חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות צחוק – כי הגיע הזמן להשתחרר!

מאת: SEOguyאימון לאיכות חיים13/02/20111136 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה בלונדינית שמה ליד מיטתה לפני השינה 2 כוסות מים, אחת מלאה ואחת ריקה? למקרה שהיא תהיה צמאה, ולמקרה שלא.

אם לא צחקתם עכשיו, אנחנו מבטיחים להשתפר בפעם הבאה. אבל אם כן, כדאי שתדעו שזה הרגע הפחתם את העומס המנטאלי על איברים שונים בגופכם, המרצתם איברים אחרים, ודרבנתם את הלב, הריאות, והשרירים. הצחוק מעלה את קצב הלב ולחץ הדם באופן רגעי, מה שגורם להרגשת הרוגע הכול כך אהובה עלינו. והכול, גבירותיי ורבותיי, חינם, אין כסף.

השתכנעתם שכדאי לצחוק בכל גדול? יופי, כי על הבסיס הזה בדיוק מושתתות סדנאות צחוק, שהפכו ל"מחלה מדבקת" בשנים האחרונות, אבל מחלה מהסוג הרצוי. מדובר בתופעה בה יושבים להם יחדיו חבורת אנשים, ופשוט מתחילים לצחוק באופן מאולץ וללא שום סיבה. לצופה מבחוץ נראות סדנאות צחוק כמו חבורה של משוגעים שברחו ממוסד סגור, אבל מי שחווה אותם, מבין את הקסם האדיר הגלום בהם.

רופאים, מנהלים, רואי חשבון, כלכלנים, פרסומאים - כולם התחילו את הסדנא סקפטיים למדי, וסיימו אותה כשהחיוך לא יורד להם מהפנים, וכשהם מבטיחים להצטרף לעוד סדנאות צחוק בעתיד. מה שלא תעשו, אי אפשר להישאר אדישים לסדנא האדירה ובעיקר המצחיקה הזאת.

רוצים עוד נתון לשכנוע? צחוק הוכח כמסייע גם לטווח ארוך: הוא מקל על כאבים באמצעות משכך הכאבים שהוא גורם לגוף לייצר לעצמו. הוא מסייע לשיפור המערכת החיסונית בגופנו. בדיקות שנערכו הראו כי אפילו בגופם של חולי סרטן או איידס, שצפו בדבר מה שגרם להם לצחוק באופן ממושך, חלה עלייה מסוימת בפעילות התאים הנלחמים במחלות. לא יאומן.

סדנאות צחוק מסוגים שונים מתקיימות בכל רחבי הארץ. הכניסה פתוחה לכולם, בלי שום הבדל דת, גזע, גיל, ומין, לכולם מגיע לצחוק וכמה שיותר. ואם ממש תרצו להשתחרר תוכלו אף למצוא סדנאות צחוק ששדרגו את השיטה ומשלבים בה מלחמת כריות, רובי מים ועוד. ואל תתפלאו לגלות אם במקום ערב חברה שגרתי באיזה פאב או מסעדה פתאום תמצאו את עצמכם באיזו סדנת צחוק מקפיצה- הדבר הפך למצרך מבוקש אפילו שם.

אז פשוט תמשיכו לצחוק, הדבר יעשה לכם טוב בלב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SEOguy מתמחה בניהול פרוייקטים של קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש. בבעלות SEOguy למעלה מ50 פרויקטים בשוק המקומי ובשוק הבינלאומי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOguy

מאת: SEOguyהריון ולידה22/05/111112 צפיות
ברצונך למצוא את המתנה המושלמת בתור מתנה ליולדת? כזאת שתגרום אושר רב לאם הטרייה? תוך כדי תהליך קניית מתנות ליולדת, חשוב מאוד לוודא האם המתנה הרצויה באמת תהיה לטעמה של היולדת, אם מדובר במתנה לזמן רב או מתנה רגעית, אם המתנה היא רק ליולדת או שמא גם לתינוק שנולד או אפילו לכל המשפחה המורחבת. יש לבטים רבים בתחום של בחירת מתנות ליולדת, זאת הסיבה שמדובר בתהליך שראוי להשקיע בו הרבה זמן ולא מעט מחשבה.

מאת: SEOguyהריון ולידה16/05/111270 צפיות
רבים מהאנשים מתרכזים למסור מתנה לתינוק כשהם מתכוונים להגיע לברית/ה של התינוק/ת הרך שרק נולד. יש שמביאים את המתנה ישירות למיטת בית החולים זמן קצר אחרי הלידה. אבל אין לפסוח על היולדת, קיים אוסף גדול של אפשרויות של מתנות ליולדת. הידע החשוב הוא איפה לחפש ובמה להתמקד.

מאת: SEOguyביגוד והנעלה20/03/111326 צפיות
תעשיית בגדי הילדים הינה גדולה ומורכבת, בכל חנות כלבו גדולה שמכבדת את עצמה יש מחלקת ילדים, אין אדם שלא נחשף לחנויות כמו פוקס קידס בארץ וזארה קידס באירופה, ולא נשכח את רשת הביגוד הענקית גאפ מארה"ב. לילדים יש תפקיד חשוב בחיי המבוגרים, לדברי המעצבים הם בעצם אנשים קטנים, הם ניחנים ביותר חוכמה, יותר דרישות וחשיבה יותר מהירה, אז מגיע להם גם להתלבש טוב יותר וכמו גדולים.

מאת: SEOguyאדריכלות פנים03/03/111459 צפיות
הגיע השלב בעיצוב הבית שאתם מחפשים חלונות שיתאימו לבית? חלונות בלגיים הם התשובה עבור השאלה שלכם. חלונות בלגיים הינם התשובה המתאימה לכל הקריטריונים שהוגדרו כחשובים ביותר ולעוד קריטריונים רבים שמעצבי פנים מחפשים בחלונות שלנו לבית או למשרד שלנו.

מאת: SEOguyאופנה20/02/111347 צפיות
המון המון מזל"ט, ברכות על התינוק/ת החדש/ה, וזה הזמן למצוא לאוצרות שלכן חולצות ומכנסיים חדשים שיעטפו אותם בכל טוב. אז יחד עם רשימה שפשוט לא נגמרת של מוצרים מכל הסוגים הכוללת: מוצרי בטיחות לתינוק, מוצרי האכלה, מוצרי הנקה, משחקים ועוד. כדאי לקחת כמה חברות ולצאת ליום בילוי ותצאו למרכז הקניות הגדול בחיפוש אחר בגדים לתינוק מלטפים. להלן כמה המלצות לקניה מוצלחת שתחמם את התינוק המקסים שלכן ותשאיר אתכן עם חיוך שלא ירד מהפנים...

מאת: SEOguyאימון לרוחניות19/02/111267 צפיות
סדנת צחוק לקחה את האמונה הרווחת הזאת צעד אחד קדימה. מדובר בסוג יוגה שהומצאה ע"י רופא מהודו הרחוקה, שהאמין כי הצחוק הוא התרופה המעולה ביותר ואף עשה הכל על מנת להוכיח זאת.

מאת: SEOguyהריון ולידה18/02/111254 צפיות
הגיע היום המרגש ביותר לאימא הטרייה...ולחברה שלך נולד פעוט חדש. עכשיו מתחיל המרוץ של מציאת מתנה ליולדת, זאת לא חייבת להיות "עוד מתנה" אלא מתנות ליולדת שבאמת תסייע לה ותהיה מועילה עבור היולדת הטרייה. בהמשך המאמר ניתן יהיה לראות מספר דוגמאות לרעיונות של מתנה ליולדת.

מאמרים נוספים בנושא אימון לאיכות חיים

מאת: בנימין קלינגראימון לאיכות חיים30/08/213858 צפיות
קנסות מינהליים עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים23/01/193188 צפיות
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

מאת: דרור אטריאימון לאיכות חיים16/02/173590 צפיות
אחת הקושיות הגדולות בתורה ובדת היהודית היא שצריך להודות לשם, על כל דבר שקורה לך בין אם זה טוב או רע. כלומר הכול מגיע לאדם מהקדוש ברוך הוא וצריך להודות על זה בכל מקרה. אז המצב הזה הוא משהו שצריך להוסיף עליו שאם יש דברים מטופשים שאתה הכנסת את עצמך אליהם, אז אף אחד לא אשם לך אלא רק אתה אשם ואף אחד לא גרם לך.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162783 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: shmolikאימון לאיכות חיים27/04/162639 צפיות
המאמר ילמד כיצד לנצל את הזמן לטובה ולשפר את ההישגים בצורה הטובה ביותר בהתחשב בזמן.

מאת: ברסלב מאיראימון לאיכות חיים16/02/163539 צפיות
אמרו חכמינו (שם) כל שהקב"ה חפץ בו, מדכאו ביסורין ! נשמע הזוי ? אם אוהבים אותי למה מכאיבים ומייסרים אותי ? פה צריך אמונה שכל זה להמתיק מעלי דינים ולהבין שזה כדי שאני יחפש דרכים חדשות ויפשפש במעשי וכדי שאני ישתנה לטובה, וכדי שאני יבוא נקי מעוון לחיי עולם הבא - הרי שילמתי עליהם כפרת עוונות בייסורים שסבלתי פה בעולם הזה תמשיכו לקרוא תראו מאמרי חז"ל נפלאים ומחזקים לקבל את הייסורים באהבה לחחים טובים ומאושרים).

קשה להצליח, קל להצליח, להצליח להיכשל, מה רע בלהצליח, להצליח בקושי, מה טוב בלא להצליח, מאמן אישי, קואצינג מומלץ: עכשיו אני רוצה לשאול את השאלה הבאה מה רע יכול לצאת לבן אדם מזה שהוא מצליח במשהו אז אני או מציג איזו מטרה, אז אני מניח שהתשובה הקלאסית תהיה שאם זה עושה לו טוב אז הוא תלוי בזה נכון? ש: יש גם את זה. אליעד: יפה אז איזה עוד היבט נגיד יש? ש: שהוא איבד את העניין. אליעד: איבד את העניין ואיזה עוד היבט יש? אז אני רוצה לתת היבט ספציפי אוקי, כשבן אדם מצליח במשהו או נגיד שיש משהו ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica