חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האנדרואיד משתלט

מאת: גבע קרא עוזתרבות דיגיטלית19/02/20111295 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רק לפני שנתיים הושקה מערכת ההפעלה לסלולר אנדרואיד, וכבר עושה רושם שהיא עומדת להיות המנצחת הגדולה. נכון, מערכת ההפעלה של אפל והאייפון היא הרווחית ביותר עדיין, ויותר משמונים אחוז מההורדות של אפליקציות סלולריות בעולם הן של אפל, אבל קצב הגידול של הורדת אפליקציות לאנדרואיד גדול פי 6 ביחס לאייפון.

יש סיבות רבות להצלחה של האנדרואיד. הגדולה שבהן היא העובדה שגוגל מחלקת אותה בחינם ליצרניות המכשירים השונות, תמורת חלוקת רווחים עתידית, ובמטרה להגדיל את תנועת הפרסום דרך מנוע החיפוש שלה ושירותים נוספים שלה. לחברות כמו סוני אריקסון או מוטורולה, שהיו בקשיים כספיים גדולים לפני שנים אחדות, ההצעה של גוגל היא ללא תחרות. גם סמסונג ו-LG אמצו את האנדרואיד, וכך הצליחה גוגל להגיע למצב שכל יצרניות המכשירים הגדולות חוץ מאפל ונוקיה משיקות מכשירים מבוססי אנדרואיד.

נוקיה מצידה אחרי שנים ארוכות של השקעה בסימביאן החליטה לזנוח אותה לטובת ווינדוס פון 7 של מיקרוסופט. המערכת החדשה של מיקרוסופט עשויה להוות בעתיד תחרות - אבל בינתיים היא לא מרשימה, וסובלת מפיגור רב מול אפל והאנדרואיד. בעוד שבעולם יש כבר עשרות אלפים של מתכנתים שעוסקים בפיתוח לאייפון, ועוד רבים אחרים שעוסקים בפיתוח לאנדרואיד, מפתחים לווינדוס פון בינתיים יש מעט מאוד. באפסטור או במרקט אפשר למצוא אפליקציות לכל דבר, חדשות, טיסות בזול , השקעות בבורסה, חתולים צוחקים ועוד - והדבר מהווה סיבה מרכזית לרכישות של מכשירים בידי הלקוחות.

מכיוון שאנדרואיד חצתה כבר את הנקודה שבה היא הפכה למערכת בשלה, סביר להניח שמפה והלאה היא רק תגדל.

 



תגיות המאמר: אנדרואיד


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גבע קרא עוז, יועץ ניו מדיה, סלולר ושיווק בפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גבע קרא עוז

מאת: גבע קרא עוזאורטופדיה ופיזותרפיה02/10/13926 צפיות
אם אתם עובדים שעות ארוכות מדי יום מול המחשב ואם אתם נוטים לסבול מבעיות של כאבי גב, כאבי ראש או כאבי ידיים, שווה לכם לשקול להיעזר בשירותים של ייעוץ ארגונומי

מאת: גבע קרא עוזלימודי תעודה ומקצוע08/08/12851 צפיות
אם אתם מחפשים קורס מעניין שיכול גם להעשיר את ההשכלה שלכם וגם לתת לכם פתח למקצוע עתידי מבוקש ואם יש לכם נטייה לעולם האמנות והעיצוב, שווה לכם לשקול לקחת קורס עיצוב פנים.

מאת: גבע קרא עוזהשקעות28/05/121192 צפיות
אם אתם מחפשים דרך פשוטה וקלה להבנה להשקעה בשוק ההון, שווה לכם להכיר כלי השקעה שנקרא אופציות בינאריות. בניגוד לאופציות רגילות, אופציות בינאריות הן כלי השקעה שכל אחד יכול להבין אותו, גם אם אין לו ידע מוקדם בשוק ההון ונסיון רב בהשקעות בתחום, זאת מכיוון שמדובר בהשקעה שדורשת מהמשקיע לבחור בכל רגע נתון באחת משתי אופציות בלבד.

מאת: גבע קרא עוזתיירות ונופש - כללי16/05/121036 צפיות
בחנויות המיועדות למטיילים וכן באתרי אינטרנט שונים ניתן למצוא מימיות שהן למעשה מערכות שתייה מתקדמות שמיועדות למטיילים, וכן מימיות אשר מיועדות באופן ספציפי לרוכבי אופניים. אלו הן מימיות איכותיות, לא יקרות וברמה גבוהה.

מאת: גבע קרא עוזחינוך ולימודים - כללי16/05/121137 צפיות
לפני שנים אחדות עברה בישראל רפורמה משמעותית שנקראת רפורמת בכר. הרפורמה שינתה את מבנה החיסכון הפנסיוני בישראל והעבירה את האחריות לניהול הכספים מהבנקים לחברות ביטוח ולבתי השקעות. אחת התוצאות של הרפורמה הייתה עלייה משמעותית בביקוש לעובדים אשר מתמחים בנושאי הביטוח. כתוצאה מכך חלה עלייה גם במספר המכללות ברחבי הארץ אשר מעבירות קורס ביטוח, שמיועד להכשיר את העובדים בתחום זה.

מאת: גבע קרא עוזבניין ואחזקה - כללי16/05/121125 צפיות
תכנית המתאר הארצית לשיפוץ וחיזוק בניינים נגד רעידות אדמה – תמ"א 38, עומדת לעבור שינוי משמעותי בתקופה הקרובה. זאת, לאחר שהמועצה הארצית לתכנון ולבנייה החליטה להמליץ לממשלה לאשר תיקון נוסף לתכנית

מאת: גבע קרא עוזעבודה וקריירה - כללי12/04/121052 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים - ואם אתם מחפשים מסלול לימודים שיוביל אתכם לקריירה בעלת אופקים רחבים - שווה לכם לשקול לקחת קורס הנהלת חשבונות.

מאמרים נוספים בנושא תרבות דיגיטלית

מאת: ציפורה בראביתרבות דיגיטלית19/07/185102 צפיות
המקום אליו מחוברים הילדים והצעירים בכלל וגם מבוגרים רבים הוא – הטלפון הנייד שלהם, החיבור הדיגיטלי שלהם לעולם. רק נסו לקחת אותו מהם. לא יעלה על הדעת!

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית08/12/172768 צפיות
הרבה יאמרו כי מן הרגע שבו הבית נעשה חכם ואינטראקטיבי עבור הדיירים שנמצאים בתוכו, כל בעלים של בית יכול למעשה להתחיל לקבל תפעול יותר נוח של המקום הזה שבו הוא גר ולשם כך ראוי לבצע עבור בית חכם השוואת מחיר חכמה גם כן.

מאת: ניב אבןתרבות דיגיטלית23/09/172563 צפיות
האם העולם הוירטואלי יהפוך להיות חלק בלתי נפרד מן העולם המעשי, ממש כמו טלביזיה משוכללת וטלפון חכם בכיס של כל בן אדם כמעט? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןתרבות דיגיטלית29/03/172466 צפיות
הדרך לשחרר קצת מן התחושות הטבעיות של הלחץ להספיק את הכל מבלי להוציא יותר מידי כסף על טיסות לחוץ לארץ וטיפולים אצל הפסיכולוג? פשוט נכנסים אל חדר מציאות מדומה שלוקח לכל יעד אפשרי.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: שאול כהןתרבות דיגיטלית29/06/152967 צפיות
בעולם המודרני המערבי, הנשלט באופן מאוד ברור על ידי האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, המידע מעולם לא היה נגיש בצורה מהירה, פשוטה ונוחה יותר. לאורך כל ההיסטוריה האנושית לא היה לאדם גישה כל כך רחבה למידע. כשאנו מדברים על מידע, אין הכוונה רק לצד הטוב של העניין, אלא גם לצדדים אחרים ולתופעות לוואי שבאו איתו. אחת מתופעות הלוואי האלה היא – פורנו באינטרנט...

מאת: עדי גלתרבות דיגיטלית14/04/152233 צפיות
הקמתו של הרדיו בישראל הייתה בשנת 1940, בתקופת המנדט הבריטי שאז היה משודר מאניית אקסודוס שעגנה בחופי חיפה. אז היו אלו פעילי ההגנה ששידרו לתושבים בישראל והרדיו נקרא אז קול ישראל. לפני כן היו מספר שידורים לפרקי זמן קצרים כמו בשנת 1932 כשהיה אז יריד האביב שכונה יריד המזרח שעסק בתעשיה ומסחר כשאלפים מתושבי הארץ מכל הדתות הגיעו ליריד זה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica