חפש מאמרים:
שלום אורח
30.03.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג - ניתוח מקרה מבחן

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג03/06/2009705 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קופירייטינג הוא תחום עתיק ימים, אשר החלו לעשות בו שימוש עוד בימי העת העתיקה (אפילו שלא כינו אותו בשם המפורש). כיום, עם התפתחות הטכנולוגיה והקדמה, רבים מטילים ספק בנחיצותו של קופירייטינג, שכן מרוב עומס המסרים אליהם אנו נחשפים מדי יום נוצרת אצל האדם הממוצע שאט נפש ואדישות כלפי מסרים פירסומיים והוא כבר אינו מתפתה להאמין לכל הבטחה או סיסמה בהן הוא נתקל.

כך גם חשב אחד הלקוחות הגדולים איתם עבדנו, שהחליט באחת לסיים את התקשרותו איתנו ולנהל את תחום השיווק והקופירייטינג שלו בעצמו. הלקוח, שפועל בתחום הקוסמטיקה, החליט לחסוך את הכסף שהוא משקיע בתחומי קופירייטינג וכתיבה שיווקית והחל לנסח בעצמו את התכנים באתר האינטרנט שלו. מבלי לזלזל ביכולותיו ובכישורי הכתיבה שלו, הלקוח החל לפרסם תכנים חדשים, ששמו דגש על כתיבה ישירה, בגובה העיניים, ואשר התאפיינו לעיתים בשגיאות כתיב ובשגיאות ניסוח בסיסיות. הנימוק שלו למהלך היה: "הלקוחות רוצים שתדבר איתם ברמה שלהם, כמו ברחוב ולא בצורה מתיפייפת עם פוזה; ואת זה אני מסוגל לעשות".

קופירייטינג ברשת, כמו שיודעים רבים, אינו עוסק רק בניסוח טקסטים אלא גם בהטמעת מילות מפתח, בדגש על כתיבה נכונה לאינטרנט וכמובן-בכתיבה איכותית שאינה מזלזלת בלקוח ומעניקה לו אינפורמציה איכותית בשפה תקנית ובגובה העיניים. אותו לקוח החליט לזנוח את כל העקרונות הללו, פרט לסעיף הדיבור בגובה העיניים. והתוצאה? אתם יכולים לשער בעצמכם. תוך חמישה חודשים הצטמק נתח הרווחים שלו ב-30 אחוזים וכך גם כמות המבקרים באתר האינטרנט שלו.

כי קופירייטינג איכותי הוא עסק למקצוענים (או לאנשים שבורכו בכישורי כתיבה גבוהים ובמקביל–הם יודעים דבר או שניים על כתיבה שיווקית ברשת). בסופו של דבר, ולאחר חמישה חודשים בהם דשדשו עסקיו, חזר אלינו הלקוח לשם תיקון נזקים. אנשינו, האמונים על המלאכה של קופירייטינג, נאלצו לשכתב וברוב המקרים–לכתוב מחדש את הטקסטים שהטמיע הלקוח באתרו–טקסטים שהזיקו לו יותר משהועילו. כי קופירייטינג, ואת זאת חשוב לזכור, הוא האלף-בית בפנייה של בית עסק ללקוחותיו. קופירייטינג איכותי, השם דגש על עקרונות הכתיבה הנכונה ברשת, הוא ערובה להצלחה ולמשיכת לקוחות. פשוטו כמשמעו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי וי טקסט בע"מ

חברה מובילה לשירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים ברשת

http://www.ivtext.co.il

http://cli.gs/ivtext-articles

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איי וי טקסט

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09819 צפיות
בשנים האחרונות רשת האינטרנט מקבלת חשיבות עצומה בכל הקשור לפרסום חברות ובתי עסק. אופציות הפרסום המרובות המתאפשרות על ידי המרחב הווירטואלי, הכוללות בין היתר פרסומות באנר, פרסומות קופצות (פופ- אפ) או אפילו פרסום בלוחות הפרסום השונים, תורמות באופן ניכר לכל חברה המבקשת לפרסם את מרכולתה לציבור הגולשים. בד בבד עם התפתחות אמצעי הפרסום, גדלה החשיבות של כתיבת תוכן באתרי האינטרנט.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09871 צפיות
כתיבה שיווקית היא אחד הכלים העיקריים לפרסום מוצרים ושירותים על ידי החברות השונות במשק. קיים מגוון רחב היקף של אמצעים פרסומיים, ומשום כך קיימים סוגים שונים של כתיבה שיווקית, בהתאם לאמצעי המדיה השונים. גם רשת האינטרנט, אשר התפתחה באופן ניכר בשנים האחרונות, מכילה אתרים רבים העושים שימוש מהותי בכתיבה שיווקית. עם זאת, כמו שלא כל מוצר מתאים לכל אחד, כך גם כתיבה שיווקית באינטרנט הנה שונה מכתיבה שיווקית המופיעה באמצעי מדיה אחרים.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09855 צפיות
במציאות המודרנית של היום, קיימים אמצעים פרסומיים רבים ומגוונים המבקשים לתפוס את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים. אמצעים אלו כוללים, בין היתר, פרסומות על גבי לוחות מודעות, פרסומות על גבי אוטובוסים, שלטי חוצות גדולים וקטנים, שלטי ניאון, פרסומות בטלוויזיה בין תוכנית לתוכנית, פרסומות באנרים באתרי אינטרנט ופרסומות קופצות ביציאה מאתרים אלו.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09893 צפיות
אתרי אינטרנט מהווים את אחד הכלים העיקריים לפרסום בתי עסק וחברות למיניהם, בייחוד במציאות המודרנית של היום. אמנם אתר אינטרנט נבנה ומורכב באמצעות מספר אנשי מקצוע מתחומים שונים, כמו מתכנתים ומעצבים אך הצטרפותו של קופירייטר לצוות ההקמה של האתר ובהמשך דרכו היא בעלת חשיבות עצומה. הסיבה העיקרית לכך היא שבאמצעותו של קופירייטר נקבע הקשר בין אתר האינטרנט לבין הגולשים הנכנסים אליו, המהווים לקוחות פוטנציאליים.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09785 צפיות
תחום הפרסום הוא תחום המכיל תפקידים שונים וחשובים, אך הבסיסי והמהותי ביותר מביניהם הוא הקופירייטר. תפקידו של קופירייטר הוא להגות את הרעיונות של קמפיינים פרסומיים אשר יגיעו, בסופו של דבר, אל הטלוויזיה, העיתונות, שלטי החוצות או שלטי הפרסום על גבי האוטובוסים ברחבי העיר. כמו כל מקצוע אחר, ניתן ללמוד להיות קופירייטר במבחר בתי ספר ברחבי הארץ, בין אם במכללות ובין אם בבתי ספר פרטיים. לפניכם סקירה קצרה של בתי ספר אלו.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג13/09/09910 צפיות
בשנים האחרונות נחשפנו לבאזז גדול מסביב למקצוע חדש, שנדמה שהפך לנחשק ומבוקש מאוד. המקצוע האמור הינו כמובן קופירייטר, ונדמה שמאז שנות התשעים המקצוע הולך והופך לנפוץ יותר, ובה בעת - לנחשק יותר. הסיבה לפופולאריות הרבה של מקצוע קופירייטר היא שמדובר בתחום שנוגע בתעשיות זוהרות, עדכניות ובדרך כלל - מכניסות היטב. קופירייטר הינו איש מקצוע, המתמחה בעולם המכירות הנחשק, זאת מבלי "ללכלך את הידיים" בעבודת שטח קשה.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג13/09/09792 צפיות
דמה שבשנים האחרונות יותר ויותר אמהות מפללות שהבן שלהם יהיה קופירייטר, ולא בכדי. אם בעבר כל אמא יהודייה מן השורה פיללה לבן ארכיטקט, עורך דין או רופא, הרי שכיום הכסף הגדול וההכרה נמצאים במקומות אחרים לגמרי - עולם הפרסום למשל. קופירייטר כיום נחשב לאחד העיסוקים המכובדים והמוערכים ביותר בשוק, שלא לדבר על השכר של קופירייטר בכיר, שיכול להיות מכובד ביותר. אם אתה קופירייטר צעיר, העושה את צעדייך הראשונים בתחום, ניסחנו בדיוק עבורך מדריך מקוצר עם טיפים חשובים שיעשו אותך קופירייטר טוב יותר.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191147 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171469 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141640 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141813 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137112 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137165 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137245 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica