חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה מהירה

מאת: ניצןדיאטה ותזונה28/05/2009974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

? מניעת ספיגת שומנים בגוף ותחושת שובע מהירה וממושכת .

? ההצלחה של הדיאטה היא אישית וכל אדם מתאים לעצמו את המינון על פי תחושת השובע הרצויה לו.

? הדיאטה המהירה טובה פי כמה ויעילה מכל תוסף מזון או כדורים.

? דיאטה מהירה, היא נוסחה הפועלת לטווח ארוך ולא פוגעת במינרלים הטבעיים או במערכת החיסון.

?דיאטה מהירה מחזקת את המערכת החיסונית ומשפרת את הסיבים התזונתיים והויטמיניםשבגוף.

? דיאטה מהירה מסייעת בשמירת המשקל לטווח ארוך ואין חשש להעלות במשקל לאחר סיום הדיאטה.

דיאטה מהירה נועדה לשימוש של כ- 4 שבועות ולאחר מכן יש צורך בדיאטה מבוקרת.

עוד מסייעת הדיאטה המהירה בעתות משבר ומונעת "שבירת דיאטה" בימים קשים יותר.

פעולתה של דיאטה המהירה היא גופנית ואין לה שום השפעה על מוח האדם.

בשיטה זו מצליח כל אדם שחושק בירידה במשקל, בתנאי שהוא דבק בהוראות השימוש.

השליטה היא בידי המשתמש ועל פי תחושות הרעב שהוא חש. אם לא מספיק המשקה של הבוקר ניתן להשתמש ב- עד 4 כפיות ביום על מנת להגיע לתחושת שובע מתמדת.

במקביל לתוסף המזון הנקרא דיאטה מהירה, יש צורך בשתיית נוזלים רבים ואכילה מבוקרת (המלצות לאכילה במהלך היום יצורפו בעלון למשתמש בצרוף הערכה).

ספורט במהלך היום יעיל גם הוא להצלחת הדיאטה.

ניתן להשיג תוצאות מדהימות עד 6 קילו בחודש ואם משלבים זאת עם ספורט ניתן להגיע ל 9 קילוגרם בחודש.

דיאטה מהירה משפיע כבר מהיום הראשון לשימוש, אין סיבה לסבול מרעב, דיאטה מהירה עושה את העבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101252 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104492 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101578 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091303 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095199 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091385 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091417 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201564 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192003 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181702 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181284 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189768 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181509 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181576 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica