חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זכוכיות מגדלת לקריאה, אך לא רק.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב16/12/20102299 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים החסרים ביותר לאנשים מבוגרים היא היכולת לקרוא כמו בעבר,

אנשים רבים בעיקר מבוגרים שהתרגלו במשך  כל חייהם לקרוא ספרים,עיתונים,מגזינים או כל חומר קריאה אחר, מוצאים את עצמם יום אחד ללא היכולת לעשות את מה שאוהבים יותר מכל, לקרוא.

זכוכית מגדלת מהווה פתרון מצויין.

לא מדובר רק באנשים מבוגרים שיכולת הקריאה שלהם נחלשה, זכוכיות  מגדלת מהוות פתרון מצויין  גם עבור אנשים צעירים יותר שראייתם נחלשה במשך השנים וזקוקים  לקרוא הן לצרוך עיסוקם והן לצרכי הנאה. לעתים,גודל ההגדלה מתאים למשתמש אך ישנן בעיות רפואיות בעין אשר מונעות ממנו את יכולת הקריאה וזאת למרות שההגדלה טובה מספיק.

אנשים נעזרים ב זכוכיות לצרכים נוספים מלבד לקריאה,ישנם אנשים העוסקים במקצועות שונים

וזקוקים להגדלות שונות לצורך עבודתם אם להסתכל על יהלומים, על צמחיה,  חיידקים ,אבנים מיוחדות

או עבור סופרי סתם אשר כותבים על קלפים במשך שעות רצופות וחייבים בהגדלה טובה.

ככלל צריך להבין שניתן להגיע להגדלה של עד פי  עשר בערך  בעזרת זכוכיות מגדלת אופטיות

ולהגדלות גדולות יותר של פי עשרות  וזאת בעזרת זכוכית מגדלת אלקטרונית  הנקראת טמ"ס.

(טלויזיה במעגל סגור)

חשוב לדעת ולהדגיש בקשר לזכוכית מגדלת  שבדרך כלל  יש קשר בין עוצמת ההגדלה לבין שטח הפנים של המגדיל. ככל שההגדלה גדולה יותר, שטח ההגדלה קטן יותר, אם כי גם במקרה זה יש יוצא מן הכללוניתן ליצור הגדלה גדולה  יחסית בשטח פנים גדול., הדבר מתאפשר ע"י שילוב של מספר עדשות יחד

המרוחקות אחת מהשניה במרק שמאפשר את ההגדלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי אליאב

מנהל האתר קניתי-חנות הבית שלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי אליאב

מאת: אלי אליאבמוסיקה19/01/111190 צפיות
כיום כמעט כל אחד יכול להרשות לעצמו לרכוש לעצמו מערכת מדהימה בכל תקציב מערכות כאלה הנותנות תחושה של עולם אחר! מאז ומתמיד אנשים תמיד הגיעו לקולנוע ותמיד חלמו על בית קולנוע בבית שלהם, כיום יש את כל האמצעים הדרושים לעשות זאת!

מאת: אלי אליאבתקליטנים05/01/112027 צפיות
כמה דברים שחשוב לדעת כשניגש למפרט טכני כלשהו: הראשון- גודל האינ'צ של הרמקול השני- כח הרמקול שמופיע באות W באנגלית והשלישי- הכח המקסימקלי המופיע בשם RMS

מאת: אלי אליאבאורטופדיה ופיזותרפיה26/12/101106 צפיות
מיטת עיסוי טובה היא כזו המאפשרת למטופל לשכב כשכל גופו במנח מאוזן המקביל לרצפה, ולשם כך יש צורך בחור בראשה של המיטה, כי אחרת יאלץ המטופל להניח ראשו על הצד, תנוחה שאינה נוחה ומפרה את שלוות הגוף והנפש, שכידוע הינם משפיעים זה על זה.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב24/12/102480 צפיות
עולמם של הקשישים והמוגבלים הופך לעצמאי ולנוח יותר בשנים האחרונות בשל התפתחויות בתחום אמצעי העזר והבטיחות עבור אוכלוסיות אלו. מגמה זו מכניסה אל השוק מוצרים מגוונים שמטרתם לתת פתרונות לקשיים של אנשים המתקשים בפעילויות יומיומיות כגון הליכה, שכיבה, ישיבה ופעולות נוספות.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב19/12/102300 צפיות
אחת המגבלות הקשות של אנשים נכים אשר מתקשים בהליכה או אינם יכולים ללכת ונעזרים בכסאות גלגלים, הינה ירידה ועליה של מדרגות. ישנם מספר דרכים להתגבר על הבעיה.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב16/12/101394 צפיות
ככל שאנשים הולכים ומתבגרים, יכולתם גם ללכת בצורה יציבה וגם לנהוג בכלי רכב הולכים ופוחתים. ישבנם אמצעי עזר שונים אשר יעזרו לאנשים אלו להמשיך בשגרת חייהם למרות הקושי והירידה ביכולות.רולטור לעזרה בהליכה למרחקים קצרים במקומות סגורים ופתוחים וקלנועיות למי שעוד לא ויתר על התענוג של לנהוג.

מאת: אלי אליאבגיל הזהב16/12/101037 צפיות
חדר האמבטיה מהווה מקום בעל סיכון גבוה עבור האוכלוסיה המבוגרת. אנשים מבוגרים אשר יציבותם כבר לא כמו שהיתה פעם נוטים להחליק באמבטיה ולכן חשוב מאוד לעשות כל מה שניתן כדי להמנע מההחלקות.

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216095 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171852 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162018 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162134 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162051 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152038 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151705 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica