חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדי ייצוג או בגדי עבודה? ההישג זהה...

מאת: צבי סתיופרופילי חברות05/05/20091200 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתה קם בבוקר, מתארגן, שם עלייך בגדי עבודה ויוצא לשגרת יומך. אך האם שאלת את עצמך מה עומד מאחורי בגדי העבודה שאתה נוהג ללבוש כל בוקר? או מדוע דווקא צבע זה? בעוד עובדי ארגונים רבים אינם מיחסים כל חשיבות לשלל מדי ייצוג הנהוגים בחברה בה הם עובדים וזאת בעיקר משום שהנהלות של חברות רבות אינן שמות כלל דגש על נושא זה. חשוב דווקא למענם לפרט את ההיסטוריה העומדת מאחורי המצאה גאונית זו וכן את היתרונות המוקנים הן לארגון והן לעובד כתוצאה מהשימוש בבגד עבודה. על כל אלו במאמר הבא.

הרקע להמצאת מדי ייצוג

בגדי עבודה הינם המצאה שנולדה במכרות הפחם באנגליה בתקופת השפל הכלכלי של המאה ה19. ארגוני העובדים והוועדים החזקים החליטו כי עליהם לצאת לשביתה בשל חוסר היכולת של העובד לממן את תחלופת הבגדים הנדרשת ממנו הנגרמת כתוצאה מן השחיקה המוגברת. לאחר מספר רב של ימי שביתה הגיעו החברות המפעילות להבנה כי אין בידם ברירה וכי הם חייבים להיעתר לדרישות העובדים ולנפק להם בגדי עבודה על חשבונן. אך החלטה זאת הסתברה שנים אחר כך להחלטה נבונה דווקא מהיבט אחר.

כיום, שנים לאחר אותה החלטה על הנפקת בגדי עבודה לעובדי המכרות, ניתן לראות כי גם מקומות עבודה סטריליים מספקים לעובדיהם בגדי עבודה, אך להבדיל מעובדי המכרה, הפעם מדובר בבגדים מסוג אחר, אלו בגדים המפארים את העובד, הופכים אותו לחלק בלתי נפרד מהחברה ואף מייצגים את החברה במקומות בהם מתקיים מפגש בין עובד ללקוח. כיום בגדי העבודה נקראים מדי ייצוג, זאת על שום העובדה שהם מהווים חלק מייצוג החברה בעניי הלקוח.

איך גורמים להצלחה בתחום הלבוש?

ראשית עלייך להבין כי ההשקעה שאתה עומד לשים על מדי ייצוג תחזיר את עצמה בדיוק כפי שהוצאות הפרסום מחזירות עצמן. עלייך כעת לבחור את השילוב הנכון הן בהיבט הרכב הצבאים, הסגנון, סוג הבד וההתאמה הן לנוחות והן לעונות השנה. חברות רבות העוסקות בעבודות פיזיות נוהגות לשלב סרבלים מעוצבים הנושאים את לוגו החברה ומתחת לאוברול גופייה המותאמת לעונת השנה. פקידים ואנשי דלפק ברמות השונות של החברה לובשים בדרך כלל חליפה המאופיינת בשילוב רקמת או הדפס של לוגו החברה. את הסמל ניתן להדפיס או לרקום על כיס הג'קט או אפילו על העניבה. כך יוצרים בעניי הלקוח אחדות בלבוש של כל הארגון, בדרך להפיכת החברה למותג ידוע ומוכר.

 



תגיות המאמר: בגדי עבודה, מדי ייצוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סתיו מוצרי פרסום בע"מ-

החברה מתמחה כבר 30 שנה במתן מענה מיטבי ללקוחות עסקיים ופרטיים, מתנות עם לוגו לקידום עסקים

עטים, מחזיק מפתחות וכן כובע או דיסק און קי. בסתיו ניתן למצוא גם שלל מתנות לאירועים וכן גימיקים רבים.

סתיו מוצרי פרסום,  אצלנו מילה היא מילה! וזמן זה זמן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי סתיו

מאת: צבי סתיומכירות09/01/131249 צפיות
עסקים רבים טועים ומנסים לגעת בכמה שיותר תחומים מתוך מחשבה שכך יותר אנשים יגיעו לרכוש את המוצר שהם או לקבל את השירות שהם מציעים. באופן הזה עסקים רבים קורסים תחת העיקרון "תפסת מרובה לא תפסת" ומפספסים קהל איכותי ונאמן. ישנה דרך יעילה ביותר שנקראת שיווק בעזרת מוצרי פרסום ושיווק.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121071 צפיות
ספלים הינן חלק חשוב ביותר בחיינו. אנשים רבים לא מתארים את היום שלהם ללא כוס קפה חם בתור התחלה.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121143 צפיות
כובעים הינם פריט אופנתי שמהווה השראה גדולה למעצבים רבים, אך גם לאנשים בחיי היומיום שלהם. לפיכך, כאשר אתם מחפשים כובעים שונים, אתם מניחים שהם ישמשו אתכם גם מבחינה פרקטית, וגם אסתטית.

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121026 צפיות
יש פריטי לבוש רבים שמשמשים אותנו בחיי היומיום שלנו, ויכולים להיות פשוטים, אפורים ומשעממים, או להיפך – מיוחדים, בולטים ובעלי אופי. הדבר נכון בעיקר לגבי כובעים.

מאת: צבי סתיומיתוג06/06/121181 צפיות
למרות שכולנו שונים, כל אדם שואף לפעמים להדגיש את היותו שונה מכולם ומיוחד בפני עצמו. אחת הדברים הטובות ביותר לעשות זאת, הינה על ידי יצירת פריטי לבוש ייחודיים.

מאת: צבי סתיופרסום06/06/121426 צפיות
היומנים שלנו מהווים חלק חשוב מאוד בחיי היומיום שלנו. למעשה, ניתן לומר שהיומנים הם מעין חברים שלנו, שתמיד באים לעזרתנו, עוזרים לנו ליזכור דברים חשובים

מאת: צבי סתיומכירות06/06/121498 צפיות
אחד הדברים החשובים ביותר בחיים המהירים שלנו זה לעמוד בלוחות זמנים. קצב החיים המודרני נעשה יותר ויותר מהיר, ולעיתים קשב לשמור על הקצב, ולהימנע מלפגר מאחור.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143091 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148162 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148195 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131787 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128485 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128585 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213310 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica