חפש מאמרים:
שלום אורח
04.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופירייטינג בשפות זרות – על דקויות

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג03/06/2009655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזל טוב! העסק שלכם גדל, התרחב ואתם עכשיו משחקים במגרש הבינלאומי ופועלים מול ספקים ולקוחות פוטנציאלים מכל רחבי העולם. זוהי, כידוע, נקודם מפנה עבור כל בית עסק ואם תדעו לנצל אותה בצורה חכמה, נכונה ולפנות אל הלקוחות החדשים שלכם בצורה אטרקטיווית, בגובה העיניים ובשפת אמם-השמים הם הגבול. זה גם הרגע בו מומלץ שתנסו לברר בנוגע לתחום קופירייטינג בשפות זרות.

המעשייה המפורסמת מספרת על מוכר ישראלי, שהיה כל כך ממולח ומיומן שהצליח למכור קרח אפילו לאסקימוסים. רובנו לא בורכנו בכישורי תקשורת מופלאים עם אזרחים מתרבויות זרות וכמובן שקל לנו בהרבה לדבר ולנסח טקסטים בשפת האם שלנו. בדיוק מהסיבה הזו-בבואכם לנסות לשווק מוצר חדש ללקוחות זרים, רצוי שתפנו אליהם באמצעות קופירייטינג איכותי בשפתם שלהם.

קופירייטינג בשפות זרות שם דגש על הדקויות והרגישויות של השפה בה הוא נכתב, זאת כמובן במקביל ליישום עקרונות הכתיבה השיווקית וקידום האתרים. קופירייטינג בשפות זרות פועל על-פי העיקרון המנחה קופירייטינג בשפה העברית אלא שכאן הדבר נעשה על-ידי כותבים ואנשי שיווק מנוסים המכירים על בוריין את השפה העברית ואת השפה בה נכתב הטקסט הזר. כי במקרים של כתיבת טקסט באתרים הפונים לקהל הבינלאומי–אין די בתרגום "ישראלי" של הטקסט העברי לטקסט הלועזי–יש צורך בכישורי קופירייטינג, שידעו לזהות את דקויות השפה ולגייס את המילים האטרקטיווית והקולעות ביותר לטובת המוצר שלכם.

אך קופירייטינג בשפות זרות אינו נוגע רק לתרגום אידיאלי של הטקסט מעברית אלא גם למחקר אסטרטגי אודות טיב המוצר שלכם, מתחריו, לקוחותיו הפוטנציאלים ולבסוף - להטמעת מילות מפתח רלוונטיות בגוף הטקסטים. קופירייטינג איכותי, בעברית ובכל שפה אחרת, ידבר עם הלקוח שלכם בגובה העיניים, בשפה שהוא מכיר וזאת כמובן תוך הפגנת ידע מקצועי אודות המוצר הרלוונטי וכמובן ניסוח אטרקטיווי ומגרה. זו גם הסיבה שבמידה ואתם בוחרים לפנות ללקוחות זרים, כאלו שאינם מדברים את השפה שדיברתם בבית הוריכם, רצוי מאוד שתדעו בדיוק איך לפנות אליהם, לאילו ניואנסים להתייחס, אילו מילות מפתח לבחור ובאיזה טון להתנסח. קופירייטינג בשפות זרות הוא המפתח להצלחה במשימה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי וי טקסט בע"מ

חברה מובילה לשירותי קופירייטינג, כתיבת תוכן לאתרים ברשת

http://www.ivtext.co.il

http://cli.gs/ivtext-articles

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איי וי טקסט

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09823 צפיות
בשנים האחרונות רשת האינטרנט מקבלת חשיבות עצומה בכל הקשור לפרסום חברות ובתי עסק. אופציות הפרסום המרובות המתאפשרות על ידי המרחב הווירטואלי, הכוללות בין היתר פרסומות באנר, פרסומות קופצות (פופ- אפ) או אפילו פרסום בלוחות הפרסום השונים, תורמות באופן ניכר לכל חברה המבקשת לפרסם את מרכולתה לציבור הגולשים. בד בבד עם התפתחות אמצעי הפרסום, גדלה החשיבות של כתיבת תוכן באתרי האינטרנט.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09873 צפיות
כתיבה שיווקית היא אחד הכלים העיקריים לפרסום מוצרים ושירותים על ידי החברות השונות במשק. קיים מגוון רחב היקף של אמצעים פרסומיים, ומשום כך קיימים סוגים שונים של כתיבה שיווקית, בהתאם לאמצעי המדיה השונים. גם רשת האינטרנט, אשר התפתחה באופן ניכר בשנים האחרונות, מכילה אתרים רבים העושים שימוש מהותי בכתיבה שיווקית. עם זאת, כמו שלא כל מוצר מתאים לכל אחד, כך גם כתיבה שיווקית באינטרנט הנה שונה מכתיבה שיווקית המופיעה באמצעי מדיה אחרים.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09857 צפיות
במציאות המודרנית של היום, קיימים אמצעים פרסומיים רבים ומגוונים המבקשים לתפוס את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים. אמצעים אלו כוללים, בין היתר, פרסומות על גבי לוחות מודעות, פרסומות על גבי אוטובוסים, שלטי חוצות גדולים וקטנים, שלטי ניאון, פרסומות בטלוויזיה בין תוכנית לתוכנית, פרסומות באנרים באתרי אינטרנט ופרסומות קופצות ביציאה מאתרים אלו.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09894 צפיות
אתרי אינטרנט מהווים את אחד הכלים העיקריים לפרסום בתי עסק וחברות למיניהם, בייחוד במציאות המודרנית של היום. אמנם אתר אינטרנט נבנה ומורכב באמצעות מספר אנשי מקצוע מתחומים שונים, כמו מתכנתים ומעצבים אך הצטרפותו של קופירייטר לצוות ההקמה של האתר ובהמשך דרכו היא בעלת חשיבות עצומה. הסיבה העיקרית לכך היא שבאמצעותו של קופירייטר נקבע הקשר בין אתר האינטרנט לבין הגולשים הנכנסים אליו, המהווים לקוחות פוטנציאליים.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג23/09/09786 צפיות
תחום הפרסום הוא תחום המכיל תפקידים שונים וחשובים, אך הבסיסי והמהותי ביותר מביניהם הוא הקופירייטר. תפקידו של קופירייטר הוא להגות את הרעיונות של קמפיינים פרסומיים אשר יגיעו, בסופו של דבר, אל הטלוויזיה, העיתונות, שלטי החוצות או שלטי הפרסום על גבי האוטובוסים ברחבי העיר. כמו כל מקצוע אחר, ניתן ללמוד להיות קופירייטר במבחר בתי ספר ברחבי הארץ, בין אם במכללות ובין אם בבתי ספר פרטיים. לפניכם סקירה קצרה של בתי ספר אלו.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג13/09/09912 צפיות
בשנים האחרונות נחשפנו לבאזז גדול מסביב למקצוע חדש, שנדמה שהפך לנחשק ומבוקש מאוד. המקצוע האמור הינו כמובן קופירייטר, ונדמה שמאז שנות התשעים המקצוע הולך והופך לנפוץ יותר, ובה בעת - לנחשק יותר. הסיבה לפופולאריות הרבה של מקצוע קופירייטר היא שמדובר בתחום שנוגע בתעשיות זוהרות, עדכניות ובדרך כלל - מכניסות היטב. קופירייטר הינו איש מקצוע, המתמחה בעולם המכירות הנחשק, זאת מבלי "ללכלך את הידיים" בעבודת שטח קשה.

מאת: איי וי טקסטקופירייטינג13/09/09794 צפיות
דמה שבשנים האחרונות יותר ויותר אמהות מפללות שהבן שלהם יהיה קופירייטר, ולא בכדי. אם בעבר כל אמא יהודייה מן השורה פיללה לבן ארכיטקט, עורך דין או רופא, הרי שכיום הכסף הגדול וההכרה נמצאים במקומות אחרים לגמרי - עולם הפרסום למשל. קופירייטר כיום נחשב לאחד העיסוקים המכובדים והמוערכים ביותר בשוק, שלא לדבר על השכר של קופירייטר בכיר, שיכול להיות מכובד ביותר. אם אתה קופירייטר צעיר, העושה את צעדייך הראשונים בתחום, ניסחנו בדיוק עבורך מדריך מקוצר עם טיפים חשובים שיעשו אותך קופירייטר טוב יותר.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191166 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171473 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141642 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141813 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137113 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137167 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137245 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica