חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על גיוס עובדים

מאת: יערה דניאלראיון עבודה19/12/20102181 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מי שעבד בתחום של גיוס עובדים ומשאבי אנוש יודע שלא קל למצוא את העובד הנכון לחברה שלך. כיוון ששוק העבודה מוצף במחפשי עבודה, רבים מניחים בתפקידו של מנהל גיוס עובדים מסתכם בזימון של מספר מועמדים, ראיון, וקבלתם לעבודה. אבל גיוס עובדים הוא מורכב בהרבה.

הגיוס מתחיל מבקשה של מנהל מחלקה מסוימת לגיוס של עובד בתחום ספציפי. מנהל זה פונה אל מנהל משאבי אנוש בחברה והוא מתחיל לטפל בגיוס. חברות רבות עובדות עם חברות השמה או כח אדם כדי שיעשו עבורן את הסינון הראשוני וישלחו מועמדים מתאימים. עובד משאבי אנוש של החברה מעביר לחברות השמה עמן עובד את הנתונים הדרושים לגבי העובד הרצוי, והם מצבעים את הסינון הראשוני ומעבירים אליו קורות חיים של מועמדים מתוך המאגר שלהם, לאחר שביצעו איתם ראיון ראשוני (לרוב חברות ההשמה עושות את הראיון הראשוני בטלפון).

לאחר קבלת קורות חיים בחברות השמה וחברות כח אדם, מסנן עובד משאבי אנוש של החברה את קורות החיים שהועברו אליו ומבצע ראיונות טלפונים ראשוניים עם המתאימים, אותם הוא מזמן לפגישה עם המנהל המקצועי במידה והם נשמעים לו מתאימים.

לאחר ראיון מקצועי בו נבדקות יכולותיו המקצועיות של המרואיין לתפקיד, הכימיה שלו עם מי שיהיה המנהל שלו, והיכולות שלו לעבור ראיון עבודה, יעבור בדרך כלל המרואיין עוד מספר מבחנים מקצועיים בכתב.

חלק מהחברות דורשות כחלק מהליך גיוס עובדים שלהם לעבור בדיקת פוליגרף או גרפולוג, וכל אדם שמחפש עבודה צריך לדעת שיתכן ויידרש לכך.

לאחר שעבר המרואיין את כל התהליכים הללו, יעבור לראיון עם מנהל בכיר יותר, ראיון שיהיה לרוב להתרשמות כללית ופחות טכני או מקצועי. במידה ועבר גם את הראיון הזה יחזור לפגישה נוספת עם משאבי אנוש לצורך דיון לגבי התנאים הסוציאליים.

אם כן, גיוס עובדים הוא לא דבר פשוט, מדובר בתהליך שיכול להמשך מספר שבועות עד מספר חודשים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111360 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111780 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112153 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111507 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111314 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111417 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111700 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא ראיון עבודה

מאת: יונתן קדםראיון עבודה09/03/148778 צפיות
ראיון עבודה בעגלות הוא דבר לא פשוט, אתם הולכים לטוס לתקופה ארוכה וכדאי לברר היטב מי המעסיק ומה התנאים שמוצעים לכם.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה22/11/128758 צפיות
אולי תופתעו לגלות, כי לראיון עבודה אפשר ורצוי להתכונן. מדובר באירוע חשוב ומכריע ושווה להתאמץ ולהגיע מוכנים ולא לנסות ו"לזרום אותו".

מאת: אלעד רוןראיון עבודה03/10/128606 צפיות
ראיון עבודה, היא התחנה החשובה ביותר בתהליך שלכם אל עבר משרת חלומותכם. בתחנה זו פוגשים פנים אל פנים את הנפשות הפועלות והמשפיעות בארגון (לרוב הם לא כ"כ נגישים לאחר שמתקבלים לעבודה), פוגשים את הארגון, האנשים והאווירה. בתחנה זו יש לכם הזדמנות חד-פעמית להוציא את המיטב מעצמיכם ולהדגיש בצורה אוטנטית את רצונכם והתאמתכם מעל כל מועמד אחר למשרת החלומות. ככל שתהיו אקטיבים לקראת הראיון, תכינו את עצמיכם לאירוע, תחשבו על שאלות ותתרגלו תוכלו להרגיש נוח יותר, לחוצים פחות ותהיו מוכנים ל"הופעת חייכם".

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה20/07/128708 צפיות
לכול ראיון עבודה יש שאלות שונות אך הגורם המשותף בכול ראיון הוא מעשה הסימלי של לחיצת יד שמתרחשת בכול ראיון עבודה ,כיצד לעשות רושם ראשוני טוב בלחיצת יד.

מאת: לוח דרושים אולפריראיון עבודה16/06/128510 צפיות
לאחר שליחת קורות החיים למודעת דרושים מגיע שלב ראיון עבודה הטלפוני שעיקר מטרתם הוא לשמש את חברות בסינון ראשוני של מעומדים פוטנציאליים לגיוס לקראת ראיון פנים מול פנים.

מאת: מאיה כהןראיון עבודה08/04/128364 צפיות
בראיון עבודה לא מספיק לענות יפה על השאלות, צריך גם לראיין את המראיינ/ת. ואם לא ניתנת לכם ההזדמנות לשאול שאלות- היו אתם אלה שתיזמו, זה רק יראה למראיינ/ת שאתם מועמדים רציניים, שהכנתם שיעורי בית והגעתם מוכנים לראיון

מאת: שלומי שם טובראיון עבודה26/02/128433 צפיות
להתכונן לראיון עבודה יכול להיות דבר שהוא מאוד מורט עצבים, אי אפשר להתכחש לזה. 30 דקות של שאלות אינטנסיביות ייקבעו את המסלול אליו יפנה החיים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica