חפש מאמרים:
שלום אורח
31.10.2014
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערב גיבוש חברתי - בזז לעובדים

מאת: יובל בן בסטטיפים שיווקיים03/01/20111506 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נאור ציון הוא סטנדאפיסט מוכשר, כשהוא מופיע על הבמה את הסיפוק הוא שואב מכך שהקהל גומל לו בצחוק ובמחיאות כפיים. אין מאושר מאומן כאשר הקהל נהנה מנכחותו. התגמול הכספי תאמינו או לו הוא משני.

המשותף לאומנים ולאנשים הקמים בבוקר והולכים לעבוד בגינה שלהם היא ההנאה מהיצירה. לאומת זאת יש "גננים" שתוספים את פרנסתם כעבודה קשה. ברגע שבו עובדים ישנו את תפיסתם ויראו בעבודתם פעילות למען מטרה נעלה כך הסיפוק שלהם יהיה רב יותר ללא קשר לתגמול הכספי.

חידוד החזון ומטרות החברה יכול לעזור בכך, סדנה שתתמקד ביכולת של העובדים לראות בעבודתם סוג של משחק תעזור גם כן. כאשר עורכים ערב גיבוש, מטרת המפגש לגרום לעובדים להיות ביחד מחוץ למשרד תוך חיזוק רמת התקשורת הבין אישית ואז "יוצקים" לתוך הערב פעילות חברתית משעשעת ומצחיקה העוזרת אל מול הלחץ והשחיקה.

לפניכם מספר רעיונות אשר יעזרו לכם להפיק ערב גיבוש מקורי ומצחיק שיחזק את רוח העובדים.

רעיונות לפעילות חברתית בערב גיבוש

1.אימפרוביזציה ומשחק - משחקי הפעלה בזוגות ובקבוצה תוך שימוש בג'בריש, פנטומימה, והרבה הרבה אלתור.

2.סדנת חשפנות בגרפולוגיה - פירושי חתימות, כתיבת ברכות ואבחון האותיות, שרבוט ציורים ובדיקת היצרים.

3.סדנת שפת גוף ותקשורת בין אישית - שפת גוף בין גברים לנשים, רושם ראשוני, עצבנות וחוסר יושר, משחקי זוגות וקבוצות לקידום הקשר והאינטימיות בין העובדים.

4.סדנת צחוק על פי יוגה צחוק - מעגלי צחוק, תיפוף גוף, משחקי העמדת פנים, קריאת צחוק, הפעלות דרך כריות.

5.סדנה משולבת - סדנה שבה נפרש חתימות, נצחק על ההבדלים שבין גברים לנשים על פי שפת גוף, ונשחק משחקים לחיזוק ההכרות בין העובדים.

מהו המקום הטוב ביותר לערוך את ערב גיבוש

1.בבית - במקרה כזה אין כמעט הגבלה לגבי סוג הפעילות (לאומת במסעדה). העובדים יותר יעריכו את העבודה שמישהו או מישהי היו מוכנים לתת את הבית למען האירוע. וכמובן שיש גם חיסכון בעלות.

2. במסעדה - היתרון שאין צורך לדאוג לארגון של האוכל. הכול יופיע בתפריט בהתאם למה שקבעתם.

חשוב לשאול עד כמה החדר הפרטי יכול להכיל מבחינת הכמות של עובדים שיכולים להיכנס

3.מועדון - היתרון שפעילות חברתית כלולה במחיר. קריוקי, ריקודים, מופע. החיסרון, הרעש של שאר הבליינים במידה והמקום לא שמור רק לכם.

4.יאכטה - היתרון חוויה שהעובדים יכולים לזכור הרבה מאוד זמן. לא מומלץ לבעלי קיבה חלשה. מצד שני "הקיבה" תגבש לא מעט עובדים.

5.פארק בטבע - היתרון, תחושת שחרור, הזמנת סדנת ODT. החיסרון יתושים עוברי אורח, ושכנים שגם יחגגו יחד איתכם.

ארגון אוכל

1.אפיה ובישול - ניתן לבקש מכל עובד להביא דבר מה לשתות או לאכול, הדבר יחזק את המחויבות של העובדים לאירוע.

2.אלכוהול - חשוב שיהיה בקבוק אחד של וודקה ויין וכפי שנכתב במקורית "יין ישמח לבב אנוש". הדבר יתרום להורדת מחיצות. ויין אדום ישפר את תפקוד הלב והזיכרון.

3.הזמנת קייטרינג - יש לבדוק עלויות בין החברות השונות וכמובן כשרות.

4. הזמנת מנה עסקית במסעדה או במועדון - וודאו כי אתם יודעים מה צוות העובדים אוהב לאכול. וכמובן האם המסעדה כשרה.

טיפים נוספים לערב גיבוש מוצלח

1.כתבו מראש מה אתם רוצים שהצוות יפיק מערב גיבוש, ערכו רשימת מטרות.

2.בדקו בשני לוחות שנה לפחות שהתאריך לא "נופל" על חג או צום.

3.ערכו רשימה של סדנאות מתאימות ביותר עבור פעילות חברתית ואז שתפו את העובדים. אנשים אוהבים שמשתפים אותם.

4.בדקו עד כמה יש לכם כימיה עם האומן/ית. בקשו טלפונים של ממליצים.

5.ביום האירוע הביאו לעבודה שוקולד משובח, בלונים והניחו/ קישרו על כל שולחן. ניתן גם לשים פתק "שהבוקר שלך יתחיל טוב לערב אני כבר דואג/ת  בעצמי".

6. והכי הכי חשוב ב-ה-צ-ל-ח-ה

לקבלת רעיונות נוספים להפקת אירוע חברתי ניתן ליצור קשר ישירות לנייד 050-5711160 או למשרד 03-5590868

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גם את תקבלו הצעה זולה יותר באופן נקודתי אם תזמינו אותי תרוויחו ותהנו הרבה יותר. יובל בן בסט מנחה קבוצות וגרפולוג. התקשרו 050-5711160 או ל-03-5590868 www.graphologia.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל בן בסט

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה06/10/1468 צפיות
הלהיט שכובש את ערבי הבידור בארץ ! ערב גרפולוגי לחברה שבו נצחק, נשתף, נעצים, נחבר דרך כתב היד. החברה יצאו עם ידע חדש ופרקטי וטעם של עוד בדיוק כמו הפעם הראשונה שמתנשאים במשהו שלו מכירים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים19/08/1472 צפיות
מכירים את התחושה כשיש רעש כללי מתמשך בכיתה כמו זמזום של דבורה ? גרפולוג לערבי מורים יגרום לכם להרעיש, לצחוק, להתרגש, לשתף תוך נתינת תובנות מרתקות על כתב היד וזה לא הכל ..

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה05/08/1494 צפיות
קבלו רעיון פשוט כיצד לערוך פעילות כיף לעובדים. מזמינים גרפולוג לערב צוות. כל עובד מקבל 3 דפים חלקים מגלגל והופך לכדור. השלישי שמצליח לג'אנגל למשך 5 שניות מקבל אבחון גרפולוגי ראשוני של כתב היד.

מאת: יובל בן בסטקורסים וסדנאות18/06/14119 צפיות
ההחלטה כי בחינת המיצב החיצונית תתקיים אחת ל3 שנים לא הותירה ברירה! הזמנת גרפולוג לערב מורים זאת התשובה! הבחינה בכתב בציור ויבדק מי : המורה החפרנית, המורה הקמצן, למי יש קושי להגיד כן, אצל מי רמת היצרים גבוהה במיוחד, פולניזציה, מסירות, ועוד..

מאת: יובל בן בסטגרפולוגיה12/06/14115 צפיות
מכירה מישהי שלא אוהבת לגלות על עצמה דברים ?חברת יוקו פיתחה את התערובת הכימית להחלקה יפנית. הזמנת גרפולוג לערב גיבוש הינה פעילות מתאימה לעשירון העליון מסביון ועד לעשירון התחתון מרמת אביב ג

מאת: יובל בן בסטקורסים וסדנאות14/08/12324 צפיות
גרפולוג למורים בדגש על הפעלות ליום הערכות בקורדינציה חברתית. לאחר שמשרד החינוך החליט לסבסד את הטיולים השנתיים, כשיש 35 תלמידים/ות בכיתת גן וצריך לפתוח את שנת הלימודים תשע"ג ולגרום למורים/ות לחייך ולצאת לדרך החדשה בתחושה טובה

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים09/08/12479 צפיות
כשחברת פלאפון עורכת יום גיבוש לצוות עובדים בסינמה סיטי וכאשר חברת קומברס עורכת יום כיף לצוות העובדים על הים יש רעיון מרכזי. היכנסי ובחרי פעילות מגבשת, מחברת עם חוויה אחרת

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/13253 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/13255 צפיות
המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

מאת: www.copy-writer.co.ilטיפים שיווקיים27/03/13242 צפיות
איך מוצאים את אפיק השיווק הנכום לעסק? קופירייטר מנוסה יכול להעניק לכם תשובות והצלחות

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים13/02/13275 צפיות
עסקים רבים משתתפים בכנסים ובתערוכות, בימי עיון וכיוצא באלה על מנת להגדיל את החשיפה שלהם בעיני הלקוחות הפוטנציאלים עבור אותו פלח שוק. השתתפות באירועים מסוג זה מצריכה היערכות מראש על מנת להפיק את המרב מפעילות שיווקית זו ולהשיג את החשיפה הנדרשת לעסק לצורך הגדלת היקף הלקוחות שלנו והגדלת הרווחים בהמשך הדרך. המטרה של כל חברה באירועים אלה היא לבלוט מעל מתחרותיה ולגרום ללקוחות הפוטנציאלים לזכור אותה על פני כל האחרות. אחת מצורות קידום מכירות באירועים אלה נעשית על יד דיילות קידום מכירות .

מאת: אודי ביגטיפים שיווקיים19/12/12384 צפיות
בעידן שלנו רמת ההתמקצעות כל כך גבוהה, עד שמקצועות רבים התפלגו לתתי מקצועות אשר בהם מתמחים אנשים, והופכים למומחים בתחום. הדבר נכון לגבי קשת רחבה מאד של מקצועות הצווארון הלבן כגון רפואה, פסיכולוגיה, הנדסה, משפטנות, עסקים ועוד, ואף לגבי מקצועות הצווארון הכחול העוסקים בתעשייה ומתן שירותים.

מאת: משה יוריטיפים שיווקיים19/11/12466 צפיות
אם אתם מעוניינים להדפיס בגדול תמונות שלכם או שאתם צריכים הדפסי גרפיקה מקצועיים יותר, ברור כי יהיה עליכם לתור אחר חברה רצינית יותר. ואף על פי ש זו לא כך-כך דווקא בעיה גדולה במיוחד להיכנס אל נותני שירות ליד העסק, יש תמיד לזכור תמיד כי לא כל עסק מסוגל להגיש לכם את התוצר לו קיוויתם.

מאת: אילת צוריטיפים שיווקיים13/11/12900 צפיות
בפוסט האחרון דנתי בהרחבה במושג תרבות ארגונית, בחשיבותו הרבה אבל גם בחמקמקותו ובקושי לכמת אותו. בפוסט זה אני רוצה להרחיב את לכיוון המעשי – מהן הדרכים שבעזרתן יכולה ההנהלה להתוות או להטמיע תרבות ארגונית? מניסיוני, למנהלים, גם למנהלים בכירים ומנוסים, קשה מאוד למפות את התרבות הארגונית ולהגדיר אותה. הנה כמה פרמטרים מובחנים לבחינת התרבות הארגונית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported