חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית באינטרנט

מאת: אלעד אוחנהמסחר אלקטרוני04/02/20111462 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז קודם כל לפני שמדברים על חנות וירטואלית באינטרנט חשוב לציין קודם כל מה זה בכלל חנות וירטואלית? אז ככה, חנות זה פשוט משהו שכולנו יודעים, אך עם השילוב של המילה וירטואלית נוצר צירוף שרבים לא מכירים. אז קודם כל אני חייב לציין שרובינו הגדול ניתקל לפחות פעם אחת באתר המציג חנות וירטואלית באינטרנט. חנות וירטואלית היא בעצם מערכת של מסחר אלקטרוני שבו ניתן לרכוש דברים באמצעות האינטרנט, ממש כמו בחנות רגילה ברחוב.

חנות וירטואלית – כיצד זה עובד?


כפי שאני יכול לטייל בסופר מרקט או בכל חנות אחרת, כך גם באינטרנט. ניתן להיכנס לאתר אשר מציג חנות וירטואלית מלאה במוצרים, ובה אוכל לבחור מוצרים שאני מעוניין לרכוש לתוך "סל קניות", ממש כפי שעושים במציאות. ניתן לבחור מוצרים ואם רוצים כמובן גם לוותר עליהם, אך בסופו של דבר, כמו במציאות גם ברכישה באתר של חנות וירטואלית באינטרנט אנו מגיעים בסופו של דבר לקופה. באינטרנט כמובן לא ניתן לרכוש מוצרים במזומן כפי שעושים בחנות רגילה שניתן למצוא ברחוב, אלה משלמים באמצעות כרטיס אשראי, ויזה, ישראכרט וכולי.

חנות וירטואלית באינטרנט – האם זה בטוח?

הרבה מאוד אנשים נרתעים, ובצדק, מרכישת מוצרים באינטרנט באמצעות כרטיס אשראי כזה או אחר. אז נכון, ישנם פעמים בהם נגנבים כרטיסי אשראי בגלל אתרי קניות כאלה ואחרים שמתבצעים כמובן באתרים המציגים חנות וירטואלית באינטרנט אך חשוב לזכור שישנם הרבה מאוד סוגים שונים של אתרים, בהם רמת האבטחה שונה זו מזו. לכן חשוב לבצע רכישה באתרי אינטרנט מאובטחים יותר. שימו לב לסימני האבטחה המופיעים באתר, ואם אתם סומכים עליו, בצעו בו רכישה. כיום מרבית המערכות של חנויות וירטואליות מאובטחות בצורה מספיק טובה ובטוחה שמאפשרת רכישה כמעט ללא סיכון.

הקמת חנות וירטואלית באינטרנט – מה זה דורש?

בעל עסק? מעוניין ליצור הכנסה נוספת באמצעות מכירת מוצרים באמצעות האינטרנט? הגיע הזמן לבנות חנות וירטואלית מקצועי ונוחה שתייצר לך הכנסה נוספת באמצעות האינטרנט. אז כיצד באמת מתקיימת הקמת חנות וירטואלית באינטרנט אתה שואל? חפש באינדקסים ומנועי חיפוש חברת בניית אתרים מקצועית ואמינה שתספק לך מערכת של חנות וירטואלית מאובטחת ונוחה, שתוכל לעבוד איתה על בסיס קבועה, ולהתחיל לצבור הכנסה נוספת בעזרת מכירת מוצרים באינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד אוחנה

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195510 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195876 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192028 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: אלעד אוחנהיזמות עסקית28/08/191675 צפיות
להוביל עסק להצלחה ולרווחיות זו משימה מאתגרת. אומרים שאין מעלית לקומת ההצלחה ושחייבים לעלות במדרגות. צודקים! אבל בפורמט של זכיינות תוכלו לעלות במדרגות מהר יותר, ואפילו לדלג על חלקן בדרככם אל ההצלחה העסקית עליה אתם חולמים.

מאת: אלעד אוחנהבניין ואחזקה - כללי27/07/141399 צפיות
אחת ההתלבטויות הגדולות של כל מי שרוצה להקים פרגולה בחצר הבית או במרפסת היא באיזה חומר גלם לבחור – האם כדאי לבחור פרגולות עץ או אולי להקים פרגולה העשויה מאלומיניום. במאמר זה ננסה להציג את היתרונות והחסרונות של כל חומר גלם ולעזור לכם לבצע החלטה שמתאימה לכם ולבית שלכם.

מאת: אלעד אוחנהחיות מחמד22/06/144635 צפיות
פרו פלאן מזון לכלבים הוא מזון שתוכנן על ידי מדענים ותזונאים מומחים לבעלי חיים ולכלבים בפרט, כדי להעניק לכל כלב את המזון המתאים ביותר לפיזיולוגיה שלו ולצרכיו.

מאת: אלעד אוחנהבעלי חיים - כללי06/06/141492 צפיות
הכלב הוא ידידו הטוב ביותר של האדם ואם הוא חי איתו באותו הבית והוא חלק מהמשפחה, חשוב להקדיש מחשבה גם לבחירת המזון הטוב ביותר עבורו, ממש כמו שאנחנו משקיעים מחשבה במזון שאנחנו מכניסים לפה שלנו.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183253 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172702 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172119 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162417 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152730 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica