חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההבדלים בין החיתולים למבוגרים, המוצעים בשוק מוצרי הספיגה למבוגרים

מאת: אילנית מילרגיל הזהב19/09/20111276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון של פתרונות יעילים ואיכותיים, העוזרים להתמודד עם מקרים של אי שליטה על הסוגרים או בריחת שתן. החיתולים למבוגרים, הנחשבים כמוצר ספיגה מצוין ומומלץ, מוצעים בכמה סוגים שונים, ומאפשרים את התאמתם למצבו של הלובש אותם באופן המדויק ביותר. במקום להימנע ממצבים חברתיים, לחוש תחושת חוסר נוחות, בושה, מבוכה או קושי להתמודד עם התופעה, ניתן להיעזר בפתרונות מיוחדים אלה, המעניקים את ההגנה הטובה ביותר ולאורך כל שעות היום. מה ההבדלים בין הסוגים השונים? אילו חיתולים למבוגרים ניתן למצוא בשוק? על כך, בכתבה שלפניכם.

חיתולים למבוגרים – ההבדלים בעוצמות הספיגה

ישנם חיתולים למבוגרים בעלי עוצמות ספיגה שונות. עוצמת הספיגה מאפשרת את התאמתם למצב בו נמצא המבוגר, הסובל מבעיית בריחת שתן או בעיה של אי שליטה בסוגרים. ישנם חיתולי מבוגרים המתאימים למקרים של הרטבה בינונית או אי שליטה על הסוגרים וישנם חיתולים למבוגרים המתאימים למצבים קשים יותר של הרטבה כבדה או אי שליטה על הסוגרים, בעוצמה גבוהה גם כן. במקרים אלה מדובר על חיתולי מבוגרים בעלי כושר ספיגה גבוה במיוחד, העוזר להתמודד עם התופעה, הן בשעות היום והן בשעות הלילה.

חיתולי מבוגרים – חד פעמיים או רב פעמיים?

אם בעבר ניתן היה למצוא אך ורק חיתולי מבוגרים העשויים מחומרים רב פעמיים, שניתן היה לכבס אותם ולהשתמש בהם שימוש חוזר, הרי שכיום ניתן למצוא גם מגוון של חיתולי מבוגרים חד פעמיים, שלאחר השימוש בהם נזרקים לפח ומוחלפים באחרים. חיתולי מבוגרים אלה עשויים מחומרים איכותיים במיוחד, חומרים נושמים, המציעים רמת ספיגה בעוצמות שונות. הם חוסכים זמן, שכן אין צורך לכבסם, והם מוצעים במחירים נוחים ואטרקטיביים. השימוש בהם קל ונוח, ומבוגרים רבים, הנדרשים בהם, אינם זקוקים לעזרתו של אדם נוסף על מנת ללבשם.

חיתולים למבוגרים – כיצד ניתנים ללבישה

אופן הלבישה של כל חיתול וחיתול תלוי בדגם המוצע. ישנם חיתולים למבוגרים המגיעים בתצורת מכנסונים ואילו אחרים, בתצורת תחתונים. חיתולי מבוגרים מעוצבים בסגנון פשוט ונוח ללבישה ועל כן מתאימים למבוגרים רבים עצמאיים, ולא בהכרח רק לאלה הנחשבים כחולים סיעודיים שנזקקים לעזרה.

חיתולי מבוגרים – המידות המוצעות

ניתן למצוא חיתולים למבוגרים במגוון של מידות שונות. מכיוון שחיתולים אלה מתאימים לשימוש לאורך כל שעות היום ומכיוון שמתאימים גם עבור מבוגרים רבים המעוניינים להמשיך ולהישאר פעילים, מאפשרים החיתולים את התאמתם באופן המדויק ביותר, על מנת לאפשר את הנוחות המרבית. ניתן למצוא חיתולים במידות קטנות במיוחד, כמו S ועד מידות גדולות יותר כמו XXL. ישנם חיתולים המתאימים למידות הגוף הנשיות, ואילו אחרים מתאימים יותר למידות גבריות.

חיתולים למבוגרים – לצורך ההתאמה הנכונה ביותר

ניתן למצוא מבחר בלתי רגיל של פתרונות ספיגה שונים, העוזרים למבוגרים להתמודד עם בעיות שונות. החיתולים למבוגרים, המגיעים במידות שונות, גזרות שונות, ומציעים עוצמות ספיגה מגוונות, מאפשרים את התאמתם באופן המדויק ביותר הן למבנה הגוף והן לתופעה ממנה סובל המבוגר. מבחר האפשרויות הכול כך רב הינו הזדמנות ליהנות משפע של פתרונות מצוינים ולהמשיך לשמור על התנהלות יומיומית רגילה, ככל האפשר למרות הבעיה. חיתולים למבוגרים, ככאלה המתאימים הן למבוגרים פעילים ועצמאיים והן למבוגרים התלויים במטפליהם, שומרים על דיסקרטיות מלאה ומאפשרים נוחות מרבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגרית וכותבת מאמרים בנושא מוצרי ספיגה, חיתולים למבוגרים, ותופעת בריחת שתן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילנית מילר

מאת: אילנית מילרפיזיולוגייה27/06/1211473 צפיות
חשבת על כך שיכול להיות שהחברה הכי טובה שלך סובלת מבריחת שתן? יכול להיות שאמך וחמותך לא מספרות לך על העובדה שכבר כמה שנים הן מתמודדות עם בריחת שתן? יכול להיות, שאת קוראת את השורות האלה ומבינה היטב במה מדובר, משום שאת בעצמך שמת לב שלאחרונה את חשה בדליפת שתן בכל פעם שאת צוחקת או משתעלת.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב15/02/121281 צפיות
חושבים שכל החיתולים למבוגרים נראים בדיוק אותו הדבר? חשוב מאד לדייק ולהבין, שאם ראיתם אולי חיתולי מבוגרים לפני עשרים שנה - היום העיצוב שלהם שונה לגמרי, כי התפיסה השתנתה לגמרי.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב03/01/121446 צפיות
אנשים הסובלים מתופעות שונות של אי שליטה בסוגרים, מוצאים פעולות שונות, אשר עד עתה נחשבות לשגרתיות ואף מהנות לבלתי נסבלות. לעיתים, אפילו יציאה פשוטה מהבית הופכת לפעולה קשה מנשוא. למרות העובדה שאי שליטה בסוגרים ודליפת שתן הן בעיות נפוצות במיוחד, קשר השתיקה הסובב את הנושא והמבוכה הנלווית אליו, מונעת מרבים לטפל בבעיה בצורה נאותה.

מאת: אילנית מילרבריאות גיל הזהב26/11/111366 צפיות
חיתולים למבוגרים והשימוש בהם, לא צריכים למנוע מאיתנו לחפש פתרון ממשי לבעיית דליפת השתן. בנושא זה, רוב האנשים יעדיפו לבצע פעולות לא פולשניות לפני שנפנה להתערבות כירורגית.

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי01/11/111062 צפיות
כמו כל בעייה אחרת, דליפת שתן גברים או דליפת שתן נשים לא תיעלם רק בגלל שאנחנו רוצים או אם נתעלם ממנה. כמו כל בעייה אחרת צריך להתמודד איתה.

מאת: אילנית מילרגיל הזהב16/05/111444 צפיות
חיתולים למבוגרים הינם אחת הדרכים היעילות, הנוחות והטובות ביותר להתמודדות עם תופעות שונות המביא איתו הגיל השלישי, או תופעות פיסיולוגיות כתוצאה מניתוחים או מחלות, תופעות המצריכות מענה מסוג זה

מאת: אילנית מילרבריאות ורפואה כללי17/04/111681 צפיות
דליפת שתן הן אצל גברים והן אצל נשים עלולה להיות תופעה לא נוחה, הפוגעת לא מעט בחיי היום יום ובניהול אורח תקין. תופעת דליפת שתן נשים ותופעת דליפת שתן גברים כוללות בתוכן מבוכה רבה וחשש, המעכבים מציאת פתרונות נאותים להתמודדות

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162137 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica