חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נייר מכתבים חוזר לאופנה

מאת: אורי יוסףמיתוג05/02/20111519 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות כאשר הטכנולוגיה התקשורתית פסעה לתוך חיינו, רובינו לא התנגדנו והחלטנו להשתמש באותם אמצעים ותוכנות חדישות שהיא פרסה בפנינו.
התוצאה הייתה נטישה המונית של נייר מכתבים, מעטפות, בולים וכל הקשור בפרוצדורה הטכנית הארוכה והמסורבלת של שליחת מכתב לנמען זה או אחר ומעבר לכתיבת מיילים באמצעות דואר אלקטרוני.
אך כעת, לאחר מספר שנים, אנו עדים לתופעה מפתיעה של חזרתו של נייר מכתבים והפעם בדמות נייר מכתבים חכם.
במאמר זה נגולל בפניכם את הסיבות שהובילו עסקים וחברות רבות לחזור ולהשתמש בנייר מכתבים ונסביר מהי "המהדורה המשופרת" של נייר המכתבים.

נייר מכתבים - המובן מאליו הופך למיוחד
נייר מכתבים משמש חברות רבות ומשרדי פרסום. חברות אלו דוגלות בשימוש בנייר זה כאמצעי שיווקי חווייתי ואף כאמצעי למיתוג החברה בצורה חכמה, כחברה 'ירוקה'.
על מנת להסביר כיצד דבר זה מתרחש בפועל נביא בפניכם מספר דוגמאות:
1. שבירת הרגל - הצרכנים כיום מורגלים לקבל חומר פרסומי ושיווקי באמצעות המייל ואתרי אינטרנט שונים.
כאשר אותו אדם או עסק מקבלים בדואר מעטפה, הם מופתעים, שכן כבר כאן אותה חברה או משרד פרסום גרמו להם להימנע ממחיקת אותו מייל פרסומי שהם מזהים מראש.
המטרה הראשונה הושגה. הצרכן מקבל בצורה אישית את המכתב לתא הדואר או המען הפרטי שלו ופותח אותו.
2. עיצוב - בטרם הנמען פותח את המעטפה או את נייר המכתבים, הוא בוחן אותם.
הדברים שמושכים את עיני הצרכן, הם: צבעים, גופנים לא שגרתיים, סלוגן מסקרן ו/או איור של מוצר זה או אחר לו הוא זקוק. לכן, כאשר אתם מזמינים נייר מכתבים מבית דפוס חשוב שתחליטו מראש מהו הקו העיצובי בו אתם מעוניינים. זכרו. הקו עיצובי אותו אתם בוחרים יכול לבדל את העסק או החברה שלכם משאר החברות המתחרות המשווקות מוצר המיועד לאותה מטרה וכן למשוך את מירב תשומת ליבו של הנמען המקבל את המעטפה.
חשוב לדעת, כי כיום מרבית בתי הדפוס מאפשרים לכם להשתמש בשירותיהם של המעצבים הגרפיים של בית הדפוס וכל שתצטרכו לעשות הוא להעביר קובץ של לוגו, סלוגן ואיור זה או אחר אותו אתם מעוניינים להטמיע על נייר המכתבים.
מעטפות לטרלופ - אם בעבר, הצרכן הורגל לקבל מעטפה שבתוכה חבוי מכתב או עלון, כיום לעסקים ישנה אפשרות להזמין נייר מכתבים חכם, אשר על ידי קיפול מוגדר מראש הופך למעטפה.
דבר זה חסכוני לעסק ומונע טעויות בשליחת מכתבים למען הלא נכון.
כמו כן, הנמען המקבל מעטפה, מופתע לגלות שמעטפה זו נפתחת לנייר מכתבים.
דבר זה יוצר תדמית חיובית של החברה ששלחה את אותו נייר מכתבים בעיני הצרכן, שכן הוא רואה כי החברה משקיעה בצרכנים שלה וכן מאמצת לעצמה שיטה חדשה וחכמה של שימוש בנייר מכתבים.

נייר מכתבים - תלושי שכר לעובדים
אמנם כיום רוב החברות והעסקים מעדיפים לתקשר ולהעביר נתונים באמצעות הדואר האלקטרונית או רשת אינטרנטית פנימית של החברה וזאת משום שזוהי הצורה המהירה ביותר להעברת וקבלת נתונים, אך עדיין ישנם סוגי מסמכים אשר חובה עליהם מבחינה משפטית לשלוח בדואר וכן מסמכים אשר הם מעדיפים לשלוח בדואר בדיוור ישיר.
חברות אלו מודעות לכך שלא לכל העובדים שלהם יש מחשב ומדפסת בבית ולכן הדרך הבטוחה ביותר היא לשלוח להם את תלוש המשכורת בדואר.
הדפסת תלוש שכר על נייר מכתבים אשר הופך למעטפה, גם תמלא את המחויבות של החברה כלפי העובד וגם תאפשר לעובדים לראות כי החברה בה הם עובדים מתעדכנת בכל החידושים, כדוגמת נייר מכתבים חכם.

 



תגיות המאמר: נייר מכתבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי יוסף

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי יוסף

מאת: אורי יוסףבנקאות18/07/111445 צפיות
תמיד יהיה לנו צורך בהזמנת פנקסי צ'קים המתפקדים כאמצעי תשלום נוח ויעיל לספקים ולגורמים נוספים המספקים לנו שירותים אלו ואחרים. כיום, האינטרנט והמסחר האלקטרוני הם בעלי תפקידים חשובים מאוד בכל הקשור אל רכישה ותשלום. בהתאם לכך, בשנה האחרונה אנו עדים לתופעה של התפתחות אמצעי תשלום אלקטרוניים, ביניהם צ'קים אלקטרונים העוברים תהליך עיבוד מודרני.

מאת: אורי יוסףצרכנות24/06/111295 צפיות
נייר מכתבים, חשוב בתהליך השיווק והמיתוג של עסקינו. אם גם אתם משתמשים רבות בנייר, על מנת לשלוח מכתבים לספקים, או ללקוחות החברה, חשוב לקחת בחשבון את האיכות שלו.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 14/06/111151 צפיות
בהמשך למאמר הקודם בנושא, להלן עוד מספר סיפורי צ'קים מרתקים, בעזרתם נוכל ללמוד כיצד להימנע ממצבים מביכים.

מאת: אורי יוסףפיננסים וכספים - כללי 09/06/111152 צפיות
חתן ששילם באמצעות צ'קים לנושים, נרקומן שזייף את חתימתה של קשישה, עבריין שהשתמש בשם אברג'יל כדי לפדות צ'קים, או נוכלת ששילמה למוביל באמצעות צ'קים חוזרים, כל אלו ואחרים הם סיפורי צ'קים מרתקים מחד עצובים מאידך, ומתרחשים לא מעט בארצנו הקטנה. במאמר זה נתאר מספר סיפורי צ'קים חשובים, אשר כל שנותר לנו לעשות, בדיעבד, הוא, ללמוד את לקחיהם.

מאת: אורי יוסףבנקאות23/05/111597 צפיות
מבין שלושת צורות התשלום הקיימות, פנקסי צ'קים הינם שיטת התשלום היחידה שבה תאריך התשלום נתון לשני הצדדים בעסקה. יחד עם זאת, חשוב לוודא שהצ'ק לא יגיע לידיים לא רצויות. איך עושים את זה באמצעים הכי פשוטים ולמה זה נחוץ? כל הפרטים כאן.

מאת: אורי יוסףבנקאות19/04/112350 צפיות
גניבות של פנקסי צ'קים, הינן בהחלט אפשרות שיש לקחת בחשבון. אין זה נדיר כי מישהו פורץ לביתכם ולוקח שלל, הכולל את הצ'קים שלכם. הוראות הדפסת פנקסי צ'קים בצורה חכמה ובטוחה, תגרום לכך שהאדם שגנב לכם את הצ'ק, לא יוכל להשתמש בו. מאמר זה יפרט בפניכם אודות גניבת פנקסי צ'קים, וכיצד להימנע מנזק עתידי.

מאת: אורי יוסףבנקאות14/03/111979 צפיות
כל אדם אשר זקוק לפנקסי צ'קים ומחליט לפסוח על סניף הבנק ולבצע הזמנת פנקסי צ'קים דרך בית דפוס צריך לדעת לקראת מה הוא הולך. הזמנת הפנקסים דרך בית הדפוס היא אינה פרוצדורה מסובכת אך בבואכם לבצע אותה כדאי שתכירו את התהליך ותהיו מודעים לכל הדברים שעליכם לבצע בדרך.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192738 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176202 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162602 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162699 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162193 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162121 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162013 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica