חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים: אין ארוחות חינם

מאת: אביב יועציםאחסון אתרים18/02/2011880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המון אתרים בינלאומיים מציעים היום אחסון אתרים בחינם, בלי תשלום. השאלה המתבקשת היא למה לשלם לחברת אחסון אתרים, כשאפשר פשוט להירשם ולעשות זאת אצל אחד האתרים החינמיים?

ובכן, איש חכם פעם אמר לי – מה שמקבלים בלי כסף, לא שווה כסף. כדי לחסוך תשלום עבור אחסון אתרים בכל שנה, תצטרכו לעבור כמה מדורים של גיהינום. תצטרכו לעבור תהליך הרשמה שאורכו כאורך הגלות. אותה חברת אחסון אתרים חינמית סקרנית מאוד לדעת כמה שיותר פרטים עליך ולכן היא הכינה טופס קצרצר בן שלושה עמודים. את זה שאתה קמצן ו/או תפרן היא כבר יודעת, את כל שאר הפרטיים תצטרך לנדב בעצמך.

אתרים המציעים אחסון אתרים בחינם בדרך כלל ידחפו לכם לאתר פרסומות פופ אפ מרגיזות ומעצבנות שיבריחו את הגולש הממוצע עוד בטרם עברו שלוש שניות מכניסתו לאתר. גם הרושם הראשוני שנוצר אצל הגולש הוא שאתה לא יכול להרשות לעצמך סכום סמלי עבור אחסון כי מצבך הכלכלי בכי רע. במקרה שהגולש עוד לא ברח ו/או התקבע רושם שלילי במוחו, אז הכול בסדר. זה בתנאי שהאתר עדיין לא קרס בגלל שעברו יומיים מבלי שדרכה בו טביעת רגל של גולש. אם בחרת לארח את האתר המפואר שלך על שרת של חברת אחסון אתרים בינלאומית בחינם, כנראה שתקבל אחת לכמה ימים מייל מאיים שמודיע חד משמעית, שאם אף אחד לא יכנס לאתר שלך, הוא ייסגר לאלתר.

חברת אחסון אתרים אמנם מציעה אחסון בחינם אבל אין ממש שירות לקוחות זמין לרשותך בטלפון. אם ניסית להעלות את הקבצים לשרת FTP ולא הצלחת, שום נציג לא יסייע לך בפתרון עם הבעיה. דבר אל הקיר. וזה בהנחה האופטימית שאתה יודע מה זה FTP. ושאתה יודע מה זה אינטרנט. חלק מהשירות שחברת אחסון אתרים בישראל מציעה, מלבד מחיר שהוא בדרך כלל גבוה יחסית לחברות אחסון בחו"ל, הוא אפשרות להתקשר לנציג לקוחות ולנדנד לו עד אובדן כוחות. להציק לו עם שאלות. כן, אתה רוצה לדעת, למה לקובץ הראשי חייב להיות השם INDEX.HTML. זה לא מקובל עליך. מה זה המחדל הזה???

הצעה ידידותית – אל תתקמצן על אחסון, זו באמת אחת הבעיות הקטנות שלך. קידום אתרים בגוגל הוא ההוצאה הכבדה שתשלם מכיסך. האבסורד הוא שיש כל כך הרבה חברות שמציעות קידום אתרים בגוגל (אורגאני). אבל המחיר של קידום אתרים בגוגל הוא עדיין יקר ועומד על כמה אלפי שקלים לחודש.

הרבה אנשים משלמים לבונה אתרים, רוכשים מקום לאחסון ודומיין, אבל כאן הם מגלים בעצם שנגמר להם התקציב והם לא יכולים להרשות לעצמם קידום אתרים בגוגל.ומה איתך, אתה לא רוצה לעשות קידום אתרים לגוגל לאתר שלך? אז כנראה שהוא יישאר בלתי נראה, בלתי נודע, נשכח מהעין, נשכח מהלב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162098 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162442 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161956 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161586 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161620 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161410 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161467 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173522 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176219 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163120 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153123 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152647 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152833 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152552 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica