חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חיתולים למבוגרים - לא רק לבני הגיל השלישי

חיתולים למבוגרים מיועדים לכל מי שאינו שולט על הסוגרים וסובל מבריחת שתן. אנשים בגיל השלישי, נשים הסובלות מרפיון בשרירי רצפת האגן ונכים בעלי מוגבלויות משתמשים בחיתולים למבוגרים. חיתולים למבוגרים מיועדים גם למי שסובל מבריחת שתן קלה וחש אי נעימות כאשר הוא נמצא במקומות  ציבוריים.

חיתולים למבוגרים - איך נתאים את החיתול המתאים?
  • חיתולים למבוגרים חייבים להיות נוחים. חיתולים לא נוחים יגרמו לאי נעימות, לתפרחות ובמקרים קיצוניים גם לפצעי לחץ .
  • את החיתולים יש להתאים למידות הלובש ולכמות הנוזלים. את המידה אפשר להתאים לפי היקף המותניים. הסובלים מבריחת שתן קלה יוכלו
  • להשתמש בחיתולים בעלי כושר ספיגה נמוך. אלו חיתולים דקים יותר בעלי קיבולת נמוכה של נוזלים.
  • לא כל אחד צריך חיתולים למבוגרים. לסובלים מהרטבה קלה יש מגוון מוצרים כמו: תחתוני מגן או פדים המותאמים ולנשים ולגברים.
  • יש לבחור חיתול שונה לשימוש ביום ולשימוש בלילה. ביום אפשר להשתמש בחיתול בעל כושר ספיגה נמוך יותר ואילו בלילה חשוב להשתמש בחיתול בעל כושר ספיגה גבוה כדי לשמור על הרגשת היובש ולישון היטב במשך הלילה.
  • לאנשים מוגבלים הרתוקים למיטה או לכיסאות גלגלים חשוב לבחור חיתולים למבוגרים העשויים מבד אוורירי ונושם.
  • חברות ויבואנים של חיתולים למבוגרים שולחים נציגים לבתי הלקוחות כדי  לפרוש בפניהם את המבחר הגדול של מוצרי הספיגה ולעזור ולייעץ בבחירת המוצר המתאים להם ביותר.
  • כדי להתאים את החיתול המתאים ביותר יש להתייחס לכמה גורמים . האם החיתול מיועד לכל שעות היממה או רק לשעות הלילה? יש להתאים את כושר הספיגה לצרכים השונים ואת נוחות השימוש. יש להבחין בין אנשים עצמאים המשתמשים בחיתול באופן עצמאי לבין אנשים הנזקקים לעזרת מטפל.
חיתולים למבוגרים - כך נשמור על איכות החיים

·        הסובלים מתופעת בריחת שתן ומשתמשים בחיתולים או בתחתונים סופגיםמספרים כי איכות חייהם שופרה מאוד בשל השימוש בחתולים והם אינם סובלים מהפחד התמידי  של בריחת שתן בנוכחות אחרים. בעקבות השימוש בחיתולים הם יכולים לצחוק צחוק בריא, להשתעל, להתכופף ולהמשיך בשגרת החיים בלי לחשוש מאי נעימות.

  • כדי למנוע תפרחות וגירויים מכאיבים על העור יש להקפיד על החלפה תדירה של חיתולים. בין החלפה להחלפה מומלץ למרוח משחה המונעת גירויים.
  • חיתולים למבוגרים בעלי איכות גבוהה מונעים בריחת שתן גם כאשר קיבולת הנוזלים מלאה. מומלץ לא להתפשר ולקנות חיתולים למבוגרים באיכות גבוהה.
  • חשוב לקנות חיתולים המונעים ריחות. לא נעים להימצא בין אנשים עם ריח גוף לא נעים.
  • חיתולים למבוגרים מאיכות גבוהה חוסכים כסף. כאשר משתמשים בחיתולים בעלי כושר ספיגה גבוה ובאיכות טובה, צריכים להחליף חיתולים בתדירות נמוכה יותר .
  • לאנשים מוגבלים אשר נזקקים להשתמש בחיתולים במשך כל שעות היממה כדאי לקנות חיתולים היגייניים ונושמים באיכות גבוהה המנטרלים ריחות  וחיידקים ומונעים פריחות וגירויים .
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית מילר

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211479 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב15/02/121288 צפיות
חושבים שכל החיתולים למבוגרים נראים בדיוק אותו הדבר? חשוב מאד לדייק ולהבין, שאם ראיתם אולי חיתולי מבוגרים לפני עשרים שנה - היום העיצוב שלהם שונה לגמרי, כי התפיסה השתנתה לגמרי.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב03/01/121453 צפיות
אנשים הסובלים מתופעות שונות של אי שליטה בסוגרים, מוצאים פעולות שונות, אשר עד עתה נחשבות לשגרתיות ואף מהנות לבלתי נסבלות. לעיתים, אפילו יציאה פשוטה מהבית הופכת לפעולה קשה מנשוא. למרות העובדה שאי שליטה בסוגרים ודליפת שתן הן בעיות נפוצות במיוחד, קשר השתיקה הסובב את הנושא והמבוכה הנלווית אליו, מונעת מרבים לטפל בבעיה בצורה נאותה.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב26/11/111373 צפיות
חיתולים למבוגרים והשימוש בהם, לא צריכים למנוע מאיתנו לחפש פתרון ממשי לבעיית דליפת השתן. בנושא זה, רוב האנשים יעדיפו לבצע פעולות לא פולשניות לפני שנפנה להתערבות כירורגית.

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי01/11/111068 צפיות
כמו כל בעייה אחרת, דליפת שתן גברים או דליפת שתן נשים לא תיעלם רק בגלל שאנחנו רוצים או אם נתעלם ממנה. כמו כל בעייה אחרת צריך להתמודד איתה.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב19/09/111283 צפיות
ישנם חיתולים למבוגרים בעלי עוצמות ספיגה שונות. עוצמת הספיגה מאפשרת את התאמתם למצב בו נמצא המבוגר, הסובל מבעיית בריחת שתן או בעיה של אי שליטה בסוגרים.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב16/05/111450 צפיות
חיתולים למבוגרים הינם אחת הדרכים היעילות, הנוחות והטובות ביותר להתמודדות עם תופעות שונות המביא איתו הגיל השלישי, או תופעות פיסיולוגיות כתוצאה מניתוחים או מחלות, תופעות המצריכות מענה מסוג זה

מאמרים נוספים בנושא בריאות גיל הזהב

מאת: שלום כהןבריאות גיל הזהב29/09/191820 צפיות
בחירת מסגרת דיור מוגן מתבטאת הן בצורך של החוסה והן ביכולות המימון של האפוטרופוס. ישנן מסגרות דיור מוגן המיועדות לחוסים קשים הסובלים מלקויות נפשיות כבדות, לצד מסגרות שנועדו רק לחוסים קלים ביותר.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197220 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191650 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב26/03/191619 צפיות
מדוע מזרון לפצעי לחץ כב חשוב ומדוע אתם לא יכולים לדחות למחר את התחלת השימוש בו.

מאת: אבי דוידיבריאות גיל הזהב17/01/191856 צפיות
בקצרה על כסא גלגלים חשמלי ועל כל היתרונות שבו.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181172 צפיות
מבוגרים סיעודיים זקוקים לטיפול רב יחד עם השגחה ברוב שעות היממה. טיפול ביתי באדם סיעודי כרוך בלא מעט אתגרים, הכנות, שעות עבודה וקשיים. לא כל אחד יוכל לטפל באדם סיעודי ולא בכל בית הדבר מתאפשר. פנייה לטיפול ביתי עולה על הפרק כאשר האדם הסיעודי אינו מוכן להכניס לביתו מטפל סיעודי, אינו מסכים לקבלת טיפול במוסד סיעודי וכאשר ישנה נכונות ויכולת לבני המשפחה לספק את הטיפול הדרוש.

מאת: רועי כץבריאות גיל הזהב13/06/181338 צפיות
טיפול סיעודי ביתי ניתן בהיקף מלא של 24 שעות ביממה או בהיקף חלקי של כמה שעות בכל יום. היקף הסיוע לו זקוק האדם המבוגר נקבע בהתאם למצבו הנפשי והמנטלי. ישנם מקרים בהם מספיקה עזרה של כ-3 שעות בכל יום מול מקרים בהם נדרשים סיוע מלא והשגחה 24 שעות ביממה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica