חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפורו של נסיך

מאת: מישל ארנסטספרות12/02/20111348 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נושא הפחמים היה אדם מאוד זקן שכל חייו היה הולך מהכפר אל היער בבוקר, ממלא את שקו בעצים לפחמים ובערב חוזר לשוק ומחליף אותם בשמן למנורת הלילה, וקצת אוכל .

כל כך היה עני האיש שלא יכול לקנות לעצמו שום כלי עבודה, וכך היה ממלא ומרוקן את שקו בידיו וכל לילה היה חוזר לביתו בידיים שחורות, אפילו מים לא היו לו לשטפן, אישתו היתה אוספת את עגלי הטל בבוקר מהאבנים,

וכך ניקתה את ידיו. יום אחד עבר במקום נסיך הקסם רואה את נושא הפחמים ומרחם עליו והחליט להפוך את העצים למטבעות זהב, לאט לאט הפך השק לכבד יותר ויותר ומכובד משקל המטבעות התפר בשק החל להיפתח, ומטבעות החלו ליפול לקרקע, והשק מתמלא מחדש.

הלך הנסיך אחרי הזקן והחל לחלק את המטבעות לאנשי הכפר והשק לא מתרוקן, בהגיע הזקן לביתו הפכו המטבעות חזרה לפחמים.

האם יש סוף לסיפור ?

כן בטח

סיפורו של הזקן עלה במוחי עת ישבתי ליד נחל הירדן, כאשר בזמנו היו עוד מים בגובה הגבול העליון.

בראותי את דייגי הכנרת מעלים את רישתותיהם אל החוף, הולכים ברגל אל השוק של טבריה למוכרם.

החלטתי שבסיפורי זה אוכל להביא את תלאותיהם ביתר חן לטובת הקוראים.

באתר רושם טוב יש הרבה חומרים מעולים שבאו רובם מהלב וקצת מכל הרוחות הנושבות על כדור הארץ.

מי שרוצה יכול להגיב על כל מה שכתוב  ויש מצב שמנהל האתר יתיחס בהבנה להערות שישלחו.

 



תגיות המאמר: מלאך, סיפור, פחמימ, זקן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111769 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115099 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112060 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111996 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112276 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112145 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172179 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171765 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162619 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163472 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162747 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163847 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153096 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica