חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת בית בעל שתי קומות

מאת: דוד גרינברגנדל"ן29/11/2010989 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתים בהם ישנן שתי קומות או יותר הינם פחות פשוטים מבחינת הגישה בין קומה לקומה, לעומת בית בעל קומה אחת בלבד.

לפעמים כאשר אנשים רוכשים בית בעל מספר קומות , הם שוכחים כי בפועל הם יצטרכו להתמודד עם עלייה וירידה בגרם מדרגות אחד או אפילו שניים על מנת לעבור מקומה לקומה.

דבר זה יכול להפוך את הניידות בין הקומות לדבר מעייף ומטריח.

אולי יהיה חכם יותר לצמצם את החיפוש שלכם עבור דירות למכירה בנתניה ולהוריד את הקטגוריה של בתים בעלי יותר מקומה אחת.

בתים בעלי קומה אחת הרבה יותר פשוטים מבחינת ניקיון והניידות בין חדר לחדר עבור רוב האנשים.

עם בית שאינו בנוי על פני קומה אחת , כל הדברים שלכם נמצאים בכמה קומות, דבר שהינו הבעיה המרכזית בעת בה אתם מבצעים השקעות נדל"ן ומחליטים לקנות עבורכם בית בעל כמה קומות.

אם אחד מבני המשפחה נמצא בקומה התחתונה ורוצה להשתמש במקלחת, נאמר, אז הוא חייב לעלות עד לקומה בה היא נמצאת על מנת להשתמש.

טיול כזה יכול להיות גם עבור דברים פשוטים יותר כמו קריאת ספר אותו התחלתם אתמול והנחתם על השידה לצד המיטה , בקומה העליונה.

כאשר אתם ניגשים לניקיון הבית, אתם תצטרכו לסחוב איתכם עד לקומה העליונה את כל אביזרי הניקיון שזה אומר את שואב האבק, המגב, הדלי וחומרי הניקיון, מה שהופך את עבודת הניקיון למטלה הרבה יותר מורכבת.

בשל זאת הרבה אנשים בעלי בתים של כמה קומות רוכשים את אותם פריטים באופן כפול על מנת שיהיו בכל קומה ויחסכו את המאמץ של העברת אביזרי הניקיון בין הקומות.

בנוסף, גם איסוף כל הבגדים על מנת לכבסם הופכת להיות מטלה לא פשוטה מכיוון שיש צורך לעבור בין שתי הקומות עבור איסוף הכביסה, הכנסתה למכונה, הקיפול של הבגדים והחזרתם לכל חדר מחדרי הבית מחדש.

בחלק מן הבתים ישנה מכונת כביסה אשר נמצאת בקומה העליונה, מה שמהווה פתרון מצוין, אלא שאם תצטרכו להוציא את המכונה או להחליפה מכל סיבה שהיא ישנו העניין של הוצאת המכשיר מן הבית, דבר שאינו פשוט ועלול לפגוע במכונה.

אנשים בני הגיל השלישי נתקלים ברוב הקושי כאשר מדובר בבית בעל מספר קומות.

העלייה והירידה במורד המדרגות הינו תהליך קשה , מעייף ואפילו מסוכן עבורם במידה והיציבה שלהם כבר אינה תקינה.

בתים רבים הינם מרווחים ומציעים פינוקים לרוב , גם אם מדובר בקומה אחת ולכן יהיה חכם יותר לחפש אחר בתים כאלה אשר יתאימו לדיירים הפוטנציאליים אשר חולמים על בית החלומות שלהם, בו יהיה להם נוח ונעים.

לכן, אם אתם מחפשים דירות למכירה בנתניה או בתים עבור השקעות נדל"ן רצוי כי תבחרו בבית אשר אתם בטוחים שיתאימו מבחינת המחיר כמו גם נוחות.

 



תגיות המאמר: השקעות נדלן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131581 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111566 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111675 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222674 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202513 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182583 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica