 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121025 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121179 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121426 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121498 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231595 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21888 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21873 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201182 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20929 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191438 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191644 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica