חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד להמנע מהחלקות בחדר האמבטיה

מאת: אלי אליאבגיל הזהב16/12/20101038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת הפעולות היומיומיות והשגרתיות ביותר בחיינו היא פעולת הרחצה בחדר  האמבטיה. לעיתים פעולה שגרתית ופשוטה שהיתה ברורה מאילו עד לא מזמן, עלולה להיות מסוכנת ומסובכת למי שסובל מחוסר יציבות, וביניהם גם אוכלוסיית הגיל השלישי או אנשים עם מוגבלויות. (הסטטיסטיקה מדברת על כך  שרוב התאונות בקרב אנשים מבוגרים מתרחשות כתוצאה מהחלקה באמטיה או חדר הרחצה. בשל כך, יש צורך בהגנה על אוכלוסיות אלו בחדר הרחצה והפיכתו למקום נוח ופשוט לשימוש עבורם. לשם כך קיימים מספר פתרונות.

1.       ידית אחיזה לאמבטיה, התקנת ידיות אחיזה בחדרי האמבטיה ובמקלחונים הם חובה בכל בית  ומאפשרות אחיזה במקרה של מעידה או איבוד שיווי משקל שיכול לגרום להחלקה. מספר ידיות רב יכול להגביר את הבטיחות בחדר הרחצה.

2.       התקנת כיסא  לאמבטיה מסתובב  אשר מבטיח כניסה ויציאה בטוחים מהאמבטיה. טווח הסיבוב של כסא האמבטיה הוא רחב ומאפשר למשתמשים בו זווית נוחה לרחצה וכמובן לכניסה וליציאה מכיור הרחצה. (הכסא עוזר להתגבר על המעבר לאמבטיה תוך כדי ישיבה) בנוסף ישנו כסא לאמבטיה עם ידית וסוגים נוספים של מושבים אשר מבטיחים ישיבה בטוחה בזמן הרחצה.

3.       כסא רחצה הינו כסא אשר מותאם למקלחת, הכסא מתקבל ומתחבר לקיר כך שאינו תופס רב כאשר אינו בשימוש. קיימים גם כסאות רחצה נייחים וכסא לרחצה שניתן לקפל בגמר השימוש בו.

4.     כסא רחצה לנכים- מדובר מאין שילוב של כסא גלגלים לתוך הבית המשמש ככסא רחצה וכסא שירותים.כסא רחצה ושירותים מתאים לאנשים אשר מתקשים להתנייד בתוך הבית.

הם מתיישבים בכסא רחצה ושירותים אשר מצוייד ב 4 גלגלים ומתניידים לחדר הרחצה וחזרה על גבי הכסא. ניתן להשתמש בכסא גם בתוך המקלחת ואף להעמידו מעל השירותים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי אליאב

מנהל האתר קניתי-חנות הבית שלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי אליאב

מאת: אלי אליאבמוסיקה19/01/111190 צפיות
כיום כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש לעצמו מערכת מדהימה בכל תקציב מערכות כאלה הנותנות תחושה של עולם אחר! מאז ומתמיד אנשים תמיד הגיעו לקולנוע ותמיד חלמו על בית קולנוע בבית שלהם, כיום יש את כל האמצעים הדרושים לעשות זאת!

מאת: אלי אליאבתקליטנים05/01/112029 צפיות
כמה דברים שחשוב לדעת כשניגש למפרט טכני כלשהו: הראשון- גודל האינ'צ של הרמקול השני- כח הרמקול שמופיע באות W באנגלית והשלישי- הכח המקסימקלי המופיע בשם RMS

מאת: אלי אליאבאורטופדיה ופיזותרפיה26/12/101106 צפיות
מיטת עיסוי טובה היא כזו המאפשרת למטופל לשכב כשכל גופו במנח מאוזן המקביל לרצפה, ולשם כך יש צורך בחור בראשה של המיטה, כי אחרת יאלץ המטופל להניח ראשו על הצד, תנוחה שאינה נוחה ומפרה את שלוות הגוף והנפש, שכידוע הינם משפיעים זה על זה.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב24/12/102480 צפיות
עולמם של הקשישים והמוגבלים הופך לעצמאי ולנוח יותר בשנים האחרונות בשל התפתחויות בתחום אמצעי העזר והבטיחות עבור אוכלוסיות אלו. מגמה זו מכניסה אל השוק מוצרים מגוונים שמטרתם לתת פתרונות לקשיים של אנשים המתקשים בפעילויות יומיומיות כגון הליכה, שכיבה, ישיבה ופעולות נוספות.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב19/12/102302 צפיות
אחת המגבלות הקשות של אנשים נכים אשר מתקשים בהליכה או אינם יכולים ללכת ונעזרים בכסאות גלגלים, הינה ירידה ועליה של מדרגות. ישנם מספר דרכים להתגבר על הבעיה.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב16/12/102300 צפיות
עבור אנשים רבים, קריאה היא העיסוק המהנה ביותר בכדי להעביר את שעות הפנאי. אנשים רבים בעיקר מבוגרים שהתרגלו במשך כל חייהם לקרוא ספרים,עיתונים,מגזינים או כל חומר קריאה אחר, מוצאים את עצמם יום אחד ללא היכולת לעשות את מה שאוהבים יותר מכל, לקרוא. זכוכית מגדלת מהווה פתרון מצויין. אנשים רבים נעזרים בזכוכיות מגדלת לצרכים אחרים מלבד לקריאה, הסתכלות על עצמים מהחי והצומח, התבוננות באבנים מיוחדות או יהלומים ועוד

מאת: אלי אליאבגיל הזהב16/12/101394 צפיות
ככל שאנשים הולכים ומתבגרים, יכולתם גם ללכת בצורה יציבה וגם לנהוג בכלי רכב הולכים ופוחתים. ישבנם אמצעי עזר שונים אשר יעזרו לאנשים אלו להמשיך בשגרת חייהם למרות הקושי והירידה ביכולות.רולטור לעזרה בהליכה למרחקים קצרים במקומות סגורים ופתוחים וקלנועיות למי שעוד לא ויתר על התענוג של לנהוג.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216112 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171853 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162019 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162139 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162053 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152039 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151706 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica